  • 1. Data: 2014-03-11 07:58:58
    Temat: czy PKO BP zrezygnował z otwierania kont przelewem?!
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    osoba z rodziny założyła, namówiła i mnie,
    jak próbuję znaleźć wniosek i... nie mogę...

  • 2. Data: 2014-03-11 08:02:51
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2014-03-11 07:58, Sebastian wrote:
    > osoba z rodziny założyła, namówiła i mnie,
    > jak próbuję znaleźć wniosek i... nie mogę...

    tak

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2014-03-11 18:39:48
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    > tak

    był jakiś komunikat oficjalny czy tylko formularze znikły?

  • 4. Data: 2014-03-11 23:32:07
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2014-03-11 18:39, Sebastian wrote:

    > był jakiś komunikat oficjalny czy tylko formularze znikły?

    a co za roznica? i tak nie skorzystasz.
    czytalem o tym ze wzgledu na spora skale oszust i male zainteresowanie
    zliwkwidowali.

  • 5. Data: 2014-03-12 13:18:11
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    W dniu wtorek, 11 marca 2014 23:32:07 UTC+1 użytkownik darnok napisał:

    > a co za roznica? i tak nie skorzystasz.
    >
    > czytalem o tym ze wzgledu na spora skale oszust i male zainteresowanie

> [...]

    gdyby zniknął sam formularz mogłoby to oznaczać np.
    prace informatyczne nad jego poprawieniem.

    ale jeśli bank wycofał ofertę - to nie skorzystam.

  • 6. Data: 2014-03-20 15:00:20
    Od: wobo <w...@f...bankier.pl>

    W dniu wtorek, 11 marca 2014 07:58:58 UTC+1 użytkownik Sebastian napisał:
    > osoba z rodziny założyła, namówiła i mnie,
    >
    > jak próbuję znaleźć wniosek i... nie mogę...

    Tak, zrezygnował:
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/PKO-BP-rezygnuje-z-k
    ont-otwieranych-przelewem-ZBP-ostrzega-inne-banki-30
    62428.html

  • 7. Data: 2014-03-24 11:17:59
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu wtorek, 11 marca 2014 07:58:58 UTC+1 użytkownik Sebastian napisał:
    > osoba z rodziny założyła, namówiła i mnie,
    >
    > jak próbuję znaleźć wniosek i... nie mogę...

    jakby nadal dało się przelewem, to bym się skusił...
    jednakże moja motywacja jest tak słaba że nie chce
    mi się iść do oddziału ani nawet czekać na kuriera...