  • 1. Data: 2010-09-21 08:20:01
    Temat: do D.
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    Skomentuj prosze swoja prognoze co do konca wzrostów z nastaniem sierpnia
    2010

  • 2. Data: 2010-09-21 09:08:54
    Temat: Re: do D.
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    walter wrote:

    > Skomentuj prosze swoja prognoze co do konca wzrostów z nastaniem sierpnia
    > 2010

    Ja skomentuje za niego. Prognozowanie nie daje narzędzi do zarabiania na
    giełdzie. Przetestowane procedury, w środowisku nazywane systemem, to jest
    sposób na zarabianie na giełdzie. D wielokrotnie o tym mówił. Człowiek nie
    jest zdolny do podejmowania dobrych decyzji na podstawie dużego strumienia
    informacji. Piloci samolotów nie przewidują tylko trenują procedury.
    Uczestnicy misji kosmicznych nie przewidują tylko trenują procedury.
    Sportowcy sztuk walki nie przewidują tylko trenują. Taki jest komentarz do
    Twojej złośliwej uwagi. Na koniec dodam, że do porażki dochodzi wtedy gdy
    człowiek chce być "mądrzejszy" od procedury i jej nie wykonuje. Np podejmuje
    się lądowania mimo, że na wysokości 100 m nie ma widoczności, a procedura
    tego zabrania. Wymyśl procedurę, przetestuj ją i zrób wdrożenie i nie
    zawracaj głowy nietrafionymi wróżbami.

  • 3. Data: 2010-09-21 09:25:04
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    to nie złośliwa uwaga tylko raczej prośba o korekte prognozy
    pytanie czy sie zanegowała, czy jest jakaś jej korekta

  • 4. Data: 2010-09-21 09:48:21
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    walter wrote:

    > to nie złośliwa uwaga tylko raczej prośba o korekte prognozy
    > pytanie czy sie zanegowała, czy jest jakaś jej korekta

    Powiedz mi jakie pożytki Ty czerpiesz z tych prognoz. Kupujesz / sprzedajesz
    po przeczytaniu prognozy D? Po przeczytaniu prognozy zgodnej ze swoją
    pozycją czujesz spokój mądrego wybory. Czy może jesteś teoretykiem?

  • 5. Data: 2010-09-21 10:20:33
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > po przeczytaniu prognozy D? Po przeczytaniu prognozy zgodnej ze swoją
    > pozycją czujesz spokój mądrego wybory. Czy może jesteś teoretykiem?

    teoretyzuje, zgadza sie

  • 6. Data: 2010-09-21 11:06:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    totus pisze:

> [...]
    > jest zdolny do podejmowania dobrych decyzji na podstawie dużego strumienia
    > informacji. Piloci samolotów nie przewidują tylko trenują procedury.

    Rozumiem procedura Dietera jest dobra TYLKO PIERDOLONY rynek nie
    posluchał. No coz.... jak sie dorabia do systemu "wykladami" dla
    ograniczonych to nie dziwota ,ze dobry system byl, a tylko zly rynek
    jest GUPI I MA WSZY.

  • 7. Data: 2010-09-21 11:35:58
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Użytkownik "walter" <w...@o...mars> napisał w wiadomości
    > Skomentuj prosze swoja prognoze co do konca wzrostów z nastaniem sierpnia
    > 2010

    Idź na szkolenie, zadaj pytanie bezpośrednio.
    RK

  • 8. Data: 2010-09-21 13:05:03
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    Użytkownik "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz> napisał w
    wiadomości news:i7a5at$jvj$1@inews.gazeta.pl...

    > Idź na szkolenie, zadaj pytanie bezpośrednio.

    mam płacić za odpowiedź na to pytanie???
    hehehe dobre:)))

  • 9. Data: 2010-09-21 13:58:12
    Od: a...@v...pl

> [...]
    > się lądowania mimo, że na wysokości 100 m nie ma widoczności, a procedura
    > tego zabrania. Wymyśl procedurę, przetestuj ją i zrób wdrożenie i nie

    Pewien jesteś, że rozumiesz o czym piszesz?? To jest doskonały przykład na
    rozumowanie wyedukowanego człowieka, jednak pozbawionego wrodzonej
    inteligencji, tak charakterystyczne zwłaszcza dla prawostronnych. Niby wszystko
    logiczne i prawdziwe stwierdzenia, a jednak kompletnie fałszywe. Tłumaczyć
    dlaczego nie będę.

  • 10. Data: 2010-09-21 14:04:33
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

> [...]
    > posluchał. No coz.... jak sie dorabia do systemu "wykladami" dla
    > ograniczonych to nie dziwota ,ze dobry system byl, a tylko zly rynek

    Nie znam procedury Dietera więc nie mogę jej ocenić. Ty znasz więc wiesz.
    Masz nade mną przewagę.