  • 1. Data: 2010-11-14 11:23:46
    Temat: czy w citi mozna...
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    ...zasilac konto direct co miesiac 1 500 PLN ze swojego konta
    oszczednosciowego (tez citi) i byc zwolnionym z oplaty? pozdro

  • 2. Data: 2010-11-14 13:52:17
    Temat: Re: czy w citi mozna...
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ....zasilac konto direct co miesiac 1 500 PLN ze swojego konta
    > oszczednosciowego (tez citi) i byc zwolnionym z oplaty? pozdro

    na konto ma miesięcznie wpływać 1500 zł, nie widzę żadnych wykluczeń
    więc dlaczego nie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-11-14 14:23:32
    Od: b...@o...pl

    > na konto ma miesiÄ&#8482;cznie wp&#197;&#8218;ywaÄ&#8225; 1500 z&#197;&#8218;, nie
    widzÄ&#8482; &#197;&#188;adnych wyklucze&#197;&#8222;
    > wiÄ&#8482;c dlaczego nie?

    mam wątpliwości co do rozumienia słów "konto" i 'rachunek" przez citki

    odnoszę (błędne lub prawidłowe) wrażenie że dla citków konto składa się
    z jednego lub więcej rachunków.

    Jeśli więc citki (pracownicy citibanku) traktują rachunek oszczędnościowy
    nie jako odrębny byt ale wyłącznie jako fragment czy kawałek konta
    osobistego - warunek wpływu nie zostałby spełniony.

    Nie twierdzę że mam rację, twierdzę że to trzeba zweryfikować.

    druga uwaga: do takiego traktowania ("raz w miesiącu przelać aby tylko
    odczepili się i nie pobrali opłaty") używałbym "superoszczędnościowego"
    które "super" jest tylko w nazwie (z powodu idiotycznego zapisu o utracie
    odsetek za miesiąc w którym dokonano przelewu.

    Skoro więc rachunek superoszczędnościowy nie nadaje sie do oszczędzania -
    niech służy tylko do redukcji opłat za prowadzenie, a jeśli pojawiłaby sie
    potrzeba rzeczywistego oszczędzania - wtedy pieniądze leżałyby na odrębnym
    rachunku oszczędnościowym (który szkoda "marnować" tylko na redukcję opłat).