  • 1. Data: 2010-03-09 13:46:38
    Temat: błędna wypłata gotówki przez bankomat
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Była sytuacja, że została zlecona wypłata gotówki w wysokości 2000 zł.
    Bankomat wydał tylko 1400 i to jeszcze samymi banknotami 50 zł.
    Została złożona reklamacja, po czym otrzymałem telefon z banku, że okres
    oczekiwania na zwrot pieniędzy może wynieść 60 dni.
    To trochę przesada, pytanie więc czy w takim wypadku można żądać
    dodatkowych odsetek od kwoty do zwrotu?

  • 2. Data: 2010-03-09 14:04:42
    Temat: Re: błędna wypłata gotówki przez bankomat
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysiek wrote:
> [...]
    > oczekiwania na zwrot pieniędzy może wynieść 60 dni.
    > To trochę przesada, pytanie więc czy w takim wypadku można żądać

    zawsze możesz.

  • 3. Data: 2010-03-09 14:09:08
    Od: "jacko" <n...@m...mnie>

> [...]
    > oczekiwania na zwrot pieniędzy może wynieść 60 dni.
    > To trochę przesada, pytanie więc czy w takim wypadku można żądać

    Mozna. Ba, nawet trzeba! Wg latwo dostepnych kalkulatorow moze nalezec ci
    sie cale 12 zl 80 gr. Kazdy adwokat chetnie podejmie sie tej sprawy.
    Dodatkowo w pozwie do sadu proponowalbym podwoic kwote roszczenia za to ze
    wredy bankomat wyplacil ci piecdziesiatkami!

  • 4. Data: 2010-03-09 14:14:04
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości
    > Była sytuacja, że została zlecona wypłata gotówki w wysokości 2000 zł.
    > Bankomat wydał tylko 1400 i to jeszcze samymi banknotami 50 zł.

    Przyszłościowo wypłacaj po 1000 PLN.
    Chyba te nasze bankomaty za małe szczelinki mają ;-)

    Też miałem podobną sytuację swego czasu,
    ale nie trwało to aż tyle - do rozliczenia danego bankomatu
    + parę dni.

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2010-03-09 14:18:17
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "jacko" <n...@m...mnie> wrote in message news:hn5kq5$b23$1@news.onet.pl...

    > Mozna. Ba, nawet trzeba! Wg latwo dostepnych kalkulatorow moze nalezec ci sie
    > cale 12 zl 80 gr.

    Nie nabijaj się z takich kwot. Wyobraź sobie, że w banku który ma milion
    klientów brakuje kasy. Bank nie wypłaca całości gotówki i każdemu z klientów
    każe czekać dwa miesiące na pieniądze. Efekt - zysk 12 800 000 zł i poprawa
    płynności fiansowej. Tu nie chodzi o kwoty dla pojedyńczego klienta. Tutaj
    chodzi o to, żeby banki nie dorabiały sobie tego typu manipulacjami na naszych
    pieniądzach. I tak z tego żyją.

    MichalL

  • 6. Data: 2010-03-09 14:21:06
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    J_K_K pisze:

    > Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości
    >
    > Przyszłościowo wypłacaj po 1000 PLN.
    > Chyba te nasze bankomaty za małe szczelinki mają ;-)

    kiedyś miałem taki sam problem podczas pobrania gotówki 200 zł. z
    bankomatu Euronetu.
    Dostałem 150 zł, z czego 50 zł. było w połowie przerwane i zgięte.

  • 7. Data: 2010-03-09 14:21:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 09 Mar 2010 14:46:38 +0100, krzysiek napisał(a):

> [...]
    > oczekiwania na zwrot pieniędzy może wynieść 60 dni. To trochę przesada,
    > pytanie więc czy w takim wypadku można żądać dodatkowych odsetek od

    A jaki do bankomat? Własność banku czy to jakaś sieciówka?

    Xenocide

  • 8. Data: 2010-03-09 14:24:09
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    jacko pisze:
    > Mozna. Ba, nawet trzeba! Wg latwo dostepnych kalkulatorow moze nalezec ci
    > sie cale 12 zl 80 gr. [...]

    tylko że widzisz, taki brak gotówki może się pojawić w najmniej
    oczekiwanym momencie, gdy resztę środków posiadasz na lokatach...

  • 9. Data: 2010-03-09 14:24:48
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    xbartx pisze:
    > A jaki do bankomat? Własność banku czy to jakaś sieciówka?

    bankomat Euronetu

  • 10. Data: 2010-03-09 14:27:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    krzysiek pisze:
> [...]
    > oczekiwania na zwrot pieniędzy może wynieść 60 dni.
    > To trochę przesada, pytanie więc czy w takim wypadku można żądać

    Dla równowagi - mi kiedyś BZWBK na żądanie wypłaty 10zł wypłacił
    20zł. O nadwyżkę nikt nigdy się nie upomniał.

    --
    Liwiusz