  • 1. Data: 2009-12-30 09:43:14
    Temat: błąd mbanku - czy ktoś rozumie odpowiedź?
    Od: plusz <p...@g...com>

    mbank pobrał z mojego konta 0,1 zł tytułem "opłata za polecenie
    zapłaty". Wcześniej oczywiście pobrał regulaminowe 1 zł. miesiąc
    wcześniej zmniejszałem limit kredytu odnawialnego i prawdopodobnie
    tutaj kryje się jakiś błąd w systemie

    złożyłem reklamację i odpowiedź:

    "Uprzejmie informujemy iż przedmiotowa prowizja wynika z
    funkcjonalności systemu informatycznego mBanku, który przy zmianie
    limitu wysokości linii kredytowej w rachunku, wymusza naliczone opłaty
    w celu 'wyrównania' salda rachunku. W dniu 24.12.2009 w ramach
    pozytywnej współpracy dokonaliśmy zwrotu przedmiotowej opłaty na Pana
    rachunek EKONTO. Mamy nadzieję iż powyższe informacje okażą się dla
    Pana pomocne i wystarczające."

    Czy ktoś rozumie o co chodzi?

    --
    plusz

  • 2. Data: 2009-12-30 09:45:45
    Temat: Re: błąd mbanku - czy ktoś rozumie odpowiedź?
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "plusz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
[...]

    --------------
    1. system działa jak działa (nie opłaca im się go zmieniać z tych czy innych
    powodów)
    2. oddali Ci kasę

  • 3. Data: 2009-12-30 14:40:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "P.H." <k...@g...w.sieci> napisał w wiadomości

    > 1. system działa jak działa (nie opłaca im się go zmieniać z tych czy
    > innych powodów)

    Moze z takich sie nie oplaca, ze jesli reklamacje zlozy mniej niz co
    dziesiaty klient, to beda na tym do przodu :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-12-30 16:21:02
    Od: ztomasz <z...@o...eu>

    SDD pisze:
> [...]
    >
    > Moze z takich sie nie oplaca, ze jesli reklamacje zlozy mniej niz co
    > dziesiaty klient, to beda na tym do przodu :)

    Ja mialem taka sama sytuacje i... mi sie nie oplacalo pisac reklamacji i
    sa na mnie chyba tez 10gr do przodu

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 5. Data: 2009-12-30 18:58:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ztomasz" hhfuld$dv2$...@n...onet.pl

    > Ja mialem taka sama sytuacje i... mi sie nie oplacalo pisac reklamacji i sa na mnie
    chyba tez 10gr do przodu

    Milion klientów to 10 tysięcy złotych, jeśli co dziesiąty nie zgłosi
    problemu -- weekend nad morzem można za to opłacić komuś z szefostwa... ;)
    A jeśli więcej osób machnie ręką?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2009-12-30 20:28:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    plusz pisze:
> [...]
    > pozytywnej współpracy dokonaliśmy zwrotu przedmiotowej opłaty na Pana
    > rachunek EKONTO. Mamy nadzieję iż powyższe informacje okażą się dla

    Może być tak, iż (daty przykładowe):

    1. Ostatnio pobrana złotówka za PZ obejmowała okres do 30 listopada
    2. Kredyt odnawialny obniżyłeś 3 grudnia
    3. System wymusza wówczas przeliczenie i pobranie wszystkich aktualnych
    prowizji, czyli 10gr za część PZ w grudniu
    4. Kolejną opłatą byłoby 90gr
    5. Abyś się nie burzył, 10 groszy oddali

    Przynajmniej ja tak to rozumiem z tej wielce pokrętnej odpowiedzi.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2009-12-31 11:25:35
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 30 Gru, 21:28, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > prowizji, czyli 10gr za część PZ w grudniu
    > 4. Kolejną opłatą byłoby 90gr
    > 5. Abyś się nie burzył, 10 groszy oddali

    całkiem sensowne wyjaśnienie - zobaczymy co mBank odpisze
    kredyty obniżyłem jeszcze w listopadzie i opłata była w listopadzie,
    ale może "cykl" mojego rachunku to 22-23 każdego miesiaca

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl