  • 1. Data: 2006-11-15 14:11:07
    Temat: eMakler w Mbanku ile się czeka??
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

    Ile się czeka po odesłaniu umowy na uruchomienie e-maklera w Mbanku??

    pl

  • 2. Data: 2006-11-15 15:54:23
    Temat: Re: eMakler w Mbanku ile się czeka??
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

    > Ile się czeka po odesłaniu umowy na uruchomienie e-maklera w Mbanku??

    Czekałem mniej niż 2 tygodnie pomimo informacji na mlini, że czas realizacji
    trwa do 6 tygodni.

  • 3. Data: 2006-11-15 20:32:43
    Od: aniunia <aniunia_81@wp.[NOSPAM]pl>

    Auguro napisał(a):
    > Ile się czeka po odesłaniu umowy na uruchomienie e-maklera w Mbanku??
    >
    > pl

    Nawet 3 miesiące jak się im pogubią dokumenty.

    aniunia

  • 4. Data: 2006-11-17 11:10:54
    Od: "Mariusz" <...@...pl>

    Użytkownik "Auguro" <a...@w...peel> napisał w wiadomości
    > Ile się czeka po odesłaniu umowy na uruchomienie e-maklera w Mbanku??
    >
    > pl

    ja czekam 4 miesiąc

  • 5. Data: 2006-11-17 11:19:00
    Od: "Anka K." <b...@o...pl>

    > Ile się czeka po odesłaniu umowy na uruchomienie e-maklera w Mbanku??

    A ja sie podlacze pod watek.
    Czy akcje wszystkich spolek mozna kupic przez eMaklera? Czy tez moze tylko
    niektorych - jak to jest z funduszami?
    Serdecznie pozdrawiam
    Anka

  • 6. Data: 2006-11-17 14:39:57
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

    > ja czekam 4 miesiąc

    Mnie własnie potrącili 15 zł za znaczki skarbowe z konta ;) Odsyłałem umowe
    we wtorek

    pl

  • 7. Data: 2006-11-20 10:04:55
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

    > ja czekam 4 miesiąc

    To chyba coś nie tak. Od piątku działa mi juz emakler. Czyli po odesłaniu
    umowy 4 dni.

    pl