  • 1. Data: 2006-03-13 01:28:41
    Temat: czy ktoś tu ma "Konto <30" BZWBK i jak ono wygląda w www?
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Czy ktoś tutaj ma "Konto <30" w BZWBK i może powiedzieć jak ono jest
    opisane w systemie transakcyjnym www?

    Bo ja chyba niby mam "Konto <30" ale w systemie widać, jak z menu po
    lewej się wybierze "Portfel24" to tuż poniżej numeru konta jest napisane
    "Konto24", a to przecież jest inne konto. Czy też tak macie?
    A może jednak ja mam Konto24 a nie <30, sam już nie wiem.

    Aha, i proszę o kontakt kogoś kto ma jakiekolwiek dwa konta w BZWBK (pod
    tym samym loginem na www). Pytanie - z którego konta są pobierane
    prowizje za drugie konto (za prowadzenie i płatne wypłaty kartą itp) - z
    drugiego czy może wszystko z pierwszego?

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 2. Data: 2006-03-13 13:45:18
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Mon, 13 Mar 2006 02:28:41 +0100, Miernik napisal/a:

> [...]
    > napisane "Konto24", a to przecież jest inne konto. Czy też tak macie? A
    > może jednak ja mam Konto24 a nie <30, sam już nie wiem.
    Tak właśnie jest. Nazwa konta w systemie www ma się nijak do nazw
    zawartych np. w TOiP.

    --
    Krzysztof Lerski

  • 3. Data: 2006-03-13 13:48:09
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Lerski" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tak właśnie jest. Nazwa konta w systemie www ma się nijak do nazw
    > zawartych np. w TOiP.

    a to prawda, bo konto24.pl w serwisie www jest jako konto avista

  • 4. Data: 2006-03-13 20:46:26
    Od: Michal Dabrowski <s...@j...be>

    On Mon, 13 Mar 2006 02:28:41 +0100, Miernik wrote:

> [...]
    > prowizje za drugie konto (za prowadzenie i płatne wypłaty kartą itp) - z
    > drugiego czy może wszystko z pierwszego?

    Opłaty za konto pobierane są z tego konta, którego te opłaty dotyczą. To
    samo jest z kartami - jeżeli karta jest związana z kontem X, to prowizje,
    ubezpieczenia itp związane z tą kartą są pobierane z X. Natomiast opłaty za
    np. Alerty24 czy smsKody pobierane są z konta głównego - w trakcie
    podpisywania umowy o prowadzenie drugiego rachunku można wskazać, które z
    kont będzie tym głównym.

    Michal

  • 5. Data: 2006-03-13 20:56:17
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Michal Dabrowski <s...@j...be> wrote:
> [...]
    > głównego - w trakcie podpisywania umowy o prowadzenie drugiego
    > rachunku można wskazać, które z kont będzie tym głównym.

    Aha, dzięki. A jeszcze jedno pytanko: czy coś stoi na przeszkodze mieć
    Konto24.pl a oprócz tego dwa lub więcej kont <30 ?

    Po prostu czy da się mieć trzy konta złotówkowe z darmowym prowadzeniem
    (mając <30 lat)?

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm

  • 6. Data: 2006-03-13 22:10:45
    Od: Michal Dabrowski <s...@j...be>

    On Mon, 13 Mar 2006 21:56:17 +0100, Miernik wrote:

> [...]
    > Konto24.pl a oprócz tego dwa lub więcej kont <30 ?
    >
    > Po prostu czy da się mieć trzy konta złotówkowe z darmowym prowadzeniem

    Niestety, tak nie można. Jak mi powiedziano w oddziale, Konto<30 można mieć
    tylko jedno. Natomiast kont płatnych można mieć już dowolne ilości.

    Michał