  • 1. Data: 2007-08-25 18:02:39
    Temat: citi-lot
    Od: "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net>

    niedawno na stronie Citi widzialem informacje, ze posiadaczom karty cito-lot
    nie przedawniaja sie mile miles& more. Teraz juz takiej informacji nie ma -
    czyzby zmiana zasad i to niemal od razu po starcie?

  • 2. Data: 2007-08-25 18:38:32
    Temat: Re: citi-lot
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Za to informacja jest na stronie www.miles-and-more.pl w opisie karty.

  • 3. Data: 2007-08-25 20:20:30
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    k...@g...pl pisze:

    > Za to informacja jest na stronie www.miles-and-more.pl w opisie karty.

    Tutaj:
    http://www.miles-and-more.com/online/portal/mam/pl/e
    arnmiles/miles_and_money?l=pl&nodeid=2016815
    ?
    Ja tam nie widzę żadnych informacji o terminie ważności mil...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 4. Data: 2007-08-25 21:13:27
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Ja tam nie widz adnych informacji o terminie wa no ci mil...

    http://www.miles-and-more.com/online/portal/mam/pl/e
    arnmiles/miles_and_money?l=pl&nodeid=2016896

    Wszystko w polu widzenia......

  • 5. Data: 2007-08-26 10:15:26
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net> wrote in message

    > niedawno na stronie Citi widzialem informacje, ze posiadaczom karty
    > cito-lot nie przedawniaja sie mile miles& more. Teraz juz takiej
    > informacji nie ma - czyzby zmiana zasad i to niemal od razu po starcie?

    wszystko gra, mile sie nie przedawniaja, przeczytaj regulaminy. Ale zaczyna
    to dzialac dopiero po 3 miesiacach jak masz karte. Zeby ludzie masowo nie
    brali kart jak im mile traca waznosc.
    Ta zasada dotyczy rowniez drugiej polskiej karty na jakiej mozna zbierac
    mile czyli dinners club - jednak tamta jest duzo drozsza i nie ma mil za
    zakupy na stacjach benzynowych.