-
1. Data: 2002-03-06 09:49:34
Temat: eCRM w BRE Banku
Od: leh <l...@...pl>
taki news dostalem :
>> eCRM w BRE Banku <<
Zakończona została pierwsza faza wdrożenia kompleksowego rozwiazania
eCRM w oparciu o platformę ATG Dynamo Customer Management Suite w
obszarze bankowosci detalicznej BRE Banku. System eCRM pozwala bankowi
zarzadzać wiedza o klientach, a także prowadzić spersonalizowane działania
marketingowe i obsługę użytkowników portalu Multiport oraz klientów
mBanku, Multibanku i IzzyBanku, wspomagajac budowę relacji z klientami
poprzez elektroniczne kanały kontaktu (...)
Czyli: uwaga, uciekac ! zaczyna sie permanetna inwigilacja a potam spam !
:)
Pozdrawiam, Leh
--
Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,
w pewnym sensie bez sensu, w pewnym sensie prawdziwe i falszywe zarazem,
w pewnym sensie zas prawdziwe, falszywe i bez sensu zarazem
-
2. Data: 2002-03-06 10:23:45
Temat: Re: eCRM w BRE Banku
Od: "AMRA" <a...@a...com>
> taki news dostalem :
Ja pogrzebalem dalej:
ze strony firmy - autora systemu:
System eCRM w BRE Bank SA
Luty, 2002
Firma AMG.net zrealizowała pierwsze w Polsce wdrożenie systemu eCRM w
instytucji finansowej - dla BRE Bank SA.
Zakończona została pierwsza faza wdrożenia kompleksowego rozwiązania eCRM w
oparciu o platformę ATG Dynamo Customer Management Suite w obszarze
bankowości detalicznej BRE Banku. System eCRM pozwala bankowi zarządzać
wiedzą o klientach, a także prowadzić spersonalizowane działania
marketingowe i obsługę użytkowników portalu Multiport oraz klientów mBanku,
Multibanku i IzzyBanku, wspomagając budowę relacji z klientami poprzez
elektroniczne kanały kontaktu.
Firma AMG.net, jako główny wykonawca projektu, dostarczyła BRE Bankowi
usługi konsultingowe z zakresu tworzenia rozwiązań eCRM oraz portali
internetowych, przeprowadziła analizę funkcjonalną i techniczną,
zaprojektowała i wdrożyła serwisy internetowe w oparciu o platformę ATG
Dynamo.
W 2000 r. BRE Bank zdecydował się na rozpoczęcie obsługi klientów
indywidualnych, tworząc mBank, pierwszy w pełni wirtualny bank na polskim
rynku. W ciągu roku, mBank osiągnął pozycję lidera wśród banków
elektronicznych - zaufało mu już ponad 160 tys. klientów, deponując na
kontach ponad 1 mld złotych. Po tym spektakularnym sukcesie mBanku, BRE Bank
konsekwentnie poszerza swoją obecność w sektorze nowoczesnej bankowości
detalicznej, uruchamiając kolejne przedsięwzięcia - Multibank, IzzyBank i
Multiport.
MultiBank to bank udostępniający klientom różne drogi kontaktu: telefon,
Internet i oddział, który w przypadku Multibanku ma służyć przede wszystkim
do uzyskania porady, a nie realizacji transakcji. IzzyBank to bank dla ludzi
młodych, w wieku od 13 lat, który ma pomagać im w stawianiu pierwszych
kroków w świecie "dorosłych" finansów. Multiport jest portalem finansowym,
który jako pierwszy w Polsce udostępnia narzędzia agregacji finansowej -
pozwalające na zebranie w jednym miejscu aktualnej informacji o stanie kont
prowadzonych przez różne banki elektroniczne.
Dla osiągnięcia synergii w ramach całej oferty detalicznej BRE Banku,
kluczowa była możliwość spojrzenia na klienta w spójny sposób i zaoferowania
mu komplementarnych produktów z oferty mBanku, MultiBanku, a docelowo
również innych spółek w grupie BRE (fundusz inwestycyjny, dom maklerski,
fundusz emerytalny). Postanowiono w tym celu stworzyć pojedynczy,
ujednolicony profil klienta dla wszystkich serwisów internetowych, w którym
znajdowałyby się zarówno dane deklarowane przez klienta jak i zbierane w
trakcie wizyty.
Tak zdefiniowane wymagania BRE Banku stały się podstawą zarekomendowania
przez AMG.net platformy eCRM ATG Dynamo. Na podstawie rekomendacji, BRE Bank
podjął decyzję o wyborze platformy jako narzędzia wspierającego wszystkie
inicjatywy internetowe. W oparciu o ATG Dynamo wdrożony został przez AMG.net
portal Multiport, serwisy MultiBanku i IzzyBanku, wkrótce dołączy do nich
nowy serwis mBanku. ATG Dynamo pozwala na zbieranie informacji o kliencie
począwszy od jego pierwszego kontaktu z ofertą banku. Już w momencie
obejrzenia przez użytkownika internetowej reklamy BRE Banku w zewnętrznym
serwisie, zakładany jest jego anonimowy profil w systemie eCRM, w którym
zbierane są dalsze informacje o kolejnych kontaktach z reklamą, wizytach na
stronach i sposobie poruszania się po nich. Gdy użytkownik dokonuje
rejestracji w Multiporcie lub IzzyBanku, dane z profilu anonimowego
kopiowane są do indywidualnego profilu użytkownika.
Na podstawie informacji zawartych w profilu użytkownika następuje
personalizacja zawartości serwisów, zarówno wobec użytkowników anonimowych
(Multibank) jak i zarejestrowanych (IzzyBank, Multiport). Personalizacja
może bazować na decyzjach użytkownika, tak jak w przypadku wyboru wskaźników
finansowych lub ulubionych artykułów w Multiporcie, albo być sterowana przez
system - prezentacja artykułów dopasowanych tematycznie do zidentyfikowanych
uprzednio zainteresowań użytkownika.
BRE Bank aktywnie stosuje również mechanizm scenariuszy biznesowych,
zaawansowaną funkcjonalność platformy ATG w zakresie zarządzania relacjami z
klientami. Scenariusze są zaaranżowaną według pewnego schematu serią
interakcji z użytkownikiem serwisu, pozwalają śledzić i antycypować jego
działania oraz odpowiednio na nie reagować. Scenariusze biznesowe są
stosowane przez BRE Bank do śledzenia zachowań użytkownika, zarządzania
bannerowymi kampaniami promocyjnymi i prowadzenia działań marketingowych w
formie spersonalizowanych kampanii e-mailowych.
Na potrzeby zarządzania treścią w rozbudowanych serwisach internetowych BRE
Banku, firma AMG.net wdrożyła własny pakiet content management - DynaXML 2.0
J2EE Edition, w pełni zintegrowany z ATG Dynamo. System umożliwia
zarządzanie rolami użytkowników i procesem redagowania treści, udostępnia
również graficzny edytor pozwalający formatować artykuły bez znajomości
języka HTML. Treść redagowana przy pomocy DynaXML trafia do repozytorium
treści ATG Dynamo, które zarządza jej publikacją.
"Wierzymy w potencjał kanałów elektronicznych w budowaniu relacji z naszymi
klientami i liczymy, że system ATG Dynamo rzeczywiście wspomoże nas w tym
zakresie. Za działaniami polegającymi na interakcjach z klientami muszą
jednak stać ludzie. To oni są w stanie tworzyć strategię komunikacji, czy
też kampanie promocyjne - system eCRM jedynie pomaga je realizować.
Kluczowym motywem wyboru ATG Dynamo był sposób w jaki ta platforma pozwala
nam zarządzać personalizacją portalu czy scenariuszami biznesowymi." -
powiedział Paweł Kucharski, kierownik projektu po stronie BRE Banku.
Już w tej chwili realizacja projektu przynosi BRE Bankowi wymierne korzyści.
Wdrożona platforma eCRM stała się informatycznym spoiwem działań Banku w
sferze komunikacji i kontaktu z klientami indywidualnymi. Dzięki aktywnym
działaniom komunikacyjnym ze strony banku, klient będzie otrzymywał
dopasowane do jego oczekiwań propozycje oferty. Powinno to zwiększyć wygodę
korzystania z oferty banku i wpłynąć na poziom satysfakcji klientów.
"Współpracując z BRE Bankiem od 2000 r. obserwujemy konsekwentne budowanie
przez BRE silnej pozycji w dziedzinie bankowości detalicznej. Nowoczesne
kanały dostępu i technologia informatyczna są traktowane jako sposób
odróżnienia się od konkurencji i wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom
klientów. Decyzja o realizacji strategii eCRM również odzwierciedla to
podejście. Jako firma oferująca doradztwo w zakresie nowoczesnych
technologii cieszymy się, że mamy okazję współpracować z bankiem, który jest
postrzegany jako lider technologiczny." - powiedział Artur Urbański,
dyrektor ds. rozwiązań internetowych AMG.net.
Współpraca BRE Banku i AMG.net jest kontynuowana. Firma AMG.net prowadzi
wsparcie wdrożonych rozwiązań i przygotowuje wprowadzenie dodatkowej
funkcjonalności działających serwisów.
-
3. Data: 2002-03-06 12:01:46
Temat: Re: eCRM w BRE Banku
Od: <g...@p...onet.pl>
Bardzo nielubie tych informacji prasowych BRE ba sa dosyc klamliwe.
Otoz system eCRM w powszechnym rozumieniu uwazany jest za CRM w wielu kanalach
czyli w oddziale, telefonie, internecie, sms etc. itp.
System spersonalizowanych kontaktow jak opisano w informacji prasowej dotyczy
zarzadzania kontaktami w internecie!
AMG.Net oferuje system ATG Dynamo, ktory nie jest CRM tylko bardziej systemem
content management takim jak np. BroadVision (expander.pl) albo Open Market
(nie jestem pewien ale chyba onet)
Jest to typowe zachowanie PR BRE. Mysle AMRA, ze warto napisac w twojej pracy
magisterskiej o PR mBanku o jakze twórczym wykorzystaniu statystyk do
pompowania danych. Podaje przyklady:
Mylenie liczby klientow z liczba rachunkow,
kwota pieniedzy ulokowanych na rachunkach mBanku (warto zwrocic uwage na
slowa "DO TEJ PORY ulokowano na rachunkach mBanku"
itp, itd.
Nie jestem przeciwny takim sztuczkom, ale warto umiec czytac miedzy wierszami.
Pzdr.
> > taki news dostalem :
>
> Ja pogrzebalem dalej:
> ze strony firmy - autora systemu:
>
> System eCRM w BRE Bank SA
> Luty, 2002
>
>
> Firma AMG.net zrealizowała pierwsze w Polsce wdrożenie systemu eCRM w
> instytucji finansowej - dla BRE Bank SA.
>
> Zakończona została pierwsza faza wdrożenia kompleksowego rozwiązania eCRM w
> oparciu o platformę ATG Dynamo Customer Management Suite w obszarze
> bankowości detalicznej BRE Banku. System eCRM pozwala bankowi zarządzać
> wiedzą o klientach, a także prowadzić spersonalizowane działania
> marketingowe i obsługę użytkowników portalu Multiport oraz klientów mBanku,
> Multibanku i IzzyBanku, wspomagając budowę relacji z klientami poprzez
> elektroniczne kanały kontaktu.
>
> Firma AMG.net, jako główny wykonawca projektu, dostarczyła BRE Bankowi
> usługi konsultingowe z zakresu tworzenia rozwiązań eCRM oraz portali
> internetowych, przeprowadziła analizę funkcjonalną i techniczną,
> zaprojektowała i wdrożyła serwisy internetowe w oparciu o platformę ATG
> Dynamo.
>
> W 2000 r. BRE Bank zdecydował się na rozpoczęcie obsługi klientów
> indywidualnych, tworząc mBank, pierwszy w pełni wirtualny bank na polskim
> rynku. W ciągu roku, mBank osiągnął pozycję lidera wśród banków
> elektronicznych - zaufało mu już ponad 160 tys. klientów, deponując na
> kontach ponad 1 mld złotych. Po tym spektakularnym sukcesie mBanku, BRE Bank
> konsekwentnie poszerza swoją obecność w sektorze nowoczesnej bankowości
> detalicznej, uruchamiając kolejne przedsięwzięcia - Multibank, IzzyBank i
> Multiport.
>
> MultiBank to bank udostępniający klientom różne drogi kontaktu: telefon,
> Internet i oddział, który w przypadku Multibanku ma służyć przede wszystkim
> do uzyskania porady, a nie realizacji transakcji. IzzyBank to bank dla ludzi
> młodych, w wieku od 13 lat, który ma pomagać im w stawianiu pierwszych
> kroków w świecie "dorosłych" finansów. Multiport jest portalem finansowym,
> który jako pierwszy w Polsce udostępnia narzędzia agregacji finansowej -
> pozwalające na zebranie w jednym miejscu aktualnej informacji o stanie kont
> prowadzonych przez różne banki elektroniczne.
>
> Dla osiągnięcia synergii w ramach całej oferty detalicznej BRE Banku,
> kluczowa była możliwość spojrzenia na klienta w spójny sposób i zaoferowania
> mu komplementarnych produktów z oferty mBanku, MultiBanku, a docelowo
> również innych spółek w grupie BRE (fundusz inwestycyjny, dom maklerski,
> fundusz emerytalny). Postanowiono w tym celu stworzyć pojedynczy,
> ujednolicony profil klienta dla wszystkich serwisów internetowych, w którym
> znajdowałyby się zarówno dane deklarowane przez klienta jak i zbierane w
> trakcie wizyty.
>
> Tak zdefiniowane wymagania BRE Banku stały się podstawą zarekomendowania
> przez AMG.net platformy eCRM ATG Dynamo. Na podstawie rekomendacji, BRE Bank
> podjął decyzję o wyborze platformy jako narzędzia wspierającego wszystkie
> inicjatywy internetowe. W oparciu o ATG Dynamo wdrożony został przez AMG.net
> portal Multiport, serwisy MultiBanku i IzzyBanku, wkrótce dołączy do nich
> nowy serwis mBanku. ATG Dynamo pozwala na zbieranie informacji o kliencie
> począwszy od jego pierwszego kontaktu z ofertą banku. Już w momencie
> obejrzenia przez użytkownika internetowej reklamy BRE Banku w zewnętrznym
> serwisie, zakładany jest jego anonimowy profil w systemie eCRM, w którym
> zbierane są dalsze informacje o kolejnych kontaktach z reklamą, wizytach na
> stronach i sposobie poruszania się po nich. Gdy użytkownik dokonuje
> rejestracji w Multiporcie lub IzzyBanku, dane z profilu anonimowego
> kopiowane są do indywidualnego profilu użytkownika.
>
> Na podstawie informacji zawartych w profilu użytkownika następuje
> personalizacja zawartości serwisów, zarówno wobec użytkowników anonimowych
> (Multibank) jak i zarejestrowanych (IzzyBank, Multiport). Personalizacja
> może bazować na decyzjach użytkownika, tak jak w przypadku wyboru wskaźników
> finansowych lub ulubionych artykułów w Multiporcie, albo być sterowana przez
> system - prezentacja artykułów dopasowanych tematycznie do zidentyfikowanych
> uprzednio zainteresowań użytkownika.
>
> BRE Bank aktywnie stosuje również mechanizm scenariuszy biznesowych,
> zaawansowaną funkcjonalność platformy ATG w zakresie zarządzania relacjami z
> klientami. Scenariusze są zaaranżowaną według pewnego schematu serią
> interakcji z użytkownikiem serwisu, pozwalają śledzić i antycypować jego
> działania oraz odpowiednio na nie reagować. Scenariusze biznesowe są
> stosowane przez BRE Bank do śledzenia zachowań użytkownika, zarządzania
> bannerowymi kampaniami promocyjnymi i prowadzenia działań marketingowych w
> formie spersonalizowanych kampanii e-mailowych.
>
> Na potrzeby zarządzania treścią w rozbudowanych serwisach internetowych BRE
> Banku, firma AMG.net wdrożyła własny pakiet content management - DynaXML 2.0
> J2EE Edition, w pełni zintegrowany z ATG Dynamo. System umożliwia
> zarządzanie rolami użytkowników i procesem redagowania treści, udostępnia
> również graficzny edytor pozwalający formatować artykuły bez znajomości
> języka HTML. Treść redagowana przy pomocy DynaXML trafia do repozytorium
> treści ATG Dynamo, które zarządza jej publikacją.
>
> "Wierzymy w potencjał kanałów elektronicznych w budowaniu relacji z naszymi
> klientami i liczymy, że system ATG Dynamo rzeczywiście wspomoże nas w tym
> zakresie. Za działaniami polegającymi na interakcjach z klientami muszą
> jednak stać ludzie. To oni są w stanie tworzyć strategię komunikacji, czy
> też kampanie promocyjne - system eCRM jedynie pomaga je realizować.
> Kluczowym motywem wyboru ATG Dynamo był sposób w jaki ta platforma pozwala
> nam zarządzać personalizacją portalu czy scenariuszami biznesowymi." -
> powiedział Paweł Kucharski, kierownik projektu po stronie BRE Banku.
>
> Już w tej chwili realizacja projektu przynosi BRE Bankowi wymierne korzyści.
> Wdrożona platforma eCRM stała się informatycznym spoiwem działań Banku w
> sferze komunikacji i kontaktu z klientami indywidualnymi. Dzięki aktywnym
> działaniom komunikacyjnym ze strony banku, klient będzie otrzymywał
> dopasowane do jego oczekiwań propozycje oferty. Powinno to zwiększyć wygodę
> korzystania z oferty banku i wpłynąć na poziom satysfakcji klientów.
>
> "Współpracując z BRE Bankiem od 2000 r. obserwujemy konsekwentne budowanie
> przez BRE silnej pozycji w dziedzinie bankowości detalicznej. Nowoczesne
> kanały dostępu i technologia informatyczna są traktowane jako sposób
> odróżnienia się od konkurencji i wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom
> klientów. Decyzja o realizacji strategii eCRM również odzwierciedla to
> podejście. Jako firma oferująca doradztwo w zakresie nowoczesnych
> technologii cieszymy się, że mamy okazję współpracować z bankiem, który jest
> postrzegany jako lider technologiczny." - powiedział Artur Urbański,
> dyrektor ds. rozwiązań internetowych AMG.net.
>
> Współpraca BRE Banku i AMG.net jest kontynuowana. Firma AMG.net prowadzi
> wsparcie wdrożonych rozwiązań i przygotowuje wprowadzenie dodatkowej
> funkcjonalności działających serwisów.
>
>
>
>
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
4. Data: 2002-03-06 12:01:46
Temat: Re: eCRM w BRE Banku
Od: <g...@p...onet.pl>
Bardzo nielubie tych informacji prasowych BRE ba sa dosyc klamliwe.
Otoz system eCRM w powszechnym rozumieniu uwazany jest za CRM w wielu kanalach
czyli w oddziale, telefonie, internecie, sms etc. itp.
System spersonalizowanych kontaktow jak opisano w informacji prasowej dotyczy
zarzadzania kontaktami w internecie!
AMG.Net oferuje system ATG Dynamo, ktory nie jest CRM tylko bardziej systemem
content management takim jak np. BroadVision (expander.pl) albo Open Market
(nie jestem pewien ale chyba onet)
Jest to typowe zachowanie PR BRE. Mysle AMRA, ze warto napisac w twojej pracy
magisterskiej o PR mBanku o jakze twórczym wykorzystaniu statystyk do
pompowania danych. Podaje przyklady:
Mylenie liczby klientow z liczba rachunkow,
kwota pieniedzy ulokowanych na rachunkach mBanku (warto zwrocic uwage na
slowa "DO TEJ PORY ulokowano na rachunkach mBanku"
itp, itd.
Nie jestem przeciwny takim sztuczkom, ale warto umiec czytac miedzy wierszami.
Pzdr.
> > taki news dostalem :
>
> Ja pogrzebalem dalej:
> ze strony firmy - autora systemu:
>
> System eCRM w BRE Bank SA
> Luty, 2002
>
>
> Firma AMG.net zrealizowała pierwsze w Polsce wdrożenie systemu eCRM w
> instytucji finansowej - dla BRE Bank SA.
>
> Zakończona została pierwsza faza wdrożenia kompleksowego rozwiązania eCRM w
> oparciu o platformę ATG Dynamo Customer Management Suite w obszarze
> bankowości detalicznej BRE Banku. System eCRM pozwala bankowi zarządzać
> wiedzą o klientach, a także prowadzić spersonalizowane działania
> marketingowe i obsługę użytkowników portalu Multiport oraz klientów mBanku,
> Multibanku i IzzyBanku, wspomagając budowę relacji z klientami poprzez
> elektroniczne kanały kontaktu.
>
> Firma AMG.net, jako główny wykonawca projektu, dostarczyła BRE Bankowi
> usługi konsultingowe z zakresu tworzenia rozwiązań eCRM oraz portali
> internetowych, przeprowadziła analizę funkcjonalną i techniczną,
> zaprojektowała i wdrożyła serwisy internetowe w oparciu o platformę ATG
> Dynamo.
>
> W 2000 r. BRE Bank zdecydował się na rozpoczęcie obsługi klientów
> indywidualnych, tworząc mBank, pierwszy w pełni wirtualny bank na polskim
> rynku. W ciągu roku, mBank osiągnął pozycję lidera wśród banków
> elektronicznych - zaufało mu już ponad 160 tys. klientów, deponując na
> kontach ponad 1 mld złotych. Po tym spektakularnym sukcesie mBanku, BRE Bank
> konsekwentnie poszerza swoją obecność w sektorze nowoczesnej bankowości
> detalicznej, uruchamiając kolejne przedsięwzięcia - Multibank, IzzyBank i
> Multiport.
>
> MultiBank to bank udostępniający klientom różne drogi kontaktu: telefon,
> Internet i oddział, który w przypadku Multibanku ma służyć przede wszystkim
> do uzyskania porady, a nie realizacji transakcji. IzzyBank to bank dla ludzi
> młodych, w wieku od 13 lat, który ma pomagać im w stawianiu pierwszych
> kroków w świecie "dorosłych" finansów. Multiport jest portalem finansowym,
> który jako pierwszy w Polsce udostępnia narzędzia agregacji finansowej -
> pozwalające na zebranie w jednym miejscu aktualnej informacji o stanie kont
> prowadzonych przez różne banki elektroniczne.
>
> Dla osiągnięcia synergii w ramach całej oferty detalicznej BRE Banku,
> kluczowa była możliwość spojrzenia na klienta w spójny sposób i zaoferowania
> mu komplementarnych produktów z oferty mBanku, MultiBanku, a docelowo
> również innych spółek w grupie BRE (fundusz inwestycyjny, dom maklerski,
> fundusz emerytalny). Postanowiono w tym celu stworzyć pojedynczy,
> ujednolicony profil klienta dla wszystkich serwisów internetowych, w którym
> znajdowałyby się zarówno dane deklarowane przez klienta jak i zbierane w
> trakcie wizyty.
>
> Tak zdefiniowane wymagania BRE Banku stały się podstawą zarekomendowania
> przez AMG.net platformy eCRM ATG Dynamo. Na podstawie rekomendacji, BRE Bank
> podjął decyzję o wyborze platformy jako narzędzia wspierającego wszystkie
> inicjatywy internetowe. W oparciu o ATG Dynamo wdrożony został przez AMG.net
> portal Multiport, serwisy MultiBanku i IzzyBanku, wkrótce dołączy do nich
> nowy serwis mBanku. ATG Dynamo pozwala na zbieranie informacji o kliencie
> począwszy od jego pierwszego kontaktu z ofertą banku. Już w momencie
> obejrzenia przez użytkownika internetowej reklamy BRE Banku w zewnętrznym
> serwisie, zakładany jest jego anonimowy profil w systemie eCRM, w którym
> zbierane są dalsze informacje o kolejnych kontaktach z reklamą, wizytach na
> stronach i sposobie poruszania się po nich. Gdy użytkownik dokonuje
> rejestracji w Multiporcie lub IzzyBanku, dane z profilu anonimowego
> kopiowane są do indywidualnego profilu użytkownika.
>
> Na podstawie informacji zawartych w profilu użytkownika następuje
> personalizacja zawartości serwisów, zarówno wobec użytkowników anonimowych
> (Multibank) jak i zarejestrowanych (IzzyBank, Multiport). Personalizacja
> może bazować na decyzjach użytkownika, tak jak w przypadku wyboru wskaźników
> finansowych lub ulubionych artykułów w Multiporcie, albo być sterowana przez
> system - prezentacja artykułów dopasowanych tematycznie do zidentyfikowanych
> uprzednio zainteresowań użytkownika.
>
> BRE Bank aktywnie stosuje również mechanizm scenariuszy biznesowych,
> zaawansowaną funkcjonalność platformy ATG w zakresie zarządzania relacjami z
> klientami. Scenariusze są zaaranżowaną według pewnego schematu serią
> interakcji z użytkownikiem serwisu, pozwalają śledzić i antycypować jego
> działania oraz odpowiednio na nie reagować. Scenariusze biznesowe są
> stosowane przez BRE Bank do śledzenia zachowań użytkownika, zarządzania
> bannerowymi kampaniami promocyjnymi i prowadzenia działań marketingowych w
> formie spersonalizowanych kampanii e-mailowych.
>
> Na potrzeby zarządzania treścią w rozbudowanych serwisach internetowych BRE
> Banku, firma AMG.net wdrożyła własny pakiet content management - DynaXML 2.0
> J2EE Edition, w pełni zintegrowany z ATG Dynamo. System umożliwia
> zarządzanie rolami użytkowników i procesem redagowania treści, udostępnia
> również graficzny edytor pozwalający formatować artykuły bez znajomości
> języka HTML. Treść redagowana przy pomocy DynaXML trafia do repozytorium
> treści ATG Dynamo, które zarządza jej publikacją.
>
> "Wierzymy w potencjał kanałów elektronicznych w budowaniu relacji z naszymi
> klientami i liczymy, że system ATG Dynamo rzeczywiście wspomoże nas w tym
> zakresie. Za działaniami polegającymi na interakcjach z klientami muszą
> jednak stać ludzie. To oni są w stanie tworzyć strategię komunikacji, czy
> też kampanie promocyjne - system eCRM jedynie pomaga je realizować.
> Kluczowym motywem wyboru ATG Dynamo był sposób w jaki ta platforma pozwala
> nam zarządzać personalizacją portalu czy scenariuszami biznesowymi." -
> powiedział Paweł Kucharski, kierownik projektu po stronie BRE Banku.
>
> Już w tej chwili realizacja projektu przynosi BRE Bankowi wymierne korzyści.
> Wdrożona platforma eCRM stała się informatycznym spoiwem działań Banku w
> sferze komunikacji i kontaktu z klientami indywidualnymi. Dzięki aktywnym
> działaniom komunikacyjnym ze strony banku, klient będzie otrzymywał
> dopasowane do jego oczekiwań propozycje oferty. Powinno to zwiększyć wygodę
> korzystania z oferty banku i wpłynąć na poziom satysfakcji klientów.
>
> "Współpracując z BRE Bankiem od 2000 r. obserwujemy konsekwentne budowanie
> przez BRE silnej pozycji w dziedzinie bankowości detalicznej. Nowoczesne
> kanały dostępu i technologia informatyczna są traktowane jako sposób
> odróżnienia się od konkurencji i wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom
> klientów. Decyzja o realizacji strategii eCRM również odzwierciedla to
> podejście. Jako firma oferująca doradztwo w zakresie nowoczesnych
> technologii cieszymy się, że mamy okazję współpracować z bankiem, który jest
> postrzegany jako lider technologiczny." - powiedział Artur Urbański,
> dyrektor ds. rozwiązań internetowych AMG.net.
>
> Współpraca BRE Banku i AMG.net jest kontynuowana. Firma AMG.net prowadzi
> wsparcie wdrożonych rozwiązań i przygotowuje wprowadzenie dodatkowej
> funkcjonalności działających serwisów.
>
>
>
>
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
5. Data: 2002-03-06 12:02:24
Temat: Re: eCRM w BRE Banku
Od: <g...@p...onet.pl>
Bardzo nielubie tych informacji prasowych BRE ba sa dosyc klamliwe.
Otoz system eCRM w powszechnym rozumieniu uwazany jest za CRM w wielu kanalach
czyli w oddziale, telefonie, internecie, sms etc. itp.
System spersonalizowanych kontaktow jak opisano w informacji prasowej dotyczy
zarzadzania kontaktami w internecie!
AMG.Net oferuje system ATG Dynamo, ktory nie jest CRM tylko bardziej systemem
content management takim jak np. BroadVision (expander.pl) albo Open Market
(nie jestem pewien ale chyba onet)
Jest to typowe zachowanie PR BRE. Mysle AMRA, ze warto napisac w twojej pracy
magisterskiej o PR mBanku o jakze twórczym wykorzystaniu statystyk do
pompowania danych. Podaje przyklady:
Mylenie liczby klientow z liczba rachunkow,
kwota pieniedzy ulokowanych na rachunkach mBanku (warto zwrocic uwage na
slowa "DO TEJ PORY ulokowano na rachunkach mBanku"
itp, itd.
Nie jestem przeciwny takim sztuczkom, ale warto umiec czytac miedzy wierszami.
Pzdr.
> > taki news dostalem :
>
> Ja pogrzebalem dalej:
> ze strony firmy - autora systemu:
>
> System eCRM w BRE Bank SA
> Luty, 2002
>
>
> Firma AMG.net zrealizowała pierwsze w Polsce wdrożenie systemu eCRM w
> instytucji finansowej - dla BRE Bank SA.
>
> Zakończona została pierwsza faza wdrożenia kompleksowego rozwiązania eCRM w
> oparciu o platformę ATG Dynamo Customer Management Suite w obszarze
> bankowości detalicznej BRE Banku. System eCRM pozwala bankowi zarządzać
> wiedzą o klientach, a także prowadzić spersonalizowane działania
> marketingowe i obsługę użytkowników portalu Multiport oraz klientów mBanku,
> Multibanku i IzzyBanku, wspomagając budowę relacji z klientami poprzez
> elektroniczne kanały kontaktu.
>
> Firma AMG.net, jako główny wykonawca projektu, dostarczyła BRE Bankowi
> usługi konsultingowe z zakresu tworzenia rozwiązań eCRM oraz portali
> internetowych, przeprowadziła analizę funkcjonalną i techniczną,
> zaprojektowała i wdrożyła serwisy internetowe w oparciu o platformę ATG
> Dynamo.
>
> W 2000 r. BRE Bank zdecydował się na rozpoczęcie obsługi klientów
> indywidualnych, tworząc mBank, pierwszy w pełni wirtualny bank na polskim
> rynku. W ciągu roku, mBank osiągnął pozycję lidera wśród banków
> elektronicznych - zaufało mu już ponad 160 tys. klientów, deponując na
> kontach ponad 1 mld złotych. Po tym spektakularnym sukcesie mBanku, BRE Bank
> konsekwentnie poszerza swoją obecność w sektorze nowoczesnej bankowości
> detalicznej, uruchamiając kolejne przedsięwzięcia - Multibank, IzzyBank i
> Multiport.
>
> MultiBank to bank udostępniający klientom różne drogi kontaktu: telefon,
> Internet i oddział, który w przypadku Multibanku ma służyć przede wszystkim
> do uzyskania porady, a nie realizacji transakcji. IzzyBank to bank dla ludzi
> młodych, w wieku od 13 lat, który ma pomagać im w stawianiu pierwszych
> kroków w świecie "dorosłych" finansów. Multiport jest portalem finansowym,
> który jako pierwszy w Polsce udostępnia narzędzia agregacji finansowej -
> pozwalające na zebranie w jednym miejscu aktualnej informacji o stanie kont
> prowadzonych przez różne banki elektroniczne.
>
> Dla osiągnięcia synergii w ramach całej oferty detalicznej BRE Banku,
> kluczowa była możliwość spojrzenia na klienta w spójny sposób i zaoferowania
> mu komplementarnych produktów z oferty mBanku, MultiBanku, a docelowo
> również innych spółek w grupie BRE (fundusz inwestycyjny, dom maklerski,
> fundusz emerytalny). Postanowiono w tym celu stworzyć pojedynczy,
> ujednolicony profil klienta dla wszystkich serwisów internetowych, w którym
> znajdowałyby się zarówno dane deklarowane przez klienta jak i zbierane w
> trakcie wizyty.
>
> Tak zdefiniowane wymagania BRE Banku stały się podstawą zarekomendowania
> przez AMG.net platformy eCRM ATG Dynamo. Na podstawie rekomendacji, BRE Bank
> podjął decyzję o wyborze platformy jako narzędzia wspierającego wszystkie
> inicjatywy internetowe. W oparciu o ATG Dynamo wdrożony został przez AMG.net
> portal Multiport, serwisy MultiBanku i IzzyBanku, wkrótce dołączy do nich
> nowy serwis mBanku. ATG Dynamo pozwala na zbieranie informacji o kliencie
> począwszy od jego pierwszego kontaktu z ofertą banku. Już w momencie
> obejrzenia przez użytkownika internetowej reklamy BRE Banku w zewnętrznym
> serwisie, zakładany jest jego anonimowy profil w systemie eCRM, w którym
> zbierane są dalsze informacje o kolejnych kontaktach z reklamą, wizytach na
> stronach i sposobie poruszania się po nich. Gdy użytkownik dokonuje
> rejestracji w Multiporcie lub IzzyBanku, dane z profilu anonimowego
> kopiowane są do indywidualnego profilu użytkownika.
>
> Na podstawie informacji zawartych w profilu użytkownika następuje
> personalizacja zawartości serwisów, zarówno wobec użytkowników anonimowych
> (Multibank) jak i zarejestrowanych (IzzyBank, Multiport). Personalizacja
> może bazować na decyzjach użytkownika, tak jak w przypadku wyboru wskaźników
> finansowych lub ulubionych artykułów w Multiporcie, albo być sterowana przez
> system - prezentacja artykułów dopasowanych tematycznie do zidentyfikowanych
> uprzednio zainteresowań użytkownika.
>
> BRE Bank aktywnie stosuje również mechanizm scenariuszy biznesowych,
> zaawansowaną funkcjonalność platformy ATG w zakresie zarządzania relacjami z
> klientami. Scenariusze są zaaranżowaną według pewnego schematu serią
> interakcji z użytkownikiem serwisu, pozwalają śledzić i antycypować jego
> działania oraz odpowiednio na nie reagować. Scenariusze biznesowe są
> stosowane przez BRE Bank do śledzenia zachowań użytkownika, zarządzania
> bannerowymi kampaniami promocyjnymi i prowadzenia działań marketingowych w
> formie spersonalizowanych kampanii e-mailowych.
>
> Na potrzeby zarządzania treścią w rozbudowanych serwisach internetowych BRE
> Banku, firma AMG.net wdrożyła własny pakiet content management - DynaXML 2.0
> J2EE Edition, w pełni zintegrowany z ATG Dynamo. System umożliwia
> zarządzanie rolami użytkowników i procesem redagowania treści, udostępnia
> również graficzny edytor pozwalający formatować artykuły bez znajomości
> języka HTML. Treść redagowana przy pomocy DynaXML trafia do repozytorium
> treści ATG Dynamo, które zarządza jej publikacją.
>
> "Wierzymy w potencjał kanałów elektronicznych w budowaniu relacji z naszymi
> klientami i liczymy, że system ATG Dynamo rzeczywiście wspomoże nas w tym
> zakresie. Za działaniami polegającymi na interakcjach z klientami muszą
> jednak stać ludzie. To oni są w stanie tworzyć strategię komunikacji, czy
> też kampanie promocyjne - system eCRM jedynie pomaga je realizować.
> Kluczowym motywem wyboru ATG Dynamo był sposób w jaki ta platforma pozwala
> nam zarządzać personalizacją portalu czy scenariuszami biznesowymi." -
> powiedział Paweł Kucharski, kierownik projektu po stronie BRE Banku.
>
> Już w tej chwili realizacja projektu przynosi BRE Bankowi wymierne korzyści.
> Wdrożona platforma eCRM stała się informatycznym spoiwem działań Banku w
> sferze komunikacji i kontaktu z klientami indywidualnymi. Dzięki aktywnym
> działaniom komunikacyjnym ze strony banku, klient będzie otrzymywał
> dopasowane do jego oczekiwań propozycje oferty. Powinno to zwiększyć wygodę
> korzystania z oferty banku i wpłynąć na poziom satysfakcji klientów.
>
> "Współpracując z BRE Bankiem od 2000 r. obserwujemy konsekwentne budowanie
> przez BRE silnej pozycji w dziedzinie bankowości detalicznej. Nowoczesne
> kanały dostępu i technologia informatyczna są traktowane jako sposób
> odróżnienia się od konkurencji i wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom
> klientów. Decyzja o realizacji strategii eCRM również odzwierciedla to
> podejście. Jako firma oferująca doradztwo w zakresie nowoczesnych
> technologii cieszymy się, że mamy okazję współpracować z bankiem, który jest
> postrzegany jako lider technologiczny." - powiedział Artur Urbański,
> dyrektor ds. rozwiązań internetowych AMG.net.
>
> Współpraca BRE Banku i AMG.net jest kontynuowana. Firma AMG.net prowadzi
> wsparcie wdrożonych rozwiązań i przygotowuje wprowadzenie dodatkowej
> funkcjonalności działających serwisów.
>
>
>
>
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
6. Data: 2002-03-06 12:03:50
Temat: Re: eCRM w BRE Banku
Od: <g...@p...onet.pl>
Sorry wywalila mi sie przegladarka i 3 razy odswiezylem strone
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
7. Data: 2002-03-06 12:12:17
Temat: Re: eCRM w BRE Banku
Od: "AMRA" <a...@a...com>
> Mylenie liczby klientow z liczba rachunkow,
> kwota pieniedzy ulokowanych na rachunkach mBanku (warto zwrocic uwage na
> slowa "DO TEJ PORY ulokowano na rachunkach mBanku"
> itp, itd.
Dzieki za infromacje!
Co do pracy - zawsze twierdzilem i dalej twierdze ze Inteligo ma duzo lepszy
PR.
Podobna ankiete jak teraz do wszystkich skierowalem do dziennikarzy.
Odpowiedzialo ok. 15 osob (jesli czytaja BARDZO DZIEKUJE). I niektorzy
podosylali swoje uwagi...
W wiekszosci krytyka (takze miazdzaca).
Oczywiscie, ze to wykorzystam.
Jeszcze raz dzieki!
-
8. Data: 2002-03-07 14:40:36
Temat: Re: eCRM w BRE Banku
Od: "rotten" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "leh" <l...@...pl> napisał w wiadomości
news:n6ob8u805tnuqa1u42kcj8g1v277ujil5u@4ax.com...
> taki news dostalem :
>
> >> eCRM w BRE Banku <<
> Zakończona została pierwsza faza wdrożenia kompleksowego rozwiazania
> eCRM w oparciu o platformę ATG Dynamo Customer Management Suite w
> obszarze bankowosci detalicznej BRE Banku. System eCRM pozwala bankowi
> zarzadzać wiedza o klientach, a także prowadzić spersonalizowane działania
> marketingowe i obsługę użytkowników portalu Multiport oraz klientów
> mBanku, Multibanku i IzzyBanku, wspomagajac budowę relacji z klientami
> poprzez elektroniczne kanały kontaktu (...)
>
>
> Czyli: uwaga, uciekac ! zaczyna sie permanetna inwigilacja a potam spam !
> :)
hehe... nie sa jedynym takim bankiem w polsce...