  • 1. Data: 2009-12-10 17:37:23
    Temat: co sądzicie o LOP FW20
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    utrzymuje się spora liczba pozycji, pomimo spadku o 100p w ciągu tygodnia.
    Kto się myli?
    Z.

  • 2. Data: 2009-12-10 19:13:29
    Temat: Re: co sądzicie o LOP FW20
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > utrzymuje się spora liczba pozycji, pomimo spadku o 100p w ciągu tygodnia.
    > Kto się myli?
    > Z.

    Kto zamnie ze stratą ten sie pomyli.....

    pzdr
    Dars

  • 3. Data: 2009-12-10 19:46:48
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Dars wrote:

    > Kto zamnie ze stratą ten sie pomyli.....

    Ja dzisiaj straciłem wiarę w spadki. Ogólnie jesteśmy w jakimś cholernym
    trendzie bocznym i najlepiej w ogóle sobie odpuścić na jakiś czas Wigi,
    mając tyle instrumentów na Forexie w pięknych trendach :)

  • 4. Data: 2009-12-10 20:04:08
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 10-12-2009 o 20:46:48 Delfino Delphis
    <D...@w...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Ja dzisiaj straciłem wiarę w spadki. Ogólnie jesteśmy w jakimś cholernym
    > trendzie bocznym i najlepiej w ogóle sobie odpuścić na jakiś czas Wigi,
    > mając tyle instrumentów na Forexie w pięknych trendach :)

    które masz n mysli ?
    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 5. Data: 2009-12-10 20:09:48
    Od: macieks <m...@g...com>

    Taki duży LOP u nas zazwyczaj miał miejsce przed korektami.

    W USA kilkudniowe zatrzymanie na maxach w ruchu oznaczało korektę.
    Dłuższe zatrzymanie ( jak w czerwcu) oznaczało mocniejszą korektę
    (najmocniejsza w całym ruchu od marca)
    Teraz zatrzymanie jest jeszcze dłuższe, logicznym się wydaje, że to
    będzie TA korekta :)
    EURUSD i OIL już przełamały swoje linie.

    Czas pokaże.

  • 6. Data: 2009-12-10 20:23:05
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Zbyszek wrote:

    > które masz n mysli ?

    Srebro i miedź na dnie kanału wzrostowego - można zająć bezpieczne długie z
    bliskim stopem pod kanałem, EURUSD na silnym wsparciu - znów długa z
    bliskim stopem pod wsparciem, AUDCAD po wyjściu dołem z trendu wzrostowego
    i z silnym oporem nieco powyżej - krótka ze stopem tuż nad krótkoterminowym
    kanałem spadkowym, ew. nad dużym oporem. Prawie wszystkie pary z JPY tworzą
    ładne kanały, choć akurat teraz są w środku i trzeba by poczekać.

  • 7. Data: 2009-12-10 20:47:56
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 10-12-2009 o 21:23:05 Delfino Delphis
    <D...@w...poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > bliskim stopem pod kanałem, EURUSD na silnym wsparciu - znów długa z
    > bliskim stopem pod wsparciem, AUDCAD po wyjściu dołem z trendu

    sytuacja na eurusd nie wydaje mi sie jednoznaczna, a srebro jest dość
    skorelowane ze złotem.
    Pilnuj tego stopa.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 8. Data: 2009-12-10 20:49:08
    Od: macieks <m...@g...com>

    Ciekawostka

    http://i45.tinypic.com/206otwk.jpg

    Może rynki będą chciały skorzystać z dawnego kanału.
    Amerykanie po rajdzie w górę w 2003, prawie cały 2004 spędziły w
    boczno-opadającym trendzie.

    O tym się przekonamy na przestrzeni tygodni, miesięcy :)

  • 9. Data: 2009-12-10 20:53:15
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > Ja dzisiaj straciłem wiarę w spadki. Ogólnie jesteśmy w jakimś cholernym
    > trendzie bocznym i najlepiej w ogóle sobie odpuścić na jakiś czas Wigi,
    > mając tyle instrumentów na Forexie w pięknych trendach :)

    E tam gadasz a ja sobie zjechałem 100 pkt na s-ankach i out.....
    mozna grac ale na razie krótko do mocnego wybicia :)

    pzdr
    Dars

  • 10. Data: 2009-12-10 21:01:03
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Zbyszek wrote:

    > sytuacja na eurusd nie wydaje mi sie jednoznaczna, a srebro jest dość
    > skorelowane ze złotem.
    > Pilnuj tego stopa.

    To prawda, ale stop nie jest zbyt kosztowny, a po wyjściu dołem można z
    kolei szybko zająć krótkie znów z bliskim stopem. Co jak co, ale częstego
    przebijania oporu/wsparcia się nie spodziewam :)