  • 1. Data: 2003-04-01 15:15:12
    Temat: credyt union-wazne pytanie
    Od: "Odys" <m...@b...pl>

    Czy ktos z grupowiczow pozyczal (bral kredyt) w tej firmie?
    Credyt Union z siedziba w Szczecinie przy ul MC Sklodowskiej 7

    Chcialem wziasc tam kredyt ale chetnie poslucham opini innych, czy mozna
    zaufac tej firmie i czy ktos sie z nia zetknal ???

    mp

  • 2. Data: 2003-04-01 18:48:31
    Temat: Re: credyt union-wazne pytanie
    Od: "robin_hood" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Odys" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Chcialem wziasc tam kredyt ale chetnie poslucham opini innych, czy mozna
    > zaufac tej firmie i czy ktos sie z nia zetknal ???

    Z nazwy przypomina konsorcjum argentyńskie :-)))
    Ale co ja z W-wy mogę wiedzieć o firmie ze Szczecina.

    Pozdrawiam,
    robin_hood
    r...@i...pl

  • 3. Data: 2003-04-01 18:57:23
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    jeżeli chodzi o Cred_i_t Union, to w oparciu o ta instytucje
    funkcjonują SKOKi.

    --
    Pozdrawiam, Metaxa
    3, 1, 3, Fuck "Free World" ...