  • 1. Data: 2012-01-09 22:20:07
    Temat: co zamiast 100-dniówki Aliora na dziś?
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    spadają mi zaniedługo lokaty w Aliorze (te 100-dniowe).
    w zamian nie oferują nic godnego. gdzie puścić środki aby godnie zarobić i
    to z belką?

  • 2. Data: 2012-01-09 22:26:09
    Temat: Re: co zamiast 100-dniówki Aliora na dziś?
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Może http://ideabank.pl/ aktualnie dają 8% na 5 lub 12 miesięcy

  • 3. Data: 2012-01-09 22:40:43
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2012-01-09 23:26, Damian News pisze:
    > Może http://ideabank.pl/ aktualnie dają 8% na 5 lub 12 miesięcy

    Ja tam widzę jedynie 6,39%, ale pewnie się nie znam.

    --
    Raf

  • 4. Data: 2012-01-10 04:45:52
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-09 23:40, Rafał pisze:

    > Ja tam widzę jedynie 6,39%, ale pewnie się nie znam.

    Nie znasz się. Przy kwocie = 1000zł efektywne % = 6.57

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 5. Data: 2012-01-10 22:30:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 09 Jan 2012 23:20:07 +0100, darkblue napisał(a):

    > spadają mi zaniedługo lokaty w Aliorze (te 100-dniowe). w zamian nie
    > oferują nic godnego. gdzie puścić środki aby godnie zarobić i to z
    > belką?

    Nie wiem jaką masz kwotę ale możesz to brać pod uwagę:

    <https://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/konta
    /l2/
    db_konto_oszczednosciowe_24h>

    Xenocide

  • 6. Data: 2012-01-10 22:35:31
    Od: facet <f...@n...pl>

    W dniu 2012-01-09 23:20, darkblue pisze:
    > spadają mi zaniedługo lokaty w Aliorze (te 100-dniowe).
    > w zamian nie oferują nic godnego. gdzie puścić środki aby godnie zarobić
    > i to z belką?

    w ogole mamy dziwna sytuacje - spodziewalem sie, ze na poczatku roku
    banki zaczna sie bic o klienta, by zlapac klientow na lokaty antybelkowe
    a tu praktycznie jedynie idea i getin "walcza" ze soba (jesli mozna tak
    powiedziec uwzgledniajac, ze to prawie to samo)

    czyzby nadzor tak skutecznie pogrozil bankom szabelka?

  • 7. Data: 2012-01-10 23:11:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 10 Jan 2012 23:35:31 +0100, facet napisał(a):

    > czyzby nadzor tak skutecznie pogrozil bankom szabelka?

    Niekoniecznie. Pamiętać należy, że to rząd/politycy wprowadzili a teraz
    usprawnili ten kolejny podatek i banki w zasadzie nie są stroną tego
    sporu. A że trochę pomagały jednej ze stron .. cóż ... życie.

    Xenocide