  • 1. Data: 2009-10-13 13:18:33
    Temat: dobre i to
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Jak ktoś jest niezbyt lotny, to dobrze, że przynajmniej posiada chęć do
    nauki...

    ---Cytat---
    Nie będzie zapowiadanej błyskawicznej dymisji szefa CBA Mariusza
    Kamińskiego. Premier poczeka na pisemną opinię prezydenta, aby później
    sąd nie unieważnił decyzji o odwołaniu - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

    Według wcześniejszych zapowiedzi wtorek miał być ostatnim dniem Mariusza
    Kamińskiego w CBA. Jednak rządowi prawnicy doszli do wniosku, że do
    poprawnego wypełnienia procedury odwołania niezbędna jest opinia prezydenta.
    ---Koniec---

    Zalecił bym jednak Premierowi Tuskowi zmianę kolejności. Najpierw
    konsultacje, potem chlapanie językiem. W tym roku było takich chlapnięć
    już kilkanaście z najgłośniejszym "Euro zastąpi złotówkę w 2011 roku" :)))

  • 2. Data: 2009-10-13 13:38:42
    Temat: Re: dobre i to
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Zalecił bym jednak Premierowi Tuskowi zmianę kolejności. Najpierw
    > konsultacje, potem chlapanie językiem. W tym roku było takich chlapnięć
    > już kilkanaście z najgłośniejszym "Euro zastąpi złotówkę w 2011 roku" :)))

    Idź sobie chlapać gdzie indziej...proszę...

    --
    marfi

  • 3. Data: 2009-10-13 13:52:33
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    myślałem że wyśle czarnych drzwiami i oknami

  • 4. Data: 2009-10-13 13:53:22
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Idź sobie chlapać gdzie indziej...proszę...

    Tak, chlapnij se małpke:)))

  • 5. Data: 2009-10-13 14:00:29
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> wrote in message
> [...]

    Cos ci sie posralo polityczny idoto, bo to jest grupa o GPW.....
    Dlaczego nie piszesz na pl.soc.polityka ?? Czyzby tam zrobili ci z geby dupe
    pryszczalcu?

  • 6. Data: 2009-10-13 15:31:53
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> wrote in message

    Zgaduje motywacji premiera:
    szybki wewnetrzny sondaz pokazal Tuskowi ze odwolanie Kaminskiego
    spowoduje spadek slupkow. No i trzeba decyzje odwlec.

    Tak sie podejmuje decyzje w Polsce, slupki, slupki, slupki, smutne :(

    Duch

  • 7. Data: 2009-10-13 15:33:42
    Od: TT <t...@o...pl>

> [...]
    > Kamińskiego w CBA. Jednak rządowi prawnicy doszli do wniosku, że do
    > poprawnego wypełnienia procedury odwołania niezbędna jest opinia

    W Polsce premier może olewać prawo. Taki kraj.

    http://wiadomosci.onet.pl/2059602,11,tusk_odwolal_ka
    minskiego,item.html

    TT.

  • 8. Data: 2009-10-13 15:40:02
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    TT pisze:

    > W Polsce premier może olewać prawo. Taki kraj.
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/2059602,11,tusk_odwolal_ka
    minskiego,item.html

    > TT.

    Czytają tą grupę i wybrali mniejsze zło:)

    (łamanie prawa lub ośmieszenie - wybrali łamanie prawa - co kraj, to
    obyczaj)

  • 9. Data: 2009-10-13 16:19:14
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > spowoduje spadek slupkow. No i trzeba decyzje odwlec.
    >
    > Tak sie podejmuje decyzje w Polsce, slupki, slupki, slupki, smutne :(

    Duchu, nie opowiadaj... premier działa w trosce o mienie społeczne... podobno
    chodziło o to, by chłopaki nie zajechały na amen kopiarki...

  • 10. Data: 2009-10-13 16:29:59
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Zebrało sie dwóch konstytucjoanlistów z bożej łaski.
    Idzcie sobie na psy wojny, tam zobaczycie jak słuzby specjalne obalają
    rządy.
    A tu wała jak Polska cała:)))