-
1. Data: 2002-05-29 20:22:43
Temat: ePKO BP - błedy w stronie WWW logowania !!!!!
Od: w...@k...net.pl (Piotr Oniszczuk)
Witajcie,
Oddział elektroniczny PKO BP jest "bardzo szybki" w rakcjach na
problemy klientów (będące wynikiem zresztą ich własnych
niedociągnięć...).
Oto treść e-maila, który wysłałem już dwukrotnie do ePKO BP, jak na
razie brak odpowiedzi >:-(=)
Może ktoś z ePKO monitoruję tę grupę ? (oj, to by było zbyt
piękne.....)
pozdrawiam
Witam,
Moja małżonka posiada konto ePKO. Do obsługi kota zamierzam używać
przeglądarki Mozilla (z wielu powodów). Na stronie ePKO jest
informacja, że strona została wykona "pod" przeglądarki Netscape 4.74
i
MSIE.
Zalogowanie się na konto z Mozilli RC2 jest niemożliwe, bowiem w
kodzie
HTML strony logowania są prawdopodobnie błędy....
Oto wynik mojej konwersacji z jednym z twórców Mozilli:
Moja wypowiedź:
;------------
Hi Mike,
I have private account in Polish bank.
Logon URL is: https://e.pkobp.pl/ssl/LoginPasswordFrm.asp
Undr NS4.61 I can logon, but under Mozilla Rc1/Rc2 "Logon" button is
missed.
May You check this incompatibility between Netscape and Mozilla ?
;---------------
Odpowiedź Mike Kaplly z IBM:
;---------------
This happens on Windows as well, but the core problem appears to be a
mistake in the Web page. The with for the Strona and Promoc items is
specified as 100% whereas the width for the Wniosek and Kursey items
is
specified as 100 (no percent).
So the Strona and Promoc items are expanding all the way across the
screen.
You might send a note to the bank letting them know of the problem.
;---------------
Myślę, że tak szacowna instytucja jak PKO BP. może zwrócić uwagę
firmie
SoftBank na błędy w kodzie HTML napisanym przez SoftBank....
Łączę wyrazy szacunku, licząc na szybką odpowiedź.
--
cYa, 3.14iotr/2
Dobry programista wiesza się z programem....
Hiroshima'45; Czernobyl'86; Windows'95
Zwrotne bajty daj na "w...@k...net.pl"
-
2. Data: 2002-06-09 11:15:27
Temat: Re: ePKO BP - błedy w stronie WWW logowania !!!!!
Od: <a...@i...pl>
> Witajcie,
>
> Oddział elektroniczny PKO BP jest "bardzo szybki" w rakcjach na
> problemy klientów (będące wynikiem zresztą ich własnych
> niedociągnięć...).
> Oto treść e-maila, który wysłałem już dwukrotnie do ePKO BP, jak na
> razie brak odpowiedzi >:-(=)
> Może ktoś z ePKO monitoruję tę grupę ? (oj, to by było zbyt
> piękne.....)
>
> pozdrawiam
Witam,
> Witajcie,
>
> Oddział elektroniczny PKO BP jest "bardzo szybki" w rakcjach na
> problemy klientów (będące wynikiem zresztą ich własnych
> niedociągnięć...).
> Oto treść e-maila, który wysłałem już dwukrotnie do ePKO BP, jak na
> razie brak odpowiedzi >:-(=)
> Może ktoś z ePKO monitoruję tę grupę ? (oj, to by było zbyt
> piękne.....)
Ja przez kilka miesięcy posyłałem im listy informujące o błedach na ich
stronach, które uniemożliwiają logowanie. Załączałem zrzuty ekranu ilustrujące
problem a także tekst pojawiający się w lewym dolnym rogu ekranu (nr błędu w
VBasic). Wreszcie, po paru miesiącach monitowania, w kwietniu dostałem dpowiedź
z oddziału informatycznego, w którym Pan poinformował mnie, że błędy są
spowodowane "niestandardową" obsługą javaskryptów przez Netscape 6. Oni, według
niego, budowali strony dla MSIE i Netscape4.x a tu Netscape wyskoczyło z tą
"szóstką" !! Poinformował mnie, że będą prowadzić prace, żeby zaradzić
problemowi... Minęły dwa miesiące i... i nic.
Bardzo mi się nie podoba sposób pracy ich webmasterów, jeszcze mniej i ch
stosunek do klienta objawiający się na ignorowaniu listów elktronicznych
skierowanych do nich.
Gdy przestał mi działać "token" wysłałem e-maile po czym zadzwoniłem (po kilku
GODZINACH starań!) do biura. W rezultacie rozmowy z biurem odesłałęm im wadliwy
"token" do wymiany. Cztery tygodnie później dostałem od nich e-mail proszących o
natychmiastowe wysłąnie do nich niesprawnego tokena. Cóż za sprawność działania!
E-maile, najważniejszy w moim mniemaniu sposób kontaktu z klientem ich,
internetowego jak by nie było banku, są czytane po CZTERECH tygodniach po czym
zbywane idiotyczną odpowiedzią!
Pozdrawiam
Andrzej
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
3. Data: 2002-06-09 12:39:44
Temat: Re: ePKO BP - błedy w stronie WWW logowania !!!!!
Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>
> Ja przez kilka miesięcy posyłałem im listy informujące o błedach na ich
> stronach, które uniemożliwiają logowanie. Załączałem zrzuty ekranu
ilustrujące
> problem a także tekst pojawiający się w lewym dolnym rogu ekranu (nr błędu
w
> VBasic). Wreszcie, po paru miesiącach monitowania, w kwietniu dostałem
dpowiedź
> z oddziału informatycznego, w którym Pan poinformował mnie, że błędy są
> spowodowane "niestandardową" obsługą javaskryptów przez Netscape 6. Oni,
według
> niego, budowali strony dla MSIE i Netscape4.x a tu Netscape wyskoczyło z
tą
> "szóstką" !! Poinformował mnie, że będą prowadzić prace, żeby zaradzić
> problemowi... Minęły dwa miesiące i... i nic.
Zapewnie masz racje, ale tak z ciekawości ..... do Nestcape też napisałesz ?
Trudno w końcu od banków oczekiwać, by naprawiły to co Nestcape spierzył.
Vizvary
-
4. Data: 2002-06-09 19:41:07
Temat: Re: ePKO BP - błedy w stronie WWW logowania !!!!!
Od: <a...@i...pl>
Witam,
>
> Zapewnie masz racje, ale tak z ciekawości ..... do Nestcape też napisałesz ?
> Trudno w końcu od banków oczekiwać, by naprawiły to co Nestcape spierzył.
>
> Vizvary
>
Nie, ja nie mam racji bo nie o rację tu chodzi lecz o podstawowe normy
zachowania (dobre wychowanie, jak kto woli) oraz o zawodowstwo. Moje posłanie
tutaj nie miało być jakimkolwiek atakiem.
Do Netscape nie pisałem podobnie jak nie pisałem do zespołu Mozilli, Opery oraz
Kmeleona. Wszystkie te przeglądarki wykazują podobne objawy jak wersje Netscape
6 (na kilku różnych komputerach).
Pisałem do e.pko bo to mój bank, tam są moje pieniądze i zależy mi by ten bank
służył mi w jak najlepszy sposób. Moje listy do nich w zamiarze i treści były
uprzejmym poinformowaniu o problemach. Zdaję sobie sprawę, że zintegrować bazy
danych z HTTP nie jest łatwo, każdy popełnia błędy (o ile to ich błąd) lecz
mierzi mnie gdy ktoś mnie ignoruje lub nie dba o mnie gdy mu za to płacę.
Pozdrawiam
Andrzej
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
5. Data: 2002-06-09 19:49:12
Temat: Re: ePKO BP - błedy w stronie WWW logowania !!!!!
Od: "hosi" <hosi@_WYTNIJ_o2.pl>
Użytkownik <a...@i...pl> napisał:
> Pisałem do e.pko bo to mój bank, tam są moje pieniądze i zależy mi by ten
bank
> służył mi w jak najlepszy sposób. Moje listy do nich w zamiarze i treści
były
> uprzejmym poinformowaniu o problemach. Zdaję sobie sprawę, że zintegrować
bazy
> danych z HTTP nie jest łatwo, każdy popełnia błędy (o ile to ich błąd)
lecz
> mierzi mnie gdy ktoś mnie ignoruje lub nie dba o mnie gdy mu za to płacę.
Skoro tak Cię olewają to dlaczego nie opuścisz tego średniowiecznego molochu
tylko nazywasz go "swoim bankiem"? Nie rozumiem Twojego postępowania.
--
Pozdrawiam
hosi.
-
6. Data: 2002-06-09 20:06:41
Temat: Re: ePKO BP - błedy w stronie WWW logowania !!!!!
Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>
<a...@i...pl> wrote in message
news:1546.00002953.3d03af53@newsgate.onet.pl...
> Witam,
> >
> > Zapewnie masz racje, ale tak z ciekawości ..... do Nestcape też
napisałesz ?
> > Trudno w końcu od banków oczekiwać, by naprawiły to co Nestcape
spierzył.
> >
> > Vizvary
> >
> Nie, ja nie mam racji bo nie o rację tu chodzi lecz o podstawowe normy
> zachowania (dobre wychowanie, jak kto woli) oraz o zawodowstwo. Moje
posłanie
> tutaj nie miało być jakimkolwiek atakiem.
>
> Do Netscape nie pisałem podobnie jak nie pisałem do zespołu Mozilli, Opery
oraz
> Kmeleona. Wszystkie te przeglądarki wykazują podobne objawy jak wersje
Netscape
> 6 (na kilku różnych komputerach).
Taaaaaaak. Nie jest łatwo pisać dobrych przegladarek.
Vizvary
-
7. Data: 2002-06-09 20:19:11
Temat: Re: ePKO BP - błedy w stronie WWW logowania !!!!!
Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>
> > Do Netscape nie pisałem podobnie jak nie pisałem do zespołu Mozilli,
Opery
> >oraz Kmeleona.
> >Wszystkie te przeglądarki wykazują podobne objawy jak wersje
> >Netscape 6 (na kilku różnych komputerach).
>
> Taaaaaaak. Nie jest łatwo pisać dobrych przegladarek.
>
> Vizvary
Dokładniej to jest tak. Założmy ze jest jakisj działający, porządnie
przetestowany i wdrozony system.
A tu nagle Nestcape w wersji 6 wprowadza pewne "drobne" korekty do swojej
maszyny wirtualnej, w wyniku którego połowa apletów przestanie działać. Czy
pół świata ma nagle wszystko przerabiać tylko dlatego, że Nestcape nie umie
pisać programów?
Ja znam całą masę aplikacji, które deklarują zgodność z Nestcape 4.X. W
domysle - nie działają pod 6. I nie bedą.
Nie znam aplikacji sPKO BP, trudno mi powiedzieć więc czy maja błędy. Jeśli
mają niech poprawią.
Ale zauważ, że ty oczekujesz od banku, by aplikacja działała pod wszystkimi
(bezwzględnie) istniejącymi na świecie przeglądarkami i we wszystkich
wersjach.
Więc by banki rozwiązały to, co wielkie firmy softwarowe CELOWO spieprzyli w
ramach walki na froncie przegladarek.
Vizvary