  • 1. Data: 2009-11-10 11:37:28
    Temat: bo tez i start w 89 byl zgola inny
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Rz: Z sondażu ,,Rz" wynika, że 64 proc. ankietowanych uważa Polskę za
    kraj niepodległy, a 35 proc. jest przeciwnego zdania. Jak pan ocenia te
    wyniki?

    Prof. Zdzisław Krasnodębski: Jest on zaskakujący, bo ponad jedna trzecia
    Polaków uważa, że nie jesteśmy państwem niepodległym. To pokazuje
    ambiwalencje ich uczuć. W Niemczech, gdy podpisywano układ
    zjednoczeniowy, nastroje były chłodne, ale potem radość społeczeństwa
    jednak rosła. W wypadku Polaków jest odwrotnie. Ocena naszej sytuacji
    jest bardziej zróżnicowana, najwyraźniej pojawiła się niepewność co do
    efektu ostatnich 20 lat.
  • 3. Data: 2009-11-10 12:00:23
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Na nic zdały się J.Kaczyńskiemu takie "autorytety" jak prof. Krasnodębski.
    Teraz pozostaje im tylko propagandowa nagonka na PO w neutralnej kiedyś
    "Rzeczpospolitej" (tak a'propos czy Rzepa nie powinna się nazywać "IV RP" ?).

  • 4. Data: 2009-11-10 12:01:58
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Teraz pozostaje im tylko propagandowa nagonka na PO w neutralnej kiedyś
    > "Rzeczpospolitej" (tak a'propos czy Rzepa nie powinna się nazywać "IV RP"

    Wpół do czwartej RP
    Teraz jest 3,5RP bo mamy przynajmniej czerwono-czarną TVP.

  • 5. Data: 2009-11-10 16:05:24
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Teraz pozostaje im tylko propagandowa nagonka na PO w neutralnej kiedyś
    > "Rzeczpospolitej" (tak a'propos czy Rzepa nie powinna się nazywać "IV

    Masz rację, tak właśnie powinna się nazywać. Cała nasza rzeczpospolita.

    kc

  • 6. Data: 2009-11-10 22:51:05
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości

> [...]
    > przy śmiechu i oklaskach sporej części naszych rodaków, którym
    > poniewieranie Polakami ciągle wydaje się czymś należącym do naturalnego

    No niestety, ale misiu z tytułem prof. walący taką logiką to żenada po
    bandzie.

    Jak rozumiem rozumiem chodzi o to, że byłoby dobrze gdyby Szwaby dawały
    nagrody chamom startujacym z łapami do stew, a napier...ali pałkami
    wszystkich spokojnych polaczków.
    Wtedy pan prof. Kranodębski by uznał ze jest ok?
    Czy jakby wszystkich nap...
    Czy jak zadnego?
    No bo jesli nie w najbardziej logicznym przypadku, to w jakim?