  • 1. Data: 2006-01-22 22:30:50
    Temat: błąd przy płatności kartą w necie Polcard->Orange
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Chciałem dziś doładowac konto w Orange płacąc kartą. Wymaga to wcześniejszej
    "aktywacji" poprzez doładowanie konta przelewem, co kiedyś zrobiłem.
    Po przekierowaniu, na stronie PolCardu, podałem wszystko jak trzeba i
    dostałem potwierdzenie poprawnej autoryzacji, ponowne przekierowanie na
    Orange a tutaj: błąd autoryzacji, transakcja nie wykonana.
    Od strony PolCardu wszystko ok a na koncie mam blokadę na wskazana kwotę.
    Zakładam, że blokada sama zniknie bo dla Orange tej tranzakcji nie było
    więc nie będzie ostatecznie rozliczona. Jednak błąd jest dziwny i
    pierwszy raz z czymś takim się spotkałem.

    --
    Krzysztof Lerski