  • 1. Data: 2004-01-30 08:24:47
    Temat: czy przez Inteligo dokonam przelewu miedzynarodowego ?
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    czy przez Inteligo dokonam przelewu miedzynarodowego ? musze wplacic kase do
    zachodniego banku

  • 2. Data: 2004-01-30 08:42:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 30 Jan 2004 09:24:47 +0100, "LuK" <f...@N...pl>
    był(a) uprzejmy(a) napisać :

    >czy przez Inteligo dokonam przelewu miedzynarodowego ?

    Nie da się.

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Myślę, że małżeństwo homoseksualne jest czymś,
    co powinno odbywać się między mężczyzną i kobietą"
    Arnold Schwarzenegger

  • 3. Data: 2004-01-30 08:42:32
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "LuK" <f...@N...pl> writes:

    > czy przez Inteligo dokonam przelewu miedzynarodowego ? musze wplacic kase do
    > zachodniego banku

    Nie.

  • 4. Data: 2004-01-31 12:35:57
    Od: "Michal" <m...@g...pl>

    > Nie.

    A z mBanku da sie? Albo inaczej - z jakiego banku polskiego da sie wykonac
    taki przelew?

    pzdr,
    michal

  • 5. Data: 2004-01-31 13:18:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "Michal" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Albo inaczej - z jakiego banku polskiego da sie wykonac
    > taki przelew?

    Multi, Nordea, Millenium

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2004-01-31 14:03:33
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Sat, 31 Jan 2004 14:18:28 +0100, "Glenn" <g...@b...pl> wrote:

    >Multi, Nordea, Millenium

    i citi przez telefon

    oraz z wiekszosci marmurkow w oddzialach.

    dn