  • 1. Data: 2009-11-03 16:14:41
    Temat: bezprowizyjna wypłatakartą Polbanku w bankomacie BZWBK, BGŻ, eCard, PKOBP
    Od: z...@o...pl

    większość banków ma w ofercie konto osobiste darmowe
    lub kosztujące do 7zł, z bezprowizyjnymi wlasnymi
    bankomatami oraz droższe, do 15zł, z bezprowizyjnymi
    wszystkimi w Polsce.

    Czy Polbank ma w ofercie konto z bezprowizyjnymi
    wypłatami z wszystkich bankomatów?
    albo przynajmniej z jednego z poniższych:
    - BZWBK
    - BGŻ
    - eCard
    - PKO BP
    jak sie nietrudno domyślić, jest to pełna lista
    bankomatów w mojej mieścince, w kolejności od
    najbliższego do najdalszego od mojego domu.

  • 2. Data: 2009-11-03 17:21:05
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <0...@n...onet.pl>,
    z...@o...pl wrote:

> [...]
    > jak sie nietrudno domyślić, jest to pełna lista
    > bankomatów w mojej mieścince, w kolejności od
    > najbliższego do najdalszego od mojego domu.

    Nie.
    Polecam jednak VWBank. Darmowe wyplaty we wszystkich bankomatach w PL
    przy wyplatach od 400zl. Ponizej 400zl - oplata 1,50.

    Nie rozumiem dlaczego tutaj na grupie ten bank jest taki niepopularny.
    TA

  • 3. Data: 2009-11-03 17:25:34
    Od: z...@o...pl

    > Polecam jednak VWBank. (...) > Nie rozumiem dlaczego
    > tutaj na grupie ten bank jest taki niepopularny.

    zbyt szybko wdrożyli unijne standardy "niedyskryminacji"

    nie dyskryminują z uwagi na niedorozwój umysłowy.
    zatrudniają niedorozwiniętych umysłowo marketingowców
    takich jak coolina

    a to przynosi efekty

  • 4. Data: 2009-11-03 17:29:30
    Od: z...@o...pl

    > Nie rozumiem dlaczego tutaj na grupie ten bank jest taki niepopularny.

    IMHO nie należy akwizycji uslug bankowych powierzać świadkom Jehowy :P

    ===
    naprawdę dyskusja z cooliną i innymi apologetami VW przypomina
    mi "dialog" ze ŚJ.

    niezależnie od tego czy rozmówcę martwi zanieczyszczenie
    środowiska czy wojny czy przestępczość czy czortwiecoinnego
    zawsze rozwiązaniem każdego problemu jest wstąpienie do ich sekty

    proszę odpowiedzieć sobie samodzielnie na pytanie, czy nie
    przypomina to chociaż trochę postów cooliny na tej grupie...

  • 5. Data: 2009-11-03 17:50:59
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    pl...
    > In article <0...@n...onet.pl>,
    > z...@o...pl wrote:
    >
    > Nie rozumiem dlaczego tutaj na grupie ten bank jest taki niepopularny.

    Mialem tam konto, ktore zamknalem ok 1 rok temu, kiedy oplata za nie byla
    5zl. Teraz ja zniesli, ale moze znow wprowadza. Nie jest ten bank popularny
    w dyskusjach, bo sie nie rozwija. Praktycznie przez lata nie dokonano
    rozszerzenia oferty produktow. Brak chociazby kart kredytowych, rachunkow
    walutowych, wymieniac mozna by dlugo. Zobacz jaki rozwoj produktow przez rok
    zrobil startujacy niedawno Alior i masz odpowiedz dlaczego o VW jest tak
    cicho. Nie ma o czym dyskutowac.

  • 6. Data: 2009-11-03 18:53:05
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > przy wyplatach od 400zl. Ponizej 400zl - oplata 1,50.
    >
    > Nie rozumiem dlaczego tutaj na grupie ten bank jest taki niepopularny.

    A ja właśnie założyłem u nich konto. Właśnie ze względu na to 1,50 za
    wypłatę z ATM. Jeszcze schodzą się przesyłki, więc nie wiem, jak działa.
    Na razie pilnie obserwuję token - takiego jeszcze nie miałem ;)
    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2009-11-03 18:59:07
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

> [...]
    > wypłatę z ATM. Jeszcze schodzą się przesyłki, więc nie wiem, jak działa.
    > Na razie pilnie obserwuję token - takiego jeszcze nie miałem ;)

    Tanie wypłaty z obcych bankomatów ma też Eurobank - 1 pln niezależnie
    od kwoty.

  • 8. Data: 2009-11-03 19:22:43
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Tanie wypłaty z obcych bankomatów ma też Eurobank - 1 pln niezależnie
    > od kwoty.

    Ale tam za prowadzenie konta jest 4 PLN (w moich warunkach - konto
    dodatkowe) + miesięcznie za kartę 0,95 PLN. I nie znalazłem nic na temat
    linii kredytowej na koncie - prawdopodobnie nie oferują tego produktu.

    PS. Token VWB doskonale się spisuje jako kostka do gry ;) Pracuję nad
    "oczkiem" na to urządzenie ;) ;)
    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2009-11-03 20:35:33
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-03 19:53, Grzexs wrote:

    > A ja właśnie założyłem u nich konto. Właśnie ze względu na to 1,50 za
    > wypłatę z ATM. Jeszcze schodzą się przesyłki, więc nie wiem, jak działa.
    > Na razie pilnie obserwuję token - takiego jeszcze nie miałem ;)

    Działa bardzo dobrze. Mam tam 5 kont (trzy firmowe i dwa prywatne) z
    jednym tokenem - wszystko byłoby za darmo, gdyby nie to, że za kartę
    debetową dla sp. z o.o. trzeba płacić.
    Z drugiej strony miewają swoje dziwactwa :-) No i system ma swoje
    wady - np. wszystkie przelewy wzorcowe są wspólne dla wszystkich
    kont gdzie się jest właścicielem...

    Za to można zdefiniować konto firmowe tak, aby zatwierdzanie
    przelewu było wykonywane przez kilka osób łącznie (typowa praktyka w
    spółkach z o.o. - powiedzmy, że jest prezes, jego pełnomocnik,
    gł.księg. i 2 czł zarządu z czego do złożenia przelewu potrzeba
    podpisu prezesa+gł.księgowego, albo dwóch członków zarządu, albo
    pełnomocnika prezesa+gł.księg.+czł.zarządu).
    Żaden znany mi (prawie)bezpłatny bank na to nie pozwala.

    witrak()

  • 10. Data: 2009-11-04 00:54:00
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <0...@n...onet.pl>,
    z...@o...pl wrote:

    > zbyt szybko wdrożyli unijne standardy "niedyskryminacji"
    >
    > nie dyskryminują z uwagi na niedorozwój umysłowy.

    Nic nie rozumiem.

    > zatrudniają niedorozwiniętych umysłowo marketingowców
    > takich jak coolina
    >
    > a to przynosi efekty

    E tam. Przyczepiles sie do jednej Boga ducha winnej Cooliny. Nawet dotad
    jej nie zauwazalem.

    TA