  • 1. Data: 2010-03-29 09:43:02
    Temat: cs7 czyli historia głupoty polskiej
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    takie tam mam przemyslenia

    podesłao mi strone cs7 - cóż za idiotyzm pasie się na niej hehehehe

    panienki z tej strony piszą na obrazku z 27 marca 2010
    cytuję"niedźwiedzie ruszają do ataku"

    zaś w txt z dnia cholera też 26 marca 9ten sam dzień - jakaś schiza -
    piszą jełopy o poziomach cytuję

    "kluczowe momenty w tej fali będą rozgrywać się na poziomach 2612 v
    2920 v 3419"

    dobra to ja stawiam 4000 jako poziom do którego "zapierdalamy" w tej
    pięciolatce

    panienki uważajnie na nich , jełopy ze strony cs7 to podpucha na was !

    buhahahahahha