  • 1. Data: 2006-01-25 07:57:28
    Temat: dokumenty potrzebne do kredytu?
    Od: Michal M <w...@...pl>

    witam,
    mam banalne pytanie jaki i ile dokumentow potrzeba (warunek konieczny) aby
    dostac kredyt hipoteczny?
    w tym momencie mam tylko dowod osobisty i w dodatku stary tak wiec gdyby nie
    karta kredytowa to bym nawet nie mogl wziac telefonu w abo!
    aparat mnie gnebi (nie pozwala sie zameldowac) gdyz nie mam ksiazeczki wojskowej
    (kieszonkowcy mi ukradli w '98), paszport mam zamiar wyrobic w 2008r jak wejda
    te z odciskami palcow, prawko tez w planach. nowy dowod mam zamiar zaczac
    wyrabiac w ciagu miesiaca - pytanie brzmi czy przy okazji (wyjazdu na drugi
    koniec polskiw tym celu) zlozyc tez wniosek o ksiazeczke wojskowa mimo ze mam
    skonczone 28lat i mam uregulowany stosunek ?
    pozdrawiam
    michal

  • 2. Data: 2006-01-25 08:07:05
    Temat: Re: dokumenty potrzebne do kredytu?
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    Michal M <w...@...pl> napisał(a):

    > nie mam ksiazeczki wojskowej
    > (kieszonkowcy mi ukradli w '98)
    [...]
    > mam skonczone 28lat i mam uregulowany stosunek ?

    Upewnij się, że masz uregulowany stosunek (bez skojarzeń), bo od nowego roku
    przepisy się zmieniły i automatycznie nie "reguluje się" po ukończeniu 29 roku
    życia (28 plus reszta roku po urodzinach).

    Przy okazji, to jak to jest dokładnie z tym braniem w kamasze do 65 roku
    życia? Na 100% wiem tylko, że z Dornem nie ma żartów.

  • 3. Data: 2006-01-25 08:12:14
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > przepisy się zmieniły i automatycznie nie "reguluje się" po ukończeniu 29 roku
    > życia (28 plus reszta roku po urodzinach).

    mam 29,5

    > Przy okazji, to jak to jest dokładnie z tym braniem w kamasze do 65 roku
    > życia? Na 100% wiem tylko, że z Dornem nie ma żartów.

    chyba do 50roku ale to na wypadek wojny

    a moglbys odpowiedziec na pytanie? a nie zadawac sam jakies pytania poboczne?

  • 4. Data: 2006-01-25 08:41:54
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    Michal M <w...@...pl> napisał(a):

    > a moglbys odpowiedziec na pytanie? a nie zadawac sam jakies pytania
    poboczne?

    Nie raczyłeś wysilić się i napisać w którym banku chcesz zaciągnąć kredyt
    hipoteczny.

  • 5. Data: 2006-01-25 10:17:32
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Michal M porozsypywal nastepujace haczki:
    > witam,
    > mam banalne pytanie jaki i ile dokumentow potrzeba (warunek konieczny)
    > aby dostac kredyt hipoteczny?
    Jaki bank? Ale ihmo najlepiej beda wiedzieli w tym banku w ktorym chcesz
    wziac kredyt
    > w tym momencie mam tylko dowod osobisty i w dodatku stary tak wiec gdyby
    > nie karta kredytowa to bym nawet nie mogl wziac telefonu w abo!
    A od kiedy to operatorzy nie pozwalaja podpisac umowy przy okazaniu
    starego dowodu osobistego?
    > aparat mnie gnebi (nie pozwala sie zameldowac) gdyz nie mam ksiazeczki
    > wojskowej (kieszonkowcy mi ukradli w '98), paszport mam zamiar wyrobic w
    > 2008r jak wejda te z odciskami palcow, prawko tez w planach.
    Jaki aparat?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2006-01-25 10:28:31
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > okazji (wyjazdu na drugi koniec polskiw tym celu) zlozyc tez wniosek o
    > ksiazeczke wojskowa mimo ze mam skonczone 28lat i mam uregulowany stosunek

    Pytanie niejest banalne.
    Zalezy ile masz lat. Wiele bankow limituje zarowno wielkosc, udzial kredytu
    do wartosci nieruchomosci, jak i okres splaty kredytu dla osob, ktore mają
    okreslony wiek. Akurat mysle, ze brak ksiazeczki wojskowej nie jest wielkim
    problemem. Mnie sie o to nie pytali wcale, mam 32 lata.

    Banki mają zazwyczaj graniczny wiek kredytobiorcy, w ktorym kredyt powinien
    zostac splacony np. 65, 75 lat. Wiec jesli masz teraz 50 to nie wezmiesz
    kedytu na wiecej niz 15 (65), 25 (75) lat. 75 lat limitują Multibank, mBank,
    Fortis, GE Money Bank. Bodajze Getin Bank limituje najwiecej, bo do 80 lat,
    ale i koszt takiego kredytu tutaj jest wiekszy.
    Dodatkowo musisz sie liczyc z tym, ze bank zarzada polisy na zycie z cesja
    na bank, a dla starszej osoby oze to byc znaczacy koszt, bo i wieksze ryzyko
    dla ubezpieczyciela.

    To tyle, mam nadzieje ze pomoglem.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl

  • 7. Data: 2006-01-25 11:28:44
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

> [...]
    > na drugi koniec polskiw tym celu) zlozyc tez wniosek o ksiazeczke wojskowa
    > mimo ze mam skonczone 28lat i mam uregulowany stosunek ?

    A kiedy masz zmiar wziąć kredyt ? Bo może w 2020 jak już nie będą wymagać
    niczego poza Twoim kodem DNA. ;)

    Jak ja brałem teraz kredyt to wymagali dwóch dokumentów tożsamowści ze
    zdjeciem, czyli dowód, paszport albo prawko.

    Więc zdecyduj co wazniejsze kredyt czy odciski w paszporcie.

    Powodzenia

    Peyto

  • 8. Data: 2006-01-25 11:33:18
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Jaki aparat?
    aparat komunistycznego wyzysku i poniewierania obywateli - tzw. III (a moze juz
    IV?) RP - i jej banda urzednikow

    ps
    sprobuj sie przemeldowac bez ksiazeczki wojskowej

  • 9. Data: 2006-01-25 11:35:42
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Wi?c zdecyduj co wazniejsze kredyt czy odciski w paszporcie.

    prawka moge nie zdazyc zrobic ale mysle o wyrobieniu tej ksiazeczki wojskowej
    ktorej nie mam od 8lat a ktora jest mi potrzebna do meldunkow :-(