  • 1. Data: 2011-09-01 18:11:35
    Temat: cudowny polbank ;)
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Kod błędu
    Wiadomość Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj
    ponownie później. / There was an internal error while processing your
    request. Please try again later.

    Koniec strony

    erator/

  • 2. Data: 2011-09-05 07:12:12
    Temat: Re: cudowny polbank ;)
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wiadomość Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj
    > ponownie później. / There was an internal error while processing your

    robię sobie przelew:

    "The application has encountered an error which cannot be fully processed.
    Please go to the login screen of the application and attempt again. If this
    problem persists, then contact the bank administrator."

    erator/

  • 3. Data: 2011-09-06 09:11:17
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    zlotowinfo <u...@g...pl> wrote on 2011-09-05_9:12
> [...]
    > fully processed. Please go to the login screen of the
    > application and attempt again. If this problem persists, then

    I czemu się dziwisz, odmieńcze ?! Wolałbyś, żeby żadnego
    komunikatu nie było ? To nie jest błąd tylko "ficzer" !
    Co się dzieje z tymi ludźmi... Wymagania im rosną chyba jeszcze
    szybciej niż kasa...
    ;-)

    witrak()
    PS. Przecież ten bank od dawna nazywa się Półbank..

  • 4. Data: 2011-09-06 10:19:59
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > komunikatu nie było ? To nie jest błąd tylko "ficzer" !
    > Co się dzieje z tymi ludźmi... Wymagania im rosną chyba jeszcze

    w sumie sam nie wiem czy wolałem jak było kiedyś czy jak teraz

    przedtem: przelew się robiło kilka minut...
    teraz: to musialem 2x to samo klepac bo error

    erator/