  • 1. Data: 2011-02-26 19:49:24
    Temat: [citibank] Zwiększanie limitu na KK
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Witam,

    Nie wiecie może czy Citibank ma jeszcze w zwyczaju, tak jak kiedyś,
    zwiększać bez przedstawiania dokumentów i wizyt w oddziale, limit na KK?
    Dzwonić do nich czy nie ma już sensu zawracać sobie tym głowy??

    --
    michal

  • 2. Data: 2011-02-26 21:02:10
    Temat: Re: [citibank] Zwiększanie limitu na KK
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 26 Feb 2011 20:49:24 +0100, Michał napisał(a):

    > Nie wiecie może czy Citibank ma jeszcze w zwyczaju, tak jak kiedyś,
    > zwiększać bez przedstawiania dokumentów i wizyt w oddziale, limit na KK?
    > Dzwonić do nich czy nie ma już sensu zawracać sobie tym głowy??

    Ma w zwyczaju :)

    Przy okazji, zaczęli podawać na wyciągach sumę obrotów w danym roku i kwotę
    brakującą do zwolnienia z opłaty.

    AK

  • 3. Data: 2011-02-26 22:31:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    najlepiej czekaj aż sami zaproponują ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2011-02-28 12:13:35
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> wrote:

    > Przy okazji, zaczęli podawać na wyciągach sumę obrotów w danym roku i kwotę
    > brakującą do zwolnienia z opłaty.

    Od kiedy? Nic takiego nie widze.

    A co do limitu, to mam zle doswiadczenia, jak chcialem by mi troche
    podniesli, to prosili o tone papierow i nie podniesli, a jak sie nie
    upominalem, to pozniej sami z siebie co pewien czas podnosili.

    a.