  • 1. Data: 2009-12-18 00:30:57
    Temat: co dalej?
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Sytuacja techniczna na walutach jest dla mnie niejasna. Niby dolar wybił się
    górą z konsolidacji. Czy to oznacza odwrócenie trendu na wzrostowy? Z
    drugiej strony przy takich wzrostach dolara zaskakująco dobrze radzą sobie
    surowce. Czy to oznacza, że wystrzelą w górę na korekcie dolara? Macie
    jakieś przemyślenia?

  • 2. Data: 2009-12-18 12:57:30
    Temat: Re: co dalej?
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hgeifv$7ni$1@news.onet.pl...
> [...]
    > drugiej strony przy takich wzrostach dolara zaskakująco dobrze radzą sobie
    > surowce. Czy to oznacza, że wystrzelą w górę na korekcie dolara? Macie

    Ja przyjmuję zejście edka do 1,4 i w górę.

  • 3. Data: 2009-12-18 14:13:29
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    kigam wrote:

    > Ja przyjmuję zejście edka do 1,4 i w górę.

    A czemu akurat 1,4?

  • 4. Data: 2009-12-18 16:32:25
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hgg2m9$lcu$1@news.onet.pl...

    > A czemu akurat 1,4?

    Taką mam fantazję ;-). Ponadto dziś jest siódma sesja rekordowa może jeszcze
    2-3 w dół i w górę.