  • 1. Data: 2008-04-07 10:09:32
    Temat: eKonto Lukas
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Zastanawiam się nad założeniem eKonta w Lukasie jako pomocniczego dla kont w
    mBanku. Głównym zadaniem byłoby awaryjne dokonywanie większych
    (przekraczających możliwości kart) wypłat gotówkowych w oddziale. Argumenty
    za - mam oddział w pobliżu i koszt w sumie niewielki - opłata 0 (nie licząc
    karty bankomatowej, której mieć nie muszę), płatnośc za wypłatę 5 zł.
    Bardzo proszę o opinię o tym banku i koncie. A może jest coś lepszego? Do
    tej pory miałem PKO - ale 7,40 miesięcznie to za dużo. W okolicy mam jeszcze
    kilka innych banków ale Lukas wydaje się najtańszy do tego celu.

    JS

  • 2. Data: 2008-04-07 10:12:23
    Temat: Re: eKonto Lukas
    Od: "Roket" <r...@w...pl>

    Użytkownik "ianus" <U...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tej pory miałem PKO - ale 7,40 miesięcznie to za dużo. W okolicy mam
    > jeszcze kilka innych banków ale Lukas wydaje się najtańszy do tego celu.

    Śmiało wal do LUKASA

  • 3. Data: 2008-04-07 10:17:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Kwi, 12:09, "ianus" <U...@o...pl> wrote:
> [...]
    > za - mam oddział w pobliżu i koszt w sumie niewielki - opłata 0 (nie licząc
    > karty bankomatowej, której mieć nie muszę), płatnośc za wypłatę 5 zł.

    Na forum mBanku pisza, ze platnosc za wyplaty w oddzialach PKO BP (nie
    posiadajac tam konta) wyposazonych w terminale POS wynosi tez 5 zl.

    Dlazcego w Lukas masz placic tyle samo za wyplaty z wlasnego konta?

  • 4. Data: 2008-04-07 11:48:17
    Od: " atott" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ianus <U...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    jeszcze
    > kilka innych banków ale Lukas wydaje się najtańszy do tego celu.

    Przy odpowiednich wplywach na konto karta visa nic nie kosztuje, system www
    calkiem sprawny minusem jest zlodziejsko niskie oprocentowanie lokat. Token
    rowniez bardzo wygodny , do smsow zaufania nie mam.

  • 5. Data: 2008-04-07 15:11:12
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

> [...]
    > tej pory miałem PKO - ale 7,40 miesięcznie to za dużo. W okolicy mam
    > jeszcze kilka innych banków ale Lukas wydaje się najtańszy do tego celu.

    wersja PRO od lat i nadal ok :)

  • 6. Data: 2008-04-08 17:00:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ianus" ftcrsp$h0i$...@n...onet.pl

    > Lukas wydaje się najtańszy do tego celu.

    W Lukas masz wszystko za darmo: kartę bankomatową, konto i przelewy
    oraz wpłaty i wypłaty gotówki w ich banku i w ich bankomacie, ale:

    -- kartę masz za darmo, gdy wpłacasz na konto co najmniej 1200 złotych miesięcznie
    -- konto masz zupełnie za darmo, to znaczy nie jest ono oprocentowane lub jest
    oprocentowane nisko
    -- przelewać możesz tylko na konta wcześniej zapisane w oddziale (i być może
    zapisane telefonicznie)
    -- wpłaty w bankomacie księgowane są niekoniecznie w dniu dokonania wpłaty.

    I najważniejsze -- ciężko z nimi dojść do porozumienia. Ja cieszę się z tego powodu,
    że niewiele mnie już z nimi wiąże. Mam tam kartę kredytową z której nie korzystam
    i którą być może gdzieś przeniosę.

    ,,Bezpłatne'' konto w Lukas zlikwidowałem.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2008-04-08 20:00:40
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:ftg8bc$o8b$1@flis.man.torun.pl...

    jak Twoje Ego spadnie to zerknij obiektywnie jakie bzdury wypisales i nie
    mac ludziom w glowach

  • 8. Data: 2008-04-08 20:26:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Damian" ftgitb$l0u$...@n...onet.pl

    > jak Twoje Ego spadnie to zerknij obiektywnie jakie bzdury wypisales i nie
    > mac ludziom w glowach

    Niewiele rzeczowej polemiki w Twojej wypowiedzi.
    (w Twoich wypowiedziach w ogóle?)

    Bank Lukas to bank złodziejski -- wiem, bo miałem tam konto.
    Osoba "ianus" w poście ftcrsp$h0i$...@n...onet.pl prosiła
    o opinię o tym banku, więc swoją [opinię o tym banku] zaprezentowałem.

    Oczywiście ta opinia nie musi każdemu odpowiadać.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 9. Data: 2008-04-08 20:41:23
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:ftgkek$fff$1@flis.man.torun.pl...

> [...]
    > o opinię o tym banku, więc swoją [opinię o tym banku] zaprezentowałem.
    >
    > Oczywiście ta opinia nie musi każdemu odpowiadać.

    ok, ale mogles zaznaczyc, ze jesli tylko bys sie wysilil to konto w lukasie
    mogloby spelniac Twoje wymagania,
    przynajmniej wady, ktore wymieniles , moglyby byc juz nieaktualne

    p.s. a moje wypowiedzi mozna przesledzic w archiwum, zreszta opinie o
    lukasie rowniez, nie tylko moje

  • 10. Data: 2008-04-08 20:51:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Damian" ftgl9n$tcu$...@n...onet.pl

    > ok, ale mogles zaznaczyc, ze jesli tylko bys sie wysilil to konto w lukasie
    > mogloby spelniac Twoje wymagania,

    Spełniałoby moje oczekiwania, gdyby mnie tam nie okradano. :)

    > przynajmniej wady, ktore wymieniles , moglyby byc juz nieaktualne

    > p.s. a moje wypowiedzi mozna przesledzic w archiwum, zreszta opinie o
    > lukasie rowniez, nie tylko moje

    Na przykład moje można tam znaleźć.

    -=-

    Tu nie teleturniej i nie prezentowanie wiedzy o upodobaniach
    innych osób, lecz miejsce na prezentacje swojego zdania.
    Inicjator wątku prosi o opinię o Lukas.

    --