  • 11. Data: 2011-01-19 10:41:09
    Temat: Re: Ile czasu maja spolki na informacje o zmienie stanu posiadania akcji?
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Przemyslaw Kempinski" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:kvadj69kbqhv63fto1asb483s384v69sko@4ax.com...

    > Bo obserwuje i "kibicuje" tej spolce od jakiegos czasu ;-)

    > Podlaczony jestem od dosc dawna, nawet z nudow poczytalem troche o AT
    > i odziwo w kwietniu 2010 wychodzilo mi, ze trzeba sprzedawac w
    > okolicach 8,20. Nie sprzedalem, czegos sie nauczylem.

    olej wszelkie infa
    jak tu piszesz z pytaniem, to ich pewnie nie masz

    ciąć straty - nie uśredniać w dół

    tak muślę ogólnie, ww spolki nie znam i nie wiem po co miałbym poznawać

    na to drugie będą Cię namwiać.

  • 12. Data: 2011-01-20 11:01:38
    Temat: crm
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-01-19 09:52, Zyga pisze:

    > a kiedy wychodzić?
    >
    > 1 fala maj 2009
    > 3 fala kwiecień 2010
    > 5 fala ?
    >
    > Biorąc analogiczny zasięg fal wychodzi mi 18 - 21pln.

    Skippy, nie wypowiesz się?

  • 13. Data: 2011-01-20 20:56:06
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a kiedy wychodzić?
    >
    > 1 fala maj 2009
    > 3 fala kwiecień 2010
    > 5 fala ?
    >
    > Biorąc analogiczny zasięg fal wychodzi mi 18 - 21pln.

    aktualne rydzyko jest wielkie
    spodziewałem się z longterm paraboli max na 26xx
    dla long to mały błąd, ale jednak jest zauważalny
    no może wszystko idzie upa do górnego oporu megafona us&a od paru dekad?
    szoken ale możliwe
    osobiście stawiam na padaczkę

  • 14. Data: 2011-01-20 21:02:24
    Temat: Re: crm
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Skippy, nie wypowiesz się?

    Wypowiem się, looknę na wykresy.
    One nie mająą znaczenia ale looknę i odpowiem.

    BTW ww koment był natury ogólnej, to chyba widać.

  • 15. Data: 2011-01-21 11:33:37
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-01-20 21:56, skippy pisze:
    > aktualne rydzyko jest wielkie

    mam to od 2,5 , nie zastanawiam się czy wchodzić tylko kiedy wyjść

    > spodziewałem się z longterm paraboli max na 26xx

    dasz rysunek? może być na priv.

    > no może wszystko idzie upa do górnego oporu megafona us&a od paru dekad?

    megafon w usa od paru dekad? Gdzie? Chyba od jednej dekady.

    pzdr
    Zyga

  • 16. Data: 2011-01-21 18:15:07
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    sory Zyga, mam małe zamieszanie ogólnie, zaraz Ci odpowiem

  • 17. Data: 2011-01-21 18:24:33
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > mam to od 2,5 , nie zastanawiam się czy wchodzić tylko kiedy wyjść

    > dasz rysunek? może być na priv.

    w us&a widziałem tak:
    http://ifutures.pl/download/file.php?id=7759
    rys z 14.04.2010 więc uważam ze jak na razie niezły

    u nas, z tego samego dnia:
    http://ifutures.pl/download/file.php?id=7765

    no jest error 200p
    nie zmienia to faktu, ze uważam iż to wysycenie
    od 2600 zdilowałem stado koni, jakbym miał kasowy to bym dawno pozamykał i
    patrzył

    Alternatywa:

    http://stooq.pl/q/?s=djia

    no może nie parę dekad
    tworzy się od końca '90
    czy wybije czy zawali ciężko wyczuć, po prostu longterm konsola z której
    gdzieś pojadą