  • 1. Data: 2003-11-11 16:58:35
    Temat: brak online'owości mbank- euronet w dni wolne?
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Witam
    Czy w dni wolne mBank jest off-line w stosunku do euronetu?
    Przelałem dzisiaj pieniądze z eMax'a na eKonto a bankomat twierdzi że mam
    puste konto.
    Czy tak jest zawsze czy to ja tylko mam pecha??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę "Podróży".
    Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl

  • 2. Data: 2003-11-11 17:03:40
    Temat: Re: brak online'owości mbank- euronet w dni wolne?
    Od: "Figaro" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:bor4fs$fjc$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > puste konto.
    > Czy tak jest zawsze czy to ja tylko mam pecha??

    masz pecha

  • 3. Data: 2003-11-11 17:33:21
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Figaro" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > masz pecha

    Tylko że to już 3. raz w ciagu kilku dni wypisuje mi takie rzeczy w
    bankomacie/POSie.
    Może coś nie tak z kartą? No ale z bankiem się łączy....Dziwne.
    Może zamówić nową kartę? Pomoże coś??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 4. Data: 2003-11-11 17:37:21
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Tue, 11 Nov 2003 18:33:21 +0100, Marcin Lubojański
    <m...@p...pl> napisał:

    > Tylko że to już 3. raz w ciagu kilku dni wypisuje mi takie rzeczy w
    > bankomacie/POSie.
    > Może coś nie tak z kartą? No ale z bankiem się łączy....Dziwne.
    > Może zamówić nową kartę? Pomoże coś??

    A co o tym sądzi https://www.mbank.com.pl ? Są pieniadze na koncie czy nie
    ma?

    M.

  • 5. Data: 2003-11-11 17:40:19
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:opryhhwjuj139mw6@news.tpi.pl...

    > A co o tym sądzi https://www.mbank.com.pl ? Są pieniadze na koncie czy nie
    > ma?

    No pewnie że są. Co prawda nie dużo ale >50zł. Zapłacić kartą chciałem ok.
    15zł a wypłacić 50.
    W POSie "brak autoryzacji", w bankomacie "za mało środków na koncie".

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 6. Data: 2003-11-11 17:45:44
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Tue, 11 Nov 2003 18:40:19 +0100, Marcin Lubojański
    <m...@p...pl> napisał:

    > No pewnie że są. Co prawda nie dużo ale >50zł. Zapłacić kartą chciałem
    > ok. 15zł a wypłacić 50.
    > W POSie "brak autoryzacji", w bankomacie "za mało środków na koncie".

    To jeszcze pytanie z gatunku - kohlzenter pyta, klient odpowiada :-)
    Czy jestes pewien, ze uzyles wlasciwej karty do wlasciwego konta, czy byla
    ona aktywowana i czy jest wazna?

    M.

  • 7. Data: 2003-11-11 17:53:16
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:opryhiaii4139mw6@news.tpi.pl...

    > To jeszcze pytanie z gatunku - kohlzenter pyta, klient odpowiada :-)
    > Czy jestes pewien, ze uzyles wlasciwej karty do wlasciwego konta, czy byla
    > ona aktywowana i czy jest wazna?

    Właśnie sprawdziłem stan konta, a tam....4 blokady na 13,99zł.
    Co teraz? Blokady same znikną? Na pewno mnie nie oszukali??
    No i czemu jeśli blokady są to wypisywało ponoć "brak autoryzacji" ???

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 8. Data: 2003-11-11 18:11:51
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    > Właśnie sprawdziłem stan konta, a tam....4 blokady na 13,99zł.
    > Co teraz? Blokady same znikną? Na pewno mnie nie oszukali??

    Powinny zniknąć, ale ja na wszelki wypadek złożyłbym reklamację na mLinii -
    może to przyspieszyć odblokowanie.

    > No i czemu jeśli blokady są to wypisywało ponoć "brak autoryzacji" ???

    Typową przyczyną takich blokad są zwykle problemy na łączach (dotarło do
    banku ale nie dostarło spowrotem do POSu/bankomatu), ale może być coś
    innego, zwłaszcza jeżeli problemy trwają kilka dni Dzwoń na mLinię i niech
    tam posprawdzają.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 9. Data: 2003-11-11 18:16:48
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > banku ale nie dostarło spowrotem do POSu/bankomatu), ale może być coś
    > innego, zwłaszcza jeżeli problemy trwają kilka dni Dzwoń na mLinię i niech

    Na pewno to coś da? Nie chce mi się znowu czekać PÓŁ GODZINY albo i więcej
    na zgłoszenie mlinki !!

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 10. Data: 2003-11-11 18:31:37
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    > Na pewno to coś da?

    Skoro zauważyłeś niezgodność środków dostępnych na swoim koncie ze stanem
    jaki powinien być, to powinieneś ją zgłosić. Poza tym być może (nie na
    pewno) mLinka będzie coś wiedziała dlaczego się nie udało zapłacić.

    > Nie chce mi się znowu czekać PÓŁ GODZINY albo i więcej
    > na zgłoszenie mlinki !!

    Zaloguj się po połączeniu (1), a potem wybieraj 0, to będziesz czekał pół
    minuty.

    Pozdrawiam

    Marek