  • 1. Data: 2009-12-08 18:19:04
    Temat: e-getin pakiet - pytanie
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    Wybieram się jutro do Getin-Bank'u i mam kilka pytań:

    - ich pakiet e-Getin (ror+oszczędnościowe) - są za free
    - karty można NIE brać?
    - oni mają autoryzacje z listy haseł czy SMS????
    - obsługa wydaje wszystkie kody i listy haseł do umowy czy muszę czekać na
    coś?

    tak pytam bo wpłatomat okienkowy potrzebuje do mbanku :D

  • 2. Data: 2009-12-08 18:34:59
    Temat: Re: e-getin pakiet - pytanie
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <b...@N...gazeta.pl> news:hfm5an$g$1@inews.gazeta.pl

    > - ich pakiet e-Getin (ror+oszczędnościowe) - są za free

    Zasadniczo tak.

    > - karty można NIE brać?

    Jeżeli trafisz na kumatą osobę po drugiej stronie biurka a nie tępą blondynę
    to karty nie będziesz musiał brać.

    > - oni mają autoryzacje z listy haseł czy SMS????

    Karta TAN. Ot taki swoistego rodzaju token na plastikowe karcie :)

    > - obsługa wydaje wszystkie kody i listy haseł do umowy czy muszę czekać na
    > coś?

    Wszystko dostajesz do łapki w momencie otwierania rachunku.

    > tak pytam bo wpłatomat okienkowy potrzebuje do mbanku :D

    Odpowiedź na zadane pytania została udzielona :D

  • 3. Data: 2009-12-08 19:06:25
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Valdi pisze:
    > <b...@N...gazeta.pl> news:hfm5an$g$1@inews.gazeta.pl

    > Zasadniczo tak.

    nawet trzeba bo jak jej nie będziesz używać to za nią zapłacisz

    > Jeżeli trafisz na kumatą osobę po drugiej stronie biurka a nie tępą blondynę
    > to karty nie będziesz musiał brać.

    > Karta TAN. Ot taki swoistego rodzaju token na plastikowe karcie :)

    raczej pole do gry w statki :P

    > Wszystko dostajesz do łapki w momencie otwierania rachunku.

    Gdybym miał traktować bank jako wpłatomat do mBanku to proponuje
    eurobank (jeżeli masz blisko domu) wystarczy wziąć token GSM poustawiać
    zaufane przelewy zrezygnować z niego plusy: Autoryzacja tylko login +
    pass do potwierdzenia transakcji przelewu do mBanku, dodatkowo ładnie
    oprocentowane konto - KO.

    orcio

  • 4. Data: 2009-12-08 19:11:38
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "orcio" news:hfm8n7$cj3$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > raczej pole do gry w statki :P

    Zwał jak zwał - idzie się przyzwyczaić :)

  • 5. Data: 2009-12-08 19:13:11
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Valdi wrote:

    > Jeżeli trafisz na kumatą osobę po drugiej stronie biurka a nie tępą blondynę
    > to karty nie będziesz musiał brać.

    a jesli nie trafi sie na taka osobe to pozostaje wziac karte, a potem z niej
    zrezygnowac

    > Karta TAN. Ot taki swoistego rodzaju token na plastikowe karcie :)

    szkoda ze pod wzgledem bezpieczenstwa nie mozna tego porownac do tokena :(

  • 6. Data: 2009-12-08 19:30:34
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Wybieram się jutro do Getin-Bank'u i mam kilka pytań:
    >
    > - ich pakiet e-Getin (ror+oszczędnościowe) - są za free

    Przy rezygnacji przed upływem roku ,50 złotych kary.

  • 7. Data: 2009-12-09 07:53:19
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 08.12.09 20:13, MarcinF pisze:

    > a jesli nie trafi sie na taka osobe to pozostaje wziac karte, a potem z
    > niej zrezygnowac

    Od jakiegoś czasu rezygnacja z karty = rezygnacja z ROR

    --
    Pete

  • 8. Data: 2009-12-09 17:32:17
    Od: WG <w...@i...com>

    W dniu 2009-12-09 08:53, Pete pisze:

    > Od jakiegoś czasu rezygnacja z karty = rezygnacja z ROR

    też tak słyszałem w oddziale ..

    W.

  • 9. Data: 2009-12-09 19:34:51
    Od: "Franek Kowalski" <f...@w...pl>

    Użytkownik "WG" <w...@i...com> napisał w wiadomości

    > też tak słyszałem w oddziale ..
    >
    > W.

    Ja niedawno podpisywalem umowe i mam taki zapis ze rezygnacja z karty to
    rezygnacja z wszystkiego.

    Tom