  • 11. Data: 2009-11-30 17:26:59
    Temat: Re: techmex
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    news:55c9.00000094.4b13d39c@newsgate.onet.pl...

    > dobrze ze sedziowie nie maja rodzin grajacych na gieldzie
    >
    > dobrze
    > kroovka

    Dlaczego by mieli nie mieć?

  • 12. Data: 2009-11-30 20:01:08
    Temat: dobra rada
    Od: "roman ban" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jezeli masz np.10 walorow w portfelu np. kazdy po 10 k np.stracisz 50% na
    np.Tchmex to nie problem ale jak masz 3 walory w portfelu to co ??? ciezko
    odrobic -i tu sie klania Buffet i inni - sledzilem Parkiet.com dzisiaj masakra
    -mozna robic bledy ! kto ich niepopelnia ? wszyscy ale zeby az tak !!
    mialem nauczke kiedys na Torra 23 K S 13 potem dziekowalem Skippy ze mi
    doradzil wywalic walor skonczylo sie -wiadomo jak -a wtedy mialem 6 walorow
    portfel,na koncowce bylaby katastrofa
    pzdr
    roman.b

  • 13. Data: 2009-11-30 21:13:01
    Od: "roman ban" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

    > ladnie dublujemy pytanie:-)
    > kroovka
    >
    > to jednak nie Ekoexport bym cos zrozumial

    kroovka -jak cie lubie tak cie lubie od kilku lat -tak jak np. Jacka
    Brzeskiego i jego gosci !!!!!!!!!!

    niech wszyscy sie kieruja w tym kierunku .-? a wszystkie ---nie tylko ok 18%
    inwestorow beda na+ ale 100 % bedzie na GPW na plusie ---BRAVO kroovka
    pzdr