  • 1. Data: 2010-05-08 08:15:14
    Temat: co lepsze?
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Czekac az DM sprzeda czy zrobic to samemu w poniedzialek na otwarciu?

    Leszek

  • 2. Data: 2010-05-08 08:19:30
    Temat: Re: co lepsze?
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości
    > Czekac az DM sprzeda czy zrobic to samemu w poniedzialek na otwarciu?
    >
    > Leszek

    Najlepiej czekać na komornika.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-05-08 08:50:33
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości
    > Czekac az DM sprzeda czy zrobic to samemu w poniedzialek na otwarciu?

    Co się stanie w poniedziałek?

    --
    marfi

  • 4. Data: 2010-05-08 09:03:02
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Co się stanie w poniedziałek?

    DM sprzeda moje longi na FW20 bo mam deficyt okolo 270 zl

    Leszek

  • 5. Data: 2010-05-08 10:13:08
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 08-05-2010 o 11:03:02 Lech Dubrowski <3...@3...com.pl> napisał(a):

    > DM sprzeda moje longi na FW20 bo mam deficyt okolo 270 zl
    >
    > Leszek

    to chyba drugi raz masz takie pytanie ? zastanów się nad swoja gra i
    umiejętnością zamykania pozycji

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 6. Data: 2010-05-08 10:42:16
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > to chyba drugi raz masz takie pytanie ?

    Poprzednim razem udalo mi sie uciec z zagrozenia. Teraz juz wczoraj
    wieczorem dzwonili do mnie ze skonczyl sie depozyt.

    > zastanów się nad swoja gra i umiejętnością zamykania pozycji

    Zrobilem dobrze bo otworzylem 2 longi okolo 2470. Jak spadalo dalej to
    postanowilem otworzyc jeszcze 3 longi po tej samej cenie co poprzednio. Ku
    mojemu zdziwieniu system je otworzyl kiedy kurs byl 100 pkt nizszy. Dobilo
    mnie wczorajsze zejscie o 2319.

    Leszek
    -

  • 7. Data: 2010-05-08 10:53:42
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> wrote in message

> [...]
    > mojemu zdziwieniu system je otworzyl kiedy kurs byl 100 pkt nizszy. Dobilo

    longi na FW20M0 przy cenie 2470 ???
    wczoraj ?

    george

  • 8. Data: 2010-05-08 10:56:32
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > longi na FW20M0 przy cenie 2470 ???
    > wczoraj ?

    Przed wczaraj na otwarciu

    Leszek

  • 9. Data: 2010-05-08 11:04:42
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

> [...]
    > mojemu zdziwieniu system je otworzyl kiedy kurs byl 100 pkt nizszy. Dobilo

    Z tym czy zrobiles dobrze otwierajac longi po 2470 to bym polemizowal.
    Ale moje systemy wszystkie oprocz najwolniejszego dały w piatek sygnał kupna
    na FW.
    Wiec pozycja L nie jest tak całkiem niemadra ale radziłbym na open
    zredukować
    a reszte ewentualnie zamykac gdy padna sygnały sprzedaży.

    Systemy dostały L po:
    2334
    2341
    2346
    2350
    2353
    2350
    Po zarobku na S ponad 150 pkt przycwaniaczyłem i brałem male L dopiero po
    odejsciu od maxa po 2318.
    Sygnały S dla moich systemów beda w poniedzialek jak open minus
    36pkt
    37pkt
    45pkt
    49pkt
    50pkt
    53pkt

    Te 36 i 37 pkt moze paść ale reszta jest szansa że sie utrzyma i po odbiciu
    dostanie s wyżej innego dnia.
    Zatem reasumujac na open redukujesz pozycje zeby Cie biuro nie zamknelo a
    potem najlepiej postawic stopa
    ktory uchroni Cie przed wyzerowaniem depo.

    Arch

  • 10. Data: 2010-05-08 11:19:51
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > Przed wczaraj na otwarciu
    >
    > Leszek

    dałeś 3 x kupno z limitem 2470 na otwarcie, które było po 2318 i dziwisz sie
    że zlecenie zostało zrealizowane ?
    potrafisz podać średnią cene otwartej pozycji ? (mam na mysli te 5
    kontraktów ).

    george