  • 1. Data: 2009-08-17 17:57:37
    Temat: dbNet - visa electron
    Od: grzechu <g...@g...com>

    Czy tą kartą można płacić w internecie?

  • 2. Data: 2009-08-17 18:21:32
    Temat: Re: dbNet - visa electron
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    grzechu wrote:

    > Czy tą kartą można płacić w internecie?

    na odwrocie cvv2 ma, ale jeszcze online nie probowalem placic.

  • 3. Data: 2009-08-17 19:48:30
    Od: Raff <r...@g...com>

    On 17 Sie, 20:21, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    > na odwrocie cvv2 ma, ale jeszcze online nie probowalem placic.

    Nie można. Info prosto z DB.

  • 4. Data: 2009-08-17 21:00:13
    Od: grzechu73 <g...@g...com>

    > Nie można. Info prosto z DB.

    Jaki profesjonalizm w tym banku???

    Ja dostałem właśnie taką odpowiedź:

    "Info Dbpbc <i...@d...com>

    Szanowny Panie

    W odpowiedzi na Pana zapytanie pragnę poinformować, iż płatność przez
    internet kartą Visa Electron, w przypadku konta dbNet jest jak
    najbardziej możliwa.

    Z poważaniem,
    Zespół ds. Zdalnej Sprzedaży"

    Jak można dawać różne odpowiedzi? !!!

    Byłem niedawno w placówce Deutsche Bank PBC S.A. we Wrocławiu przy
    ulicy Legnickiej. Kobieta mnie obsługująca bardzo mało wiedziała o tym
    rachunku. Nie znała tabeli opłat. Na pytanie o system bankowy otwarcie
    stwierdziła, że jest niedoskonały. Nie jest online. Można przez
    przypadek kartą visa electron zrobić debet, ponieważ system odświeża
    się co jakiś czas. Sama stwierdziła, że czasami się zawiesza, a
    wyjściem na to jest dzwonienie do banku w celu jego "odwieszenia"
    Stwierdziła też, że inne banki mają bardziej nowoczesny system
    bankowości internetowej - nawiązała tutaj o banku Millenium.
    Z tego banku wyszedłem lekko zdziwiony i zniesmaczony. Oczywiście nie
    założyłem tam konta.
    A teraz słyszę różne odpowiedzi na pytanie o płatnościach kartą visa
    electron w internecie...
    Wniosek nasuwa mi się jeden: dobra taryfa konta dbNet to za mało....

  • 5. Data: 2009-08-17 21:16:19
    Od: Raff <r...@g...com>

    Sprawdzone także doświadczalnie - próba doładowania telefonu przy
    płatności przez internet z użyciem karty Visa Electron DB skończyła
    się niepowodzeniem. A zatem nie można tą kartą płacić w internecie.

  • 6. Data: 2009-08-17 21:29:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 8/17/09 11:16 PM, Raff pisze:
    > Sprawdzone także doświadczalnie - próba doładowania telefonu przy
    > płatności przez internet z użyciem karty Visa Electron DB skończyła
    > się niepowodzeniem. A zatem nie można tą kartą płacić w internecie.

    Ale VE do konta dbnet czy od jakiegoś innego konta w db, bo to może być
    zasadnicza różnica.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2009-08-17 22:52:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale VE do konta dbnet czy od jakiegoś innego konta w db, bo to może być
    > zasadnicza różnica.

    Myślisz, że to może mieć znaczenie?
    Poza tym wydawało mi się, że w db rachunki mają tylko ci, którzy mieć je
    tam muszą. Nic ciekawego ten bank nie oferuje.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-08-18 05:25:39
    Od: Raff <r...@g...com>

    On 17 Sie, 23:29, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Ale VE do konta dbnet czy od jakiegoś innego konta w db, bo to może być
    > zasadnicza różnica.

    dbnet

  • 9. Data: 2009-08-18 06:30:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 17 Aug 2009 22:25:39 -0700, Raff napisał(a):

    > dbnet

    Hmmm w takim razie albo trzeba coś odblokować albo zgłosić reklamację. Z
    regulaminu kart płatniczych db:

    § 6 [zastosowanie karty]

    1. Karta może być wykorzystywana w kraju i za granic1:
    1) w punktach handlowo-usługowych i kasach banków oznaczonych,
    znakiem VISA Electron,
    2) w bankomatach oznaczonych znakiem VISA Electron lub PLUS.
    2. Karta może być używana do operacji dokonywanych przez Internet.

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-08-18 06:31:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 18 Aug 2009 00:52:05 +0200, RobertS napisał(a):

    > Myślisz, że to może mieć znaczenie? Poza tym wydawało mi się, że w db
    > rachunki mają tylko ci, którzy mieć je tam muszą. Nic ciekawego ten bank
    > nie oferuje.

    Coś mi się kojarzy, że w jakimś banku już tak było, ale mogę się mylić.
    Co do oferty dbnet to IMO jest to aktualnie najlepsza oferta konta BF
    (bankomat free).

    Xenocide