  • 1. Data: 2011-06-20 01:52:24
    Temat: czy w MeritumBank można ustawiać limity na karcie debetowej Visa?
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Czy na karcie debetowej Visa Standard w Meritum Bank:
    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/karty/karta-d
    ebetowa
    można ustawiać limity transakcji innych niż gotówkowe?

    Czyli na przykład w szczególności czy mogę sobie ustawić limit
    transakcji w POS/Internet na 0 PLN?

    Albo inne podejście: czy jeżeli wyrobię sobię kartę debetową do konta
    Meritum konto Celowe, to czy da się w jakiś sposób zablokować
    możliwość wydania/wypłacenia tych pieniędzy kartą, do czasu
    odblokowania przez system www?

    Oczywiście przelanie na Zarabiające odpada, bo tam oprocentowanie 0%.

    Bo zauważyłem w systemie że da się wyrobić kartę do Celowego, ale
    zastanawiam się czy da się jakoś zabezpieczyć przed przypadkowym
    wydaniem.

    I czy na karcie Visa wydanej do Celowego będzie naliczany bonus 4% za
    zakup paliwa?

    Prosze o odpowiedź osoby które wiedzą z doświadczenia, a nie tylko z
    teorii.