  • 1. Data: 2002-05-18 09:25:56
    Temat: eKonto z kredytem - niezwykla zmiana
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczow.

    Przyznam sie szczerze, ze ostatnio mBank dostarcza mi wielu niespodzianek -
    zaczelo sie wszystko od mieszania na eKoncie po przyznaniu kredytu. Teraz
    mnie zaskoczyli tym, ze odsetki od kapitalu oraz odsetki od zadluzenia nie
    sa rozliczane (jak to sobie zalozylem) pierwszego dnia miesiaca tylko w
    'miesiecznice' przyznania kredytu. Efekt tego mam taki, ze odsetki na
    eKoncie dopisano mi z data 19maja, a na eMax'ie pewnie beda dopiero
    1czerwca.

    Lekkie zaskoczenie przechodzace w wielkie zainteresowanie - dlaczego.... Ale
    chyba wiaze sie to z poblemami jakie moglyby byc podczas rozliczania kredytu
    w ostatnim miesiacu waznosci umowy kredytowej - bardzo namieszali.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-05-18 09:41:32
    Temat: Re: eKonto z kredytem - niezwykla zmiana
    Od: qubacz <q...@2...CIACHpl>

    Lopez wrote:

> [...]
    > 'miesiecznice' przyznania kredytu. Efekt tego mam taki, ze odsetki na
    > eKoncie dopisano mi z data 19maja, a na eMax'ie pewnie beda dopiero

    W Multibanku jest identycznie, w miesiecznice pobierana jest takze
    oplata za prowadzenie konta. Oplata za karty pobierana jest jednak
    pierwszego.

    --
    pozdrawiam
    gg# 84392