  • 1. Data: 2008-12-29 21:18:38
    Temat: e-getin & przymus karty
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    Czy ktoś z szanownego grona może mi wyjaśnić jak to jest z tą kartą debetową
    wydawaną/nie wydawaną do pakietu e-getin w getinbanku?

    Czy można posiadać ów pakiet bez karty debetowej czy nie? Z informacji
    znajomych i własnych obserwacji dochodzę do wniosku, że w getinbanku życie
    swoje, infolinia swoje a niekompetentni pracownicy banku swoje. Tak więc kto
    ma rację? - można założyć pakiet e-getin bez karty czy też nie?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-12-29 21:27:50
    Temat: Re: e-getin & przymus karty
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Piotr Karski <p...@b...pl> napisał(a):

    > można założyć pakiet e-getin bez karty czy też nie?

    Można.

  • 3. Data: 2008-12-29 21:30:21
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 29 Gru, 22:18, "Piotr Karski" <p...@b...pl> wrote:
> [...]
    > swoje, infolinia swoje a niekompetentni pracownicy banku swoje. Tak więc kto
    > ma rację? - można założyć pakiet e-getin bez karty czy też nie?

    Ja wziąłem E-Getin żeby mieć dostęp do mojej karty kredytowej. Karty
    debetowej nie brałem bo nie jest obowiązkowa.
    Ale też mam problem bo w bankowości elektronicznej nie widać karty
    kredytowej .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 4. Data: 2008-12-29 22:08:01
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Jacek Erazmus"
    .googlegroups.com

    > Ja wziąłem E-Getin żeby mieć dostęp do mojej karty kredytowej. Karty
    > debetowej nie brałem bo nie jest obowiązkowa.

    Normalnie ręce opadają... Kilka chwil temu przeprowadziłem rozmowę z
    przyjacielem, który odwiedził w dniu dzisiejszym jeden z oddziałów
    getinbanku w Krakowie. Odstał swoje w kolejce a kiedy nastał jego czas i
    usiadł przed pracowniczką banku, która miała mu ów e-getin pakiet otworzyć
    usłyszał, że nie może go otworzyć bez kardy debetowej... :/ Uzasadnienia, że
    posiada w innym banku kartę kredytową i debetową w innym banku nie pomogły.
    Informacje, że e-getin ma służyć do oszczędzania również.
    Beton-pracownica powiedziała, że karta musi być i koniec.
    Dalsza kowersacja nie miała w tym przypadku sensu. Znajomy grzecznie wstał,
    podziękował i poszedł do domu...

    Trochę dziw bierze, że aż tak rozbieżne informacje i procedury obowiązują w
    getinbanku...

  • 5. Data: 2008-12-29 22:09:04
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Zbigniew Demidowicz" news:gjbfcm$cc4$1@inews.gazeta.pl

    > Można.

    Jak by można było jeszcze prosić o adresy oddziałów gdzie betony nie będą
    robiły klientowi problemów, że chce otworzyć o e-getin bez karty będę bardzo
    wdzięczny :) Kilka osób z mojego otoczenia będzie bardzo wdzięcznych za
    pomoc :)

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2008-12-29 23:33:33
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Piotr Karski wrote:
> [...]
    > będą robiły klientowi problemów, że chce otworzyć o e-getin bez karty
    > będę bardzo wdzięczny :) Kilka osób z mojego otoczenia będzie bardzo

    A czym się różni e-getin od pary: Konto Iinternetowe i rachunek TOP z
    dostępem przez internet? Ja w październiku uruchomiłem właśnie taki
    zestaw, bez karty debetowej. Co mnie najbardziej dziwi to fakt, że jeżeli
    chciałbym żeby to się nazywało e-getin, to muszę zapłacić za zmianę 50 zł.
    O co temu bankowi chodzi?

  • 7. Data: 2008-12-30 00:54:22
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Karski" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Normalnie ręce opadają... Kilka chwil temu przeprowadziłem rozmowę z
    > przyjacielem, który odwiedził w dniu dzisiejszym jeden z oddziałów
    > getinbanku w Krakowie. Odstał swoje w kolejce a kiedy nastał jego czas i

    Który to oddział, jutro ich tam przeszkolę może...

    marekz

  • 8. Data: 2008-12-30 00:56:54
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]

    > przyjacielem, który odwiedził w dniu dzisiejszym jeden z oddziałów
    > getinbanku w Krakowie. Odstał swoje w kolejce a kiedy nastał jego czas i

    Który to oddział? O ile to Karmelicka, Starowiślna albo Królewska, to jutro
    ich tam przeszkolę może, bo idę robić przelew z karty...

    marekz

  • 9. Data: 2008-12-30 07:08:28
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    U mnie w oddziale powiedzieli, że nie ma obowiązku posiadania pełnego
    pakietu eGetin i mogę wziąć sam podgląd do karty kredytowej, bez kont,
    debetowej itp.

  • 10. Data: 2008-12-30 07:55:53
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Piotr Karski" <p...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > kto
    > ma rację? - można założyć pakiet e-getin bez karty czy też nie?

    Mam dawno zalozone konto w wersji internetowej bez karty. Nie wiem jak z tym
    pakietem?