  • 1. Data: 2009-09-08 18:32:13
    Temat: cashback z restrykcjami i bez
    Od: z...@o...pl

    w których bankach cashback dotyczy wszystkich traksakcji bezgotówkowych?

    w których bankach kombinują, np. 7% w sklepie rowerowym, a 0% w motocyklowym?

    w których bankach narzucaja limity, np. 1% ale max. 60zł?

  • 2. Data: 2009-09-08 18:40:37
    Temat: Re: cashback z restrykcjami i bez
    Od: "J.Kolina" <n...@w...pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    >w których bankach cashback dotyczy wszystkich traksakcji bezgotówkowych?

    sprawdz w VW banku, do niedawna było wszystko równo

    jk

  • 3. Data: 2009-09-08 18:54:26
    Od: z...@o...pl

    > sprawdz w VW banku, do niedawna było wszystko równo

    VW ma karty kredytowe? czy tylko limit w rachunku?
    a moze kolega ma na mysli toyota bank?

  • 4. Data: 2009-09-08 18:54:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > w których bankach cashback dotyczy wszystkich traksakcji bezgotówkowych?
    Alior, Polbank - kk, debetówka w BZWBK (wydajesz-zarabiasz)

    > w których bankach kombinują, np. 7% w sklepie rowerowym, a 0% w motocyklowym?
    furora z Lukasa tak kombinuje, ale np. w GE i Aliorze można otrzymać
    motokarty, które dają zniżki za płatność na stacjach benzynowych (GE -
    2,5%, Alior 1%?)

    > w których bankach narzucaja limity, np. 1% ale max. 60zł?
    pewnie we wszystkich, ale np. w Polbanku jest to jakieś 700 zł rocznie
    czyli cashback przestaje działać po wykonaniu płatności na 70kzł...ja
    się do tego nawet nie zbliżę

    --
    pozdrawiam
    RobertS