  • 1. Data: 2003-06-13 20:20:36
    Temat: czy otwarcie VW Direct i zamknięcie go jest całkowicie darmowe ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    czy otwarcie VW Direct i zamknięcie go jest całkowicie darmowe ?

    czy ktoś już testował nową ofertę ?

    czy zamknięcie rachunku jest tak samo darmowe jak jego prowadzenie i
    otwarcie ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-06-13 20:58:31
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    Tak na wszystkie.
    pozdrawiam
    A.

  • 3. Data: 2003-06-14 20:26:49
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

    > czy otwarcie VW Direct i zamknięcie go jest całkowicie darmowe ?

    A masz takie pozycje w TOiP?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 4. Data: 2003-06-14 20:56:41
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> wrote in message

    > A masz takie pozycje w TOiP?

    nie mam
    ale np. w BOŚ też nie mam ale ...
    ale na przykład "niezwrócenie" karty na żądanie banku przy zamknięciu
    rachunku to 10 zł

    nie wszystkie opłaty, które trzeba często ponieść są nazwane wprost, np.
    "opłata za zamknięcie rachunku"

  • 5. Data: 2003-06-15 04:38:03
    Od: "admin" <i...@o...pl>

> [...]
    >

    > czy ktoś już testował nową ofertę ?
    >
    > czy zamknięcie rachunku jest tak samo darmowe jak jego prowadzenie i

    Gdzieś czytałem że zamknięcie rachunku w okresie 12 miesięcy
    od otwarcia to 50 zł kary

    Leo

  • 6. Data: 2003-06-15 09:54:51
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    Otwarcie i zamknięcie rachunku jest całkowicie darmowe
    nie ma żadnych "ukrytych pozycji i nieskodzianek"
    Zresztą kiedyś była już dyskusja o tym że, podchodzą oni bardzo uczciwie do
    klientai nie upiększają swojej bankowej oferty "marketingowo" jak na
    przykład ten bank bez marmurowych schodów ))).
    A.