  • 1. Data: 2013-12-05 13:01:58
    Temat: czy mozna kupic wlasny dlug
    Od: "plebencjusz" <u...@l...pl>

    Różne firmy wyprzedają po niskich cenach długi, czy można kupić własny
    dług? Np nie zapłaciłem za przejazd na gapę, do spłaty 200zł, a dług
    wystawiony jest za 20zł, to się opłaca :)

  • 2. Data: 2013-12-05 16:46:44
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Ty nie możesz, ale Twój kolega może kupić i Ci go darować.

  • 3. Data: 2013-12-06 19:06:59
    Temat: Re: czy mozna kupic wlasny dlug
    Od: "Sferix" <b...@w...pl>

    A gdzie takie dlugi os. fizycznych mozna podejrzeć?
    Ciekaw jestem czy mnie nie ma na liście.
    Jest jakaś ogólnopolska lista dłużników (np. wg. BIG albo BIK czy inne
    takiej instytucji)?