  • 1. Data: 2006-07-31 11:59:06
    Temat: [bzwbk] opłaty za vise electron
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Jakiś czas temu kupiłem jednostki funduszu arka, a ponieważ chciałem
    widzieć na bieżąco stan swojej kasy w internecie więc założyłem również
    konto bankowe (tylko tak to jest możliwe).
    Przy zakładaniu konta zapomniałem wspomnieć, że nie chce karty (konto ma
    służyć _wyłącznie_ do obserwacji kasy w arce). No i dzisiaj mi przysłali
    tą karte. Problem jest taki, że za jej użytkowanie pobierają jakieś
    opłaty -- nie wiele, ale zawsze.

    Czy jeżeli tej karty nie aktywuję to opłaty również będą pobierane?

    --
    jimmij

  • 2. Data: 2006-07-31 12:35:04
    Temat: Re: [bzwbk] opłaty za vise electron
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    > opłaty -- nie wiele, ale zawsze.
    >
    > Czy jeżeli tej karty nie aktywuję to opłaty również będą pobierane?

    nie, karta zostala wyslana listem zwyklym, nie aktywuj jej, a gdyby bank
    naliczyl
    oplate to zadzwon, zloz reklamacje i powiedz, ze NIGDY zadnej karty od
    nich nie otrzymales - beda musieli zwrocic kase

    podstawa to NIE AKTYWOWAC KARTY

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-07-31 12:39:40
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "RobertS" <r...@x...pl> writes:

> [...]
    > oplate to zadzwon, zloz reklamacje i powiedz, ze NIGDY zadnej karty od
    > nich nie otrzymales - beda musieli zwrocic kase

    Ok, dzięki.

    --
    jimmij

  • 4. Data: 2006-08-02 08:34:05
    Od: donquijote <d...@N...pl>

    RobertS napisał(a):

> [...]
    > oplate to zadzwon, zloz reklamacje i powiedz, ze NIGDY zadnej karty od
    > nich nie otrzymales - beda musieli zwrocic kase

    Podstawą jest raczej to, że podpisał umowę o wydanie karty do konta.
    Teraz bank ma pisemną podstawę aby naliczyć opłatę za kartę. Jeśli zaś
    sam zgłosi, że karty nie otrzymał, to pewnie mu wyślą drugą. Zapewne w
    trybie reklamacyjnym da się obronić swoich racji, ale na przyszłość
    radziłbym patrzeć pod czym się człowiek podpisuje. ;-)

    pozdrawiam
    donquijote