  • 1. Data: 2007-12-20 23:30:39
    Temat: Re: eKarta - wykonanie operacji przejściowo niemożliwe
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Gru, 00:31, "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> wrote:
    > "Przepraszamy, ale z przyczyn technicznych wykonanie operacji jest
    > przejściowo niemożliwe." - tak mi mówi mBank, gdy usiłuję doładować eKartę.
    > Czy ktoś się spotkał z takim marudzeniem? Z tego co wiem, nie ma żadnej
    > przerwy w obsłudze kart ani nic w tym stylu...

    Zaczekaj z pol godziny - widocznie mieli im sie cos w bazach i
    zamrozili akurat dotyczace ciebie rekordy

  • 2. Data: 2007-12-20 23:31:54
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

  • 3. Data: 2008-01-24 23:41:02
    Od: adames <a...@g...com>

    On Dec 21 2007, 12:31 am, "=Marcos="
    <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> wrote:
> [...]
    > Czy ktoś się spotkał z takim marudzeniem? Z tego co wiem, nie ma żadnej
    > przerwy w obsłudze kart ani nic w tym stylu...

    Ja sie spotkalem z tym marudzeniem. Otoz probowalem doladowac karte o
    godzinie 00:30.
    Dostalem komunikat: "Przepraszamy, ale z przyczyn technicznych
    wykonanie operacji jest
    przejściowo niemożliwe."

    Niezle sie wku!@#$%, poniewaz musialem kupic bilet lotniczy.

    Przerwy jednak są jak sie okazuje !!

    Zadzwonilem wiec na mLinie, a pani rozbrajajacym glosem powiedziala,
    ze miedzy 00:00 a 06:00 nie mozna doladowywac kart, bo w tym czasie w
    mbanku sobie robia rozliczenia transakcji !!!!!!!

    Skandal !!! Podczas zamawiania eKarty nie bylo o tym ani slowa.
    Podobnie na stronie mBnaku - zadnych informacji o codziennych
    przewrach !!!!!!!