  • 1. Data: 2009-09-20 18:46:56
    Temat: cuda w terminalu jednego sklepu...
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    bylem sobie dzis kupic w pewnym sklepie dzieciecym prezent.
    wyciagam kk mc/citi - transakcja odrzucona/blad polaczenia [(P)(Z)],
    debetowa visa/db - odmowa, kod odpowiedzi 51 [(C)(-)],
    ostatecznie debetowa visa/eb przeszla bez bolu [(C)(K)].
    wszystkie karty mialy odpowiednie dostepne srodki
    i dzialaja jak dotad wszedzie bez oporow.
    na terminalu wyswietlalo sie logo eCard-u i to juz
    drugi raz terminal w tym sklepie zrobil mi taki myk.
    ktos ma pomysl co tam sie dzieje?

  • 2. Data: 2009-09-20 20:12:18
    Temat: Re: cuda w terminalu jednego sklepu...
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Pawel"news:h95tb7$u89$1@achot.icm.edu.pl

    > na terminalu wyswietlalo sie logo eCard-u i to juz
    > drugi raz terminal w tym sklepie zrobil mi taki myk.
    > ktos ma pomysl co tam sie dzieje?

    eCard? A nie przypadkiem eService? Ten pierwszy rozlicza (w pewnym sensie)
    transakcje w necie ale nie w punktach naziemnych.
    Zas co do pytania, dlaczego byly takie jaja? Moze odpowiedz zabrzmi glupio,
    ale ta firma tak ma - eService to jedna wielka niewiadoma. Kilka razy sam
    mialem taka sytuacje o jakiej piszesz. Na cale szczescie sklep przesiadl sie
    na Polcard - zero problemów, po za tym, ze w stosunku do eService dluzej
    idzie transakcja "z chipa" :)

  • 3. Data: 2009-09-20 20:34:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisal w
    wiadomosci news:h96138$h8t$1@news.interia.pl...

    > eCard? A nie przypadkiem eService? Ten pierwszy rozlicza (w pewnym sensie)
    > transakcje w necie ale nie w punktach naziemnych.

    Hehe... to bankomaty maja internetowe? ;)

> [...]
    > sie
    > na Polcard - zero problemów, po za tym, ze w stosunku do eService dluzej

    Za to eService potrafi obslugiwac karty zblizeniowe... Z eService mialem
    problemy tylko przy platnosciach karta DC, bo nie bylo komunikatu, ze karta
    nie jest obslugiwana, a zwykle "ODMOWA". Najadlem sie przez to wstydu w
    knajpie...

    MK

  • 4. Data: 2009-09-20 20:34:53
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Valdi.Pavlack wrote:

    > "Pawel"news:h95tb7$u89$1@achot.icm.edu.pl

    > eCard? A nie przypadkiem eService?

    a faktycznie pomylilo mi sie, eCardem placilem za bilety pkp,
    a ten eService tylko spowodowal kilka minut wstrzymania kolejki
    za mna :/

  • 5. Data: 2009-09-20 20:39:24
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    MK wrote:

    > Za to eService potrafi obslugiwac karty zblizeniowe... Z eService mialem
    > problemy tylko przy platnosciach karta DC, bo nie bylo komunikatu, ze
    > karta nie jest obslugiwana, a zwykle "ODMOWA".

    chyba takie cos tez mnie spotkalo z visa electron db - "odmowa".
    jest sens zglaszac to do banku zeby porozmawiali sobie z tym operatorem?

  • 6. Data: 2009-09-20 21:02:28
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MK" news:h963ld$epu$1@news.wp.pl

    > Hehe... to bankomaty maja internetowe? ;)

    Oczywiscie, ze nie. Jezeli moja wiedza jest poprawna i sie nie zdewaluowala
    to:
    1. transakcje dokonane w bankomatach eCardu rozlicza BZWBK
    2. transakcje dokonywane w sieci za posrednictwem eCardu rozlicza eService.
    Jezeli ww. strzelilem jakas gafe bardzo prosze o wybaczenie i jednoczesne
    sprostowanie - bede bardzo wdzieczny.

    > Za to eService potrafi obslugiwac karty zblizeniowe...

    A Polcard/FirstData nie potrafi? :) - chyba w sklepach (niektórych) sieci
    Ropucha transakcje rozlicza Polcard.

> [...]
    karta
    > nie jest obslugiwana, a zwykle "ODMOWA". Najadlem sie przez to wstydu w

    Ale te odmowy to im sie lubia zdarzyc w najmniej oczekiwanej sytuacji... i
    licho wie dlaczego wlasnie padlo na mnie/Ciebie czy Pana/Pania, który/która
    znajduje sie w kolejce na przedzie :)

  • 7. Data: 2009-09-21 11:28:09
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    > glupio,
    > ale ta firma tak ma - eService to jedna wielka niewiadoma.

    e service chodzi szybciutko

    --
    http://dumpingowiec.pl - faktury / paragony /rachunki, ksiega przychodów i
    rozchodów,

  • 8. Data: 2009-09-21 13:52:07
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "wspolna-flaszka.pl" news:h97o0i$q3h$1@inews.gazeta.pl

    > e service chodzi szybciutko

    Pod jakim wzgledem?

  • 9. Data: 2009-09-22 19:04:44
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Paweł <r...@1...0.0.1> napisał(a):

> [...]
    > debetowa visa/db - odmowa, kod odpowiedzi 51 [(C)(-)],
    > ostatecznie debetowa visa/eb przeszla bez bolu [(C)(K)].

    wszystkie czytane z paska czy ktoras z chipa ?

  • 10. Data: 2009-09-22 19:31:48
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Seba wrote:

    > wszystkie czytane z paska czy ktoras z chipa ?

    citi - chip.
    db, eb - pasek (brak chipa).

    jedna korekta, to to, ze odmowa db byla zasadna, bo bylo zblokowane
    50pln z wyplaty bankomatu i saldo bylo mniejsze od kwoty transakcji.
    czyli reasumujac debetowki z paskiem poszly od strzala,
    a chipowa citi miala w eservice problemy (zreszta w jednym terminalu
    evalona w cinemacity tez miala te same problemy i eb mnie tam uratowal).