-
1. Data: 2012-06-20 20:05:28
Temat: eCard i debetówka AliorSync
Od: Michal Pl <m...@g...com>
Czy osoby, które mają już debetówkę z Synca, próbowały płacić przez eCard? Mi odrzuca
wszelkie płatności....
-
2. Data: 2012-06-20 21:07:57
Temat: Re: eCard i debetówka AliorSync
Od: Pan Sowa <p...@g...ru>
W dniu 2012-06-20 20:05, Michal Pl pisze:
> Czy osoby, które mają już debetówkę z Synca, próbowały płacić przez eCard? Mi
odrzuca wszelkie płatności....
O to chodzi. Karta ma cashback 5% ale nie da się z niej skorzystać :)
-
3. Data: 2012-06-20 21:12:27
Temat: Re: eCard i debetówka AliorSync
Od: Michal Pl <m...@g...com>
W dniu środa, 20 czerwca 2012 21:07:57 UTC+2 użytkownik Pan Sowa napisał:
> W dniu 2012-06-20 20:05, Michal Pl pisze:
> > Czy osoby, kt�re maj� ju� debet�wk� z Synca, pr�bowa�y p�aci�
przez eCard? Mi odrzuca wszelkie p�atno�ci....
>
> O to chodzi. Karta ma cashback 5% ale nie da siďż˝ z niej skorzystaďż˝ :)
Nie próbowałem naciągnąć 25tys, chciałem zapłacić za doładowanie(5zł) na blue.pl,
ponieważ Płacę z Alior Sync jeszcze nie ma.....
-
4. Data: 2012-06-20 21:34:03
Temat: Re: eCard i debetówka AliorSync
Od: osa <o...@g...pl.ee>
W dniu 2012-06-20 20:05, Michal Pl pisze:
> Czy osoby, które mają już debetówkę z Synca, próbowały płacić przez eCard? Mi
odrzuca wszelkie płatności....
Wystąpił błąd w połączeniu z systemem autoryzacji.
Powodem błędu mogą być problemy z komunikacją z Twoim bankiem.
Prosimy spróbować jeszcze raz lub dokonać płatności inną kartą.
Ten synec jeszcze się musi trochę od tatusia nauczyć...
-
5. Data: 2012-06-20 22:00:30
Temat: Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;)
Od: osa <o...@g...pl.ee>
W dniu 2012-06-20 21:34, osa pisze:
> W dniu 2012-06-20 20:05, Michal Pl pisze:
>> Czy osoby, które mają już debetówkę z Synca, próbowały płacić przez
>> eCard? Mi odrzuca wszelkie płatności....
>
>
> Wystąpił błąd w połączeniu z systemem autoryzacji.
> Powodem błędu mogą być problemy z komunikacją z Twoim bankiem.
> Prosimy spróbować jeszcze raz lub dokonać płatności inną kartą.
>
>
> Ten synec jeszcze się musi trochę od tatusia nauczyć...
Próbuję zgłosić problem na czacie wirtualnego oddziału:
JA: Czy oznacza to, że zgłoszenie problemu w tym kanale komunikacji jest
bezskuteczne i bez infolinii bank nie zajmie się problemem?
BANKIER: Nie, poprzez kanał chat nie ma technicznej możliwości
zgłoszenia takiej dyspozycji.
JA: Czy to oznacza że bankier nie może zgłosić problemu technicznego?
BANKIER: Aby zgłosić problem techniczny należy wypełnić formularz
zgłoszeniowy który jest dostępny tylko w kanale Infolinii lub
Wirtualnego Oddziału.
JA: Aha.. a ja byłem przekonany że właśnie korzystam z Wirtualnego
Oddziału... w takim razie jak się z nim połączyć?
BANKIER: Aby połączyć się z konsultantem w Wirtualnym oddziałem proszę o
wybranie opcji Rozmowa Video lub Rozmowa Audio.
Czyli czas wirtualnego oddziału nie jest w wirtualnym oddziale ;) Coś
jak odwieczny problem jak zjeść ciastko i mieć ciastko (nie kupując
dwóch :P )
-
6. Data: 2012-06-21 02:12:16
Temat: Re: Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;)
Od: "TrzyLinie" <t...@N...gazeta.pl>
> Czyli czas wirtualnego oddziału nie jest w wirtualnym oddziale ;) Coś
> jak odwieczny problem jak zjeść ciastko i mieć ciastko (nie kupując
> dwóch :P )
Żenada :-/ Przed chwilą czatowałem, zgłaszając brak premii z "ty i synka"
za założenie konta - także zaproponowało mi zgłoszenie reklamacji przez audio
lub wideo, na szczęście można złożyć reklamację przez wiadomości wewnętrzne...
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
7. Data: 2012-06-21 02:20:05
Temat: Re: Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;)
Od: Krystek <s...@k...art.pl>
W dniu 2012-06-21 02:12, TrzyLinie pisze:
> Żenada :-/ Przed chwilą czatowałem, zgłaszając brak premii z "ty i synka"
> za założenie konta - także zaproponowało mi zgłoszenie reklamacji przez audio
> lub wideo, na szczęście można złożyć reklamację przez wiadomości wewnętrzne...
"Gdybym chciał pogadać to bym poszedł do placówki" ;)
K.
--
http://www.krystek.art.pl/
-
8. Data: 2012-06-21 08:52:30
Temat: Re: Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;)
Od: a...@g...pl
TrzyLinie wrote:
>
>> Czyli czas wirtualnego oddziału nie jest w wirtualnym oddziale ;) Coś
>> jak odwieczny problem jak zjeść ciastko i mieć ciastko (nie kupując
>> dwóch :P )
>
> Żenada :-/ Przed chwilą czatowałem, zgłaszając brak premii z "ty i synka"
> za założenie konta - także zaproponowało mi zgłoszenie reklamacji przez
> audio lub wideo, na szczęście można złożyć reklamację przez wiadomości
> wewnętrzne...
Wewnętrznych nikt chyba nie czyta - na odpowiedz na proste pytanie dot.
oferty czekam 6 dzień :-)
-
9. Data: 2012-06-21 09:05:24
Temat: Re: Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;)
Od: Krzysiek <k...@o...pl>
W dniu czwartek, 21 czerwca 2012 08:52:30 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
> Wewnętrznych nikt chyba nie czyta - na odpowiedz na proste pytanie dot.
> oferty czekam 6 dzień :-)
w aliorze kiedys pisalem to tez na wewnetrzne nie odpowiedzieli.
a w Polbanku szybciutko, tego samego dnia.
i kto tu jest 1/2bankiem? :P
-
10. Data: 2012-06-21 09:15:04
Temat: Re: eCard i debetówka AliorSync
Od: pI <u...@1...pl>
Wed, 20 Jun 2012 11:05:28 -0700 (PDT), na pl.biznes.banki, Michal Pl
napisał(a):
> Czy osoby, które mają już debetówkę z Synca, próbowały płacić przez eCard? Mi
odrzuca wszelkie płatności....
Oczywiście nie działa, ale karta ładna ładna ;) Ktoś probował w punkcie
stacjonarnym karty lub naklejki?
--
pI