  • 1. Data: 2009-02-11 10:39:09
    Temat: dlaczego Zydzi moga spokojnie dymac Polakow..
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    Czytam Wasze wypowiedzi na temat firm umoczonych w opcje i smutno mi, ze
    w wiekszosci przewaza opinia, ze firmy powinny bez szemrania, najlepiej
    natychmiast, przelac kase do JPM. Ch. ze iles osob moze stracic prace,
    najwazniejsze, by szczawikowi zarzadzajacemu finansami poszlo w piety.
    Wtedy prawdziwy Polak ynwestor z pl.biznes.wgpw bedzie zadowolony.
    Troche refleksji. Polski bank zobaczylby co najwyzej zydowski srodkowy
    palec, a Polaczek co? biegnie czym predzej z monetami w zebach. Tyle
    piszecie o Zydach, wiec pewnie ich znacie to wiecie jak bardzo trzymaja
    sie razem. A tutaj taka Polska w pigulce. Nikt tu nie widzial tych umow,
    nikt nie zna dyrektyw, nikt nie podaje zadnych podstaw prawnych..
    opamietajcie sie, rozumiem, ze polityka, ze pis, ze po, ze Pawlak, ze
    wyborcza, ze unia, ze tvn.. poszczekajcie na nich, ok, ale jak
    przychodzi do dymania w bialy dzien to wezcie nasza strone ;)
    MaciejZ

  • 2. Data: 2009-02-11 11:06:58
    Temat: Re: dlaczego Zydzi moga spokojnie dymac Polakow..
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Maciej Zywno" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > rozumiem, ze polityka, ze pis, ze po, ze Pawlak, ze wyborcza, ze unia, ze
    > tvn.. poszczekajcie na nich, ok, ale jak przychodzi do dymania w bialy

    ogólnie masz oczywiscie racje.
    Wkurwia mnie polska glupota polskich pseudo-prezesów od siedmiu bolesci,
    którzy ryzykowali miejscami pracy i robili to w rózowych okularach z
    widokami na zyski. Szlag mnie trafia, ze te pojebane chuje daly sie tak
    kurwa wydymac. I co teraz ? chcesz powiedziec ze mamy JPM powiedziec
    "stracilismy, wiec wypierdalac" ?
    To podwaza wiele... moze sie okazac ze dlugofalowe "koszty" podwazenia tych
    umów beda wieksze niz aktualny "zysk". Najbardziej denerwuje mnie Pawlak co
    sieje burze a nic nie podliczyl i tylko puszcza Jakubasa z jego 50 mld
    zlotych. Czy do kurwy nedzy nie moga wziac i tego policzyc i dopiero potem
    sie zastanowic co dalej ?

    george

  • 3. Data: 2009-02-11 11:13:06
    Od: "Dieter" <d...@N...gazeta.pl>

    Cos mi sie wydaje, ze poziom zadluzenia Polski wkrotce wywali ponad 1 bln zl.

    D.

  • 4. Data: 2009-02-11 11:25:21
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Nie wygrasz z nimi

    http://i209.photobucket.com/albums/bb119/HawaiianL/j
    ewjitsu.jpg

  • 5. Data: 2009-02-11 11:31:36
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Dieter <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    Cos mi sie wydaje, ze poziom zadluzenia Polski wkrotce wywali ponad 1 bln zl.

    Skąd wziąłeś taką nierealną liczbę 1 biliona zł długu publicznego "wkrótce"?

    Dług publiczny Polski przekracza 500 mld zł. W jaki sposób według Ciebie
    miałby się "wkrótce" podwoić?
    To co napisałeś to czysta herezja !!!

  • 6. Data: 2009-02-11 11:39:23
    Od: "Dieter" <d...@N...gazeta.pl>

    Zadluzenie zagraniczne to 180.9 mld euro = 819.93 mld zl.

    D.

  • 7. Data: 2009-02-11 12:14:43
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    george wrote:
    > I co teraz ? chcesz powiedziec ze mamy JPM powiedziec
    > "stracilismy, wiec wypierdalac" ?

    Chodzi mi o to nastawienie, ze bez zadnej dyskusji powinnismy po prostu
    przelac im kase. Jesli sa jakiekolwiek podstawy, by tej kasy od razu nie
    wyplacac, to trzeba rozwazyc konsekwencje, prowadzic negocjacje itp. Byc
    moze te pomysly Pawlaka to tylko czesc negocjacji i dobrze wie, ze
    zadnej ustawy kasujacej wszystkie opcje nie da sie wprowadzic. Ale jak
    powie najpierw wypierd. to moze im rura zmieknie i dalsza dyskusja
    bedzie w innym tonie. Moze to czysty populizm. Pewnie wszystkiego po
    trosze, szansa na ugranie kilku spraw naraz. Niech kozaczy, ja go,
    duchowo, w tej sprawie wspieram :) Wiadomo, ze po drodze przy okazji
    miliony sie rozejda po szwagrach, ale to inna historia, zawsze sie
    rozchodza i sie trzeba z tym pogodzic.
    MaciejZ

  • 8. Data: 2009-02-11 12:18:12
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > wspieram :) Wiadomo, ze po drodze przy okazji miliony sie rozejda po
    > szwagrach, ale to inna historia, zawsze sie rozchodza i sie trzeba z tym

    Ja bym go wsparl jakby "wynegcjowal" to poza gazetami. Tak to sie tylko
    osmiesza.
    Mysle ze nasze CDS'y mogly na tego typu negocjacje zareagowac nerwowo.

    george

  • 9. Data: 2009-02-11 12:34:09
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Dieter <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    Zadluzenie zagraniczne to 180.9 mld euro = 819.93 mld zl.
    ------

    Wstaw linka potwierdzającego podane przez Ciebie liczby.
    Z tego co wiem to dług publiczny pod koniec 2008r. przekroczył 500 mld zł.
    Zadłużenie zagraniczne stanowiło niewielką część tej kwoty.

  • 10. Data: 2009-02-11 12:38:11
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " XXL" <d...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > Z tego co wiem to dług publiczny pod koniec 2008r. przekroczył 500 mld zł.
    > Zadłużenie zagraniczne stanowiło niewielką część tej kwoty.

    http://nbp.pl/statystyka/DWN/zadl99_08kw.xls

    09'2008 = 264,9 mld USD