  • 1. Data: 2004-05-07 08:42:53
    Temat: czy mozna 20 zł
    Od: "adart" <a...@o...pl>

    Czy z bankomatu wbk bz mozna wyciągnąć 20 zł? Mam karte mbank i nie chce
    płacić 5 zł prowizji, a z euronetu najmniej mozna chyba wziąć 50 zł?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-07 08:51:12
    Temat: Re: czy mozna 20 zł
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    adart <a...@o...pl> wrote:
    > Czy z bankomatu wbk bz mozna wyciągnąć 20 zł? Mam karte mbank i nie
    > chce płacić 5 zł prowizji, a z euronetu najmniej mozna chyba wziąć 50
    > zł? Pozdrawiam

    W moim mozna nawet 10 zl :)
    Wiec jesli beda w kasecie to bedziesz mogl
    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-05-07 08:52:14
    Od: "adart" <a...@o...pl>

    > W moim mozna nawet 10 zl :)
    > Wiec jesli beda w kasecie to bedziesz mogl

    Super
    Dziękuje :))
    Jadę wyciągać :)

  • 4. Data: 2004-05-08 12:54:01
    Od: "WF" <...@...com>

    napisał w wiadomości news:c7filo$q10$1@news.onet.pl...

    > W moim mozna nawet 10 zl :)
    > Wiec jesli beda w kasecie to bedziesz mogl

    Ale niestety sie chyba z tego wycofuja. Ostatnio bankomat, w ktorym
    wyplacałe nieraz dziesiatki wymaga już podania wielokrotności 50 zł :(

    WF

  • 5. Data: 2004-05-08 13:14:06
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    WF <...@...com> wrote:
    > Ale niestety sie chyba z tego wycofuja. Ostatnio bankomat, w ktorym
    > wyplacałe nieraz dziesiatki wymaga już podania wielokrotności 50 zł :(

    a moze po prostu skonczyly sie inne banknoty? W moim tez czasami tak jest i
    o niczym to nie swiadczy.

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-05-08 13:56:08
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "WF" <...@...com> napisał w wiadomości

    > wyplacałe nieraz dziesiatki wymaga już podania wielokrotności 50 zł :(

    A ja sie wcale temu nie dziwie - przez dwa dni dane mi bylo obserwowac
    bankomat przy oddziale jednego z banku ktory jest ladowany takze 10 i 20.
    Gdyby np Euronet w ruchliwym miejscu byl ladowany takimi nominalami to chyba
    2-3 razy na dzien musialby byc ladowany. A tak to wrzucaja grubsze i na
    dzien wystarczy.

    --
    JaKi