  • 1. Data: 2010-05-05 14:32:23
    Temat: co sadzicie o mobilnybank.pl raiffeisena?
    Od: "jan kowalski" <0...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Co sądzicie o mobilnybank.pl raiffeisena i korzystaniem z konta przez komórkę?
    Używa ktoś już tego i może podzielić się doświadczeniami i uwagami?

  • 2. Data: 2010-05-05 20:03:15
    Temat: Re: co sadzicie o mobilnybank.pl raiffeisena?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 10-05-05 16:32, jan kowalski wrote:
    > Co sądzicie o mobilnybank.pl raiffeisena i korzystaniem z konta przez komórkę?
    > Używa ktoś już tego i może podzielić się doświadczeniami i uwagami?

    mam na iphona - fajna aplikacja. Jesli jestes klientem - warto miec. Czy
    specjalnie dla niej zakladac konto? Chyba nie.
    Wersje dla innych telefonow - tez fajne - korzystalem przez chwile.
    Sprawdz czy bedzie ci dzialac mnie na SE P1i niestety nie poszlo