  • 1. Data: 2015-06-15 18:57:56
    Temat: czy w getinonline wpłatomaty darmowe?
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Pozbyłem się karty Synka, a wraz z nią możliwości korzystania z darmowych
    wpłatomatów.
    Zastanawiam się co z kartą debetową z konta skarbonkowego z getinonline.
    Czy jest i będzie od lipca darmowa możliwość korzystania z wpłatomatów
    euronetu?
    Bo niby na stronie euronetu stoi, że Getin ma preferencyjne warunki, ale
    jakie odsyłają do TOiP banku,
    ale w nim nic nie pisze o wpłatomatach.

    PS. A może nie całkiem straciłem możliwość korzystania z wpłatomatów do
    rachunku Synka, dawniej podobno z zastrzeżoną mbanku dało się wpłacać kasę
    jeśli nie była "przeterminowana". Ale czy ktoś próbował z tą kartą?

  • 2. Data: 2015-06-17 11:14:44
    Temat: Re: czy w getinonline wpłatomaty darmowe?
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 15 czerwca 2015 18:58:41 UTC+2 użytkownik m7marek napisał:
> [...]
    > rachunku Synka, dawniej podobno z zastrzeżoną mbanku dało się wpłacać kasę
    > jeśli nie była "przeterminowana". Ale czy ktoś próbował z tą kartą?

    Ja mam karte zakupowa w Open Finance i tam wplatomaty euronetu sa darmowe.
    Mozesz dopytac na infolinii, ale mysle, ze tez masz darmowe

    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2015-06-17 11:54:18
    Od: m...@g...com

    Ale karta debetowa do konta skarbonkowego w getinonline od 1 lipca nie będzie
    bezpłatna tylko płatna!!!!

  • 4. Data: 2015-06-17 16:36:33
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ale karta debetowa do konta skarbonkowego w getinonline od 1 lipca nie
    > będzie bezpłatna tylko płatna!!!!

    Ale tylko, gdy nie wyda się nią 300zł. większym problemem jest (co
    przeoczyłem), że już nie dla wszystkich bankomatów.