-
1. Data: 2014-04-15 20:07:20
Temat: bluecash
Od: wefe <k...@i...pl>
chciałem zasilić saldo BlueCash.
Za pomocą ich strony przelewy24 zrobiłem (kwota nie mała ) przelew( transfer)
i pieniądze nie doszły.
Z rachunku bankowego pieniądze zostały pobrane a w bluecash nie ma. Zgłosiłem
reklamacje ponad tydzień temu, każą czekać.
Ma ktoś jakieś doświadczenia ile to jeszcze może trwać, lub jakiś pomysł jak to
przyspieszyć??
-
2. Data: 2014-04-16 00:19:57
Temat: Re: bluecash
Od: "MarekZ" <b...@...pl>
Użytkownik "wefe" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:7865c344-0e94-4cf2-8477-f00bd4edd5e0@go
oglegroups.com...
> chciałem zasilić saldo BlueCash.
> Za pomocą ich strony przelewy24 zrobiłem (kwota nie mała ) przelew(
> transfer)
> i pieniądze nie doszły.
> Z rachunku bankowego pieniądze zostały pobrane a w bluecash nie ma.
> Zgłosiłem reklamacje ponad tydzień temu, każą czekać.
> Ma ktoś jakieś doświadczenia ile to jeszcze może trwać, lub jakiś pomysł
> jak to przyspieszyć??
Czy kwota przelewu przekraczała 20k lub czy dane nadawcy przelewu były
niezgodne z danymi właściciela konta Bluecash?
Dzwoniłeś na infolinię, więc wykluczamy możliwość, że jest to stare
anonimowe konto BC, bez podanych danych osobowych.
Tydzień to dramatycznie długo, miałem sporo reklamacji w BC (kilkanaście,
ale robiłem wieleset operacji) i typowy czas ich rozwiązywania to do 24
godzin. A ich rekord w moim przypadku to 3 dni. W tydzień trudno mi
uwierzyć.
Ogólna uwaga jest taka, ze z Blue Media bardziej opłaca się kontaktować
mailowo niż telefonicznie.
Jakbyś podał na grupie bank źródłowy, może byłbym w stanie zasugerować co
się wydarzyło, w szczególności gdyby był nim BZWBK wiedziałbym prawie na
pewno.
BTW, Przelewy24 to inny podmiot niż Bluecash. Nie wiem tak do końca co
właściwie zrobiłeś, ale w Przelewy24 masz do każdej niezakończonej online
transakcji jej numer i hasło do sprawdzenia statusu. I co tam widać?
-
3. Data: 2014-04-16 10:12:33
Temat: Re: bluecash
Od: kks <k...@g...com>
W dniu środa, 16 kwietnia 2014 00:19:57 UTC+2 użytkownik MarekZ napisał:
> Użytkownik "wefe" napisał w wiadomości grup
>
> dyskusyjnych:@googlegroups.com...
>
>
>
> > chciałem zasilić saldo BlueCash.
>
> > Za pomocą ich strony przelewy24 zrobiłem (kwota nie mała ) przelew(
>
> > transfer)
>
> > i pieniądze nie doszły.
>
> > Z rachunku bankowego pieniądze zostały pobrane a w bluecash nie ma.
>
> > Zgłosiłem reklamacje ponad tydzień temu, każą czekać.
>
> > Ma ktoś jakieś doświadczenia ile to jeszcze może trwać, lub jakiś pomysł
>
> > jak to przyspieszyć??
>
>
>
> Czy kwota przelewu przekraczała 20k lub czy dane nadawcy przelewu były
>
> niezgodne z danymi właściciela konta Bluecash?
>
>
>
> Dzwoniłeś na infolinię, więc wykluczamy możliwość, że jest to stare
>
> anonimowe konto BC, bez podanych danych osobowych.
>
>
>
> Tydzień to dramatycznie długo, miałem sporo reklamacji w BC (kilkanaście,
>
> ale robiłem wieleset operacji) i typowy czas ich rozwiązywania to do 24
>
> godzin. A ich rekord w moim przypadku to 3 dni. W tydzień trudno mi
>
> uwierzyć.
>
>
>
> Ogólna uwaga jest taka, ze z Blue Media bardziej opłaca się kontaktować
>
> mailowo niż telefonicznie.
>
>
>
> Jakbyś podał na grupie bank źródłowy, może byłbym w stanie zasugerować co
>
> się wydarzyło, w szczególności gdyby był nim BZWBK wiedziałbym prawie na
>
> pewno.
>
>
>
> BTW, Przelewy24 to inny podmiot niż Bluecash. Nie wiem tak do końca co
>
> właściwie zrobiłeś, ale w Przelewy24 masz do każdej niezakończonej online
>
> transakcji jej numer i hasło do sprawdzenia statusu. I co tam widać?
Napisz co bylo z bzwbk, bo mam kilka innych osob - kolegow z tym problemem, a BM nie
raczyla oficjalnie nic napisac. Byl podobno jakis problem od piatku. Jakas wieksza
awaria?
-
4. Data: 2014-04-16 12:51:04
Temat: Re: bluecash
Od: "MarekZ" <b...@...pl>
Użytkownik "kks" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5d32c06d-becf-41fd-a05e-803c0c72bd9c@go
oglegroups.com...
> Napisz co bylo z bzwbk, bo mam kilka innych osob - kolegow z tym
> problemem, a BM nie raczyla oficjalnie nic napisac. Byl podobno jakis
> problem od piatku. Jakas wieksza awaria?
Opieram się na tym, co mi powiedziano w Blue Media i w BZWBK, więc
ograniczone zaufanie wskazane.
Problem nie istnieje od piątku, tylko od dawna. W części przypadków
przelewów wewnętrznych BZWBK zmienia tytuł przelewu i Blue Media nie jest w
stanie automatycznie przypisać przelewu do danej transakcji, mimo że
faktycznie dostaje go na swój rachunek w BZWBK. Wina po stronie BZWBK. Nie
występuje to za każdym razem, u mnie miało to miejsce w około 20% przypadków
gdy bankiem źródłowym był BZWBK. Nie zauważyłem żadnej prostej zależności od
kwoty przelewu czy długości tytułu albo obecności w nim polskich znaków lub
znaków specjalnych. Ale jest to powtarzalny problem od wielu tygodni.