  • 1. Data: 2008-09-14 14:54:17
    Temat: ciekawe kwotowe ilości dla money.pl i Newsweek...
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    ciekawe kwotowe ilości dla money.pl i Newsweek...

    tak obie właśnie studiuje te wie karty z bz wbk i wychodzi na to iż można
    dokonać 50 transakcji na 1.5pln lub co miesiąc 5x1.5pln i bank się odczepi z
    oplata?? czy raczej jest tu również próg kwotowy??? bo jak tylko ilościowy to
    można dowolnie "pierdoły" pokupować i nabić ten limit w miesiąc... przerabiał
    ktoś???

  • 2. Data: 2008-09-14 15:19:34
    Temat: Re: ciekawe kwotowe ilości dla money.pl i Newsweek...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <b...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > oplata?? czy raczej jest tu również próg kwotowy??? bo jak tylko ilościowy
    > można dowolnie "pierdoły" pokupować i nabić ten limit w miesiąc...

    Jak chcesz sobie nakupic pierdol za 75pln to mysle, ze taniej bedzie
    zaplacic za karte. A tak z ciekawosci na co komu karta ktorej nie uzywa?

    MK

  • 3. Data: 2008-09-14 15:31:08
    Od: " " <b...@g...pl>

    jak zwykle nic nie zrozumiałeś - są to pierwsze na rynku karty którymi
    wystarczy odpowiednia ilość transakcji m-c/rocznie nie ma progu kwotowego
    czyli w teori mozesz wykonc te 1,50x50/rok lub 1,5x5/m-c

  • 4. Data: 2008-09-14 16:10:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-14, <b...@g...pl> wrote:

    [...]

    > jak zwykle nic nie zrozumiałeś - są to pierwsze na rynku karty którymi
    > wystarczy odpowiednia ilość transakcji m-c/rocznie nie ma progu kwotowego
    > czyli w teori mozesz wykonc te 1,50x50/rok lub 1,5x5/m-c

    Czy pierwsze, to nie wiem. Multi też takie ma.
    I pewnie jak dobrze poszukać, to się więcej takich znajdzie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2008-09-14 16:23:56
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 14 Sep 2008 15:31:08 +0000 (UTC), b...@g...pl
    napisał(a):

    > jak zwykle nic nie zrozumiałeś - są to pierwsze na rynku karty którymi
    > wystarczy odpowiednia ilość transakcji m-c/rocznie nie ma progu kwotowego
    > czyli w teori mozesz wykonc te 1,50x50/rok lub 1,5x5/m-c

    Pierwsze pewnie nie. Tak samo jest w Polbanku. Na golda trzeba 60
    transakcji rocznie, na zwykłe mniej. Widocznie uznają, że wystarczy
    zarabiać na prowizji od transakcji.
    --
    Kojer

  • 6. Data: 2008-09-14 17:38:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    MK pisze:
    > <b...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Jak chcesz sobie nakupic pierdol za 75pln to mysle, ze taniej bedzie
    > zaplacic za karte. A tak z ciekawosci na co komu karta ktorej nie uzywa?

    Dlaczego nie uzywa?
    Po prostu nie zawsze mozna spelnic limity kwotowe, zwlaszcza jesli
    korzysta sie z wiekszej ilosci KK. I to nawet wtedy, jesli ktos ma KK z
    KK dodatkowa, a bank liczy limit nie dla konta karty podstawowej a dla
    kazdej z kart z osobna - wtedy limity ilosciowe jak najbardziej
    umozliwiaja rodzinne korzystanie z limitu karty.

  • 7. Data: 2008-09-14 19:55:32
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 14 Sep 2008 15:31:08 +0000, napisał(a):

    > wystarczy odpowiednia ilość transakcji m-c/rocznie nie ma progu
    > kwotowego czyli w teori mozesz wykonc te 1,50x50/rok lub 1,5x5/m-c

    W przypadku Money.pl na pewno nie w teorii. Ta karta tak ma.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl