  • 1. Data: 2003-07-11 15:44:56
    Temat: dominet w akcji?
    Od: w...@p...fm

    czy ktos z was kochani grupowicze widzial ten bank w akcji? czyli np dal im
    lokate 1000 zl i dostal ja spowrotem?

    z archiwum znam realia tego banku i zabezpiecznia BFG ale ciekaw jestem czy
    ktos spróbowal cos w nim podziałac :) i jest zadowolony lub nie.

    Na co trzeba uważac przy kontaktach?

    Lepsz y bedzie internet czy wizyta w placowce ?

    WhiteCrow

  • 2. Data: 2003-07-11 21:56:17
    Temat: Re: dominet w akcji?
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    w...@p...fm skribis:

    >czy ktos z was kochani grupowicze widzial ten bank w akcji? czyli np dal im
    >lokate 1000 zl i dostal ja spowrotem?

    jak na razie nie dostalem bo sie reinwestuje :)

    >Na co trzeba uważac przy kontaktach?

    na 3 zl za kazdy przelew.

    >Lepsz y bedzie internet czy wizyta w placowce ?

    wizta moze byc dluga jak maja stary komputer.
    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej)
    Network Marketing Forum (o MLM): http://www.arystoteles.pl/nmf/

  • 3. Data: 2003-07-12 01:50:37
    Od: w...@p...fm

    > w...@p...fm skribis:

    > jak na razie nie dostalem bo sie reinwestuje :)

    ale sie reinwestuje calosc czy wyplacili ci odsetki?

    > na 3 zl za kazdy przelew.

    za przelew na lokate? z twojego konta w innym banku czy na przelew z RORu
    Dominetu.

    > wizta moze byc dluga jak maja stary komputer.
    > Pozdrawiam, Leh.

    również Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-07-12 12:03:49
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    w...@p...fm skribis:

    >ale sie reinwestuje calosc czy wyplacili ci odsetki?

    reinwestuja calosc, wyplacanie odsetek co okres (u mnie 3 miesiace) wymaga
    dyspozycji (ktorej chyba nie wydawalem) ale wtedy braliby od tego...

    >za przelew na lokate? z twojego konta w innym banku czy na przelew z RORu
    >Dominetu.

    ...po 3 zl od kazdego przelewu na moje konto czyli co 3 miesiace, co
    znaczaco obnizyloby ich oprocentowanie :)
    Zreszta i tak przy wyplacie calosci skasuja mnie na te 3 zl zapewne.
    Bylo o tym niedawno na grupie.

    Pozdrawiam, Leh.

  • 5. Data: 2003-07-12 16:40:44
    Od: j...@w...pl

    > czy ktos z was kochani grupowicze widzial ten bank w akcji? czyli np dal im
    > lokate 1000 zl i dostal ja spowrotem?

    Ja zalozylam lokate w lutym br na kwote 10 tyś i w maju dostalam ja z powrotem
    na wskazane konto. Pomniejszyli odsetki o oplate za przelew. Cala transakcja
    odbyla sie elektronicznie i telefonicznie i uwazam ze calkiem sprawnie.
    pozdawiam
    Kaja

  • 6. Data: 2003-07-14 08:56:11
    Od: w...@p...fm

> [...]
    > odbyla sie elektronicznie i telefonicznie i uwazam ze calkiem sprawnie.

    tylko jedna osoba na tyle grpowiczów? a tyle sie o tym mówilo :)

    p.s. gratuluje odwagi bo w lutym to napewno bym sie nie zdecydował przerażony
    perspektywa odzyskiwania kasy przez 5 lat z BFG ;/

  • 7. Data: 2003-07-14 14:10:47
    Od: "Zbyszko Janke" <j...@p...fm>

    > tylko jedna osoba na tyle grpowiczów? a tyle sie o tym mówilo :)
    >
    > p.s. gratuluje odwagi bo w lutym to napewno bym sie nie zdecydował
    przerażony
    > perspektywa odzyskiwania kasy przez 5 lat z BFG ;/

    witam
    duzo przesady w tym co piszesz
    by wiedziec wszytsko zadzwon do 18.00: 0801101102
    stracisz az impuls, mozesz gadac do woli ;)
    pozdraiwam
    zbyszko janke