  • 1. Data: 2010-01-07 18:53:56
    Temat: dbnet i blokady ciekawostka
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dzisiaj zwróciłem uwagę, że dbnet jest chyba liderem jeżeli chodzi o
    pokazywanie blokad na swojej karcie. Dlaczego? Pokazuje dokładną godzinę
    wypłaty z bankomatu. Jako dowód wycinek z blokady:

    *07.01.2010 13:56:37*

    O ile mnie pamięć nie myli, to w żadnym innym banku tego nie mają. Jak
    mają to przepraszam.

    A teraz pomyślmy do czego się może przydać taka funkcjonalność? Ja tu
    widzę niezły lokalizator np podczas jakiś nocnych manewrów na froncie,
    gdzie już cenzor dawno cały film pociął ;) Razem z informacjami z
    telefonu, jeżeli się dzwoniło po taksówkę, mogą to być czasami całkiem
    użyteczne dane! hłe hłe

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-01-07 19:05:57
    Temat: Re: dbnet i blokady ciekawostka
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > gdzie już cenzor dawno cały film pociął ;) Razem z informacjami z
    > telefonu, jeżeli się dzwoniło po taksówkę, mogą to być czasami całkiem

    "cenzor cały film pociął" he he he ;-D

    ale też jak TŻ zapyta gdzie byłeś, o której wracałeś etc...to się
    człowiek tak łatwo nie wywinie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-01-07 21:00:54
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    Jak wygląda tam system transakcyjny? Bo chyba nie ma dema (albo nie
    widzę) a nie chciałbym się naciąć jak z getinem.
    No i technologia - tradycyjna czy jakieś flashowe dziwadła? dzięki

  • 4. Data: 2010-01-07 21:44:06
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    xbartx wrote:

> [...]
    >
    > *07.01.2010 13:56:37*
    >
    > O ile mnie pamięć nie myli, to w żadnym innym banku tego nie mają. Jak

    nie wiem, czy to nowe karty emv tak dzialaja, czy to wina
    (nie)skonfigurowania bankomatu/sieci w ktorej sie wyplaca,
    ale jak na wakacjach po poludniu (<17-ta) wyplacalem kase
    w bankomacje pkobp, to w historii nadal mam:

    Wypłata ATM/ATM Withdrawal;
    UL. PODZAMCZE 1-2 DARLOWO PL; godz:20:36;

  • 5. Data: 2010-01-08 07:54:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 07 Jan 2010 13:00:54 -0800, Bungiel napisał(a):

    > Jak wygląda tam system transakcyjny? Bo chyba nie ma dema (albo nie
    > widzę) a nie chciałbym się naciąć jak z getinem. No i technologia -
    > tradycyjna czy jakieś flashowe dziwadła? dzięki

    No za dużo nie korzystam, więc ciężko coś jednoznacznie powiedzieć.
    System jest raczej prosty, przez to szybki i czytelny (żadnego flash i
    jabby). W rozwijanym menu po lewej możesz sobie dodawać skróty, do rzeczy
    z których najczęściej korzystasz - bardzo wygodne i funkcjonalne. Na
    głównej stronie masz ileś tam ogólnych danych, których wyświetlanie też
    możesz skonfigurować +/-. Logowanie to hasło 6 cyfr a później wszystko
    zatwierdzasz kodami z karty kodów (zdrapka na 80 kodów) i z tego co było
    na grupie, to po pewnym czasie kody mogą zacząć się powtarzać - taki mały
    recykling ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2010-01-08 08:27:12
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hi6oc6$s2k$1@inews.gazeta.pl

    > ...karty kodów (zdrapka na 80 kodów) i z tego co było
    > na grupie, to po pewnym czasie kody mogą zacząć się powtarzać - taki mały
    > recykling ;)

    I się powtarzają - sprawdzone telefonicznie :)

  • 7. Data: 2010-01-08 08:41:05
    Od: Homzik <h...@g...com>

    A można ustawić odbiorców zdefiniowanych, przelewy do których nie będą
    wymagały kodu? W większości banków tak można, ale np. w Inteligo nie.

  • 8. Data: 2010-01-08 13:32:33
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Bungiel" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Jak wygląda tam system transakcyjny?

    jakby gimnazjalista robil

  • 9. Data: 2010-01-08 13:58:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 08 Jan 2010 00:41:05 -0800, Homzik napisał(a):

    > A można ustawić odbiorców zdefiniowanych, przelewy do których nie będą
    > wymagały kodu? W większości banków tak można, ale np. w Inteligo nie.

    Nie ma chyba czegoś takiego. Są szablony przelewów i kontrahenci, ale
    każdy przelew zatwierdzasz kodem, co z racji słabego zabezpieczenia
    logowanie jest jak najbardziej słuszne.

    Xenocide

  • 10. Data: 2010-01-08 14:40:55
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Homziku!

    W piątek, 8 stycznia 2010, o godz. 09:41:05, napisałeś na temat: "dbnet i
    blokady ciekawostka"
    Homzik h...@g...com, news:13db36ff-7f9b-4240-b91e-4b2fc4e3e02b@r5g2000yqb
    .googlegroups.com

    > A można ustawić odbiorców zdefiniowanych, przelewy do których nie będą
    > wymagały kodu? W większości banków tak można, ale np. w Inteligo nie.

    W Inteligo możesz ustalić 'płatność' i zlecić przelew w dowolnym czasie.
    Taka operacja nie wymaga już kodu, potrzebny on jest w momencie ustalania
    płatności.

    --
    Hej!
    TZ

    - Aby uchronić się przed gruźlicą trzeba wietrzyć pierzyny. -