  • 1. Data: 2010-02-04 08:27:34
    Temat: ekoexport!!!!
    Od: h...@p...onet.pl

    zajebiaszcza spoleczka!!!!!

  • 2. Data: 2010-02-04 09:00:16
    Temat: Re: ekoexport!!!!
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    MAKOLAB TEŻ

  • 3. Data: 2010-02-04 09:28:10
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>

    hehe, szkoda że wyszedłem po 2.30 :)
    ale i tak urobilem ponad 100%

    pozdarawiam kroovke
    człowiek przynajmniej zwrócił uwagę na to

  • 4. Data: 2010-02-04 09:31:05
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>

    makolab - w to nie zdązyłem wejść :(

    dziś patrze na IQP
    TPH
    EFICOM

    ale mam wrażenie że też już odjechały

    Czy myślicie że taki ogólnych ruch do góry na NC nie oznacza
    czasem bliski koniec wzrostów na rynku akcji.

    pozdrawiam
    haze

  • 5. Data: 2010-02-04 09:42:34
    Od: k...@p...onet.pl

    > hehe, szkoda że wyszedłem po 2.30 :)
    > ale i tak urobilem ponad 100%
    >
    > pozdarawiam kroovke
    > człowiek przynajmniej zwrócił uwagę na to

    ----------------------

    zapraszam do EEX nadal,
    w lutym wzrost wyniesie nie mniej niz 50% a w marcu kolejne 50%, ale czy to
    wystarczajaco duzo by sie tym zajmowac?

    kroovka

  • 6. Data: 2010-02-04 11:15:57
    Od: "u" <...@w...yz>

    > zapraszam do EEX nadal,
    > w lutym wzrost wyniesie nie mniej niz 50% a w marcu kolejne 50%, ale czy
    > wystarczajaco duzo by sie tym zajmowac?

    Mówisz, ze będziesz kupował po 10zł ? Kto od Ciebie odkupi?

  • 7. Data: 2010-02-04 12:00:09
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

    Zapraszam do EEX nadal, w lutym wzrost wyniesie nie mniej niz 50% a w marcu
    kolejne 50%, ale czy to wystarczajaco duzo by sie tym zajmowac?

    Gigantyczne wzrosty tej małej spółki noszą już wszelkie znamiona piramidki
    finansowej.
    Wygląda to na typową robotę "spółdzielni" i przypomina przerzucanie gorącego
    kartofla z rąk do rąk.
    Ci, którzy się zbyt późno zorientują, że ktoś wcisnął im na górce mocno
    przewartościowane akcje stracą w krótkim czasie kilkadziesiąt procent kapitału.

    p.s. Przypominam słynną już Twoją rekomendację dla DROZAPOLU sprzed kilku lat
    10 ---> 20 ---> 33 ----> sky
    Obecna cena DPL wynosi poniżej 2 zł :-)

  • 8. Data: 2010-02-04 12:12:18
    Od: k...@p...onet.pl

    > p.s. Przypominam słynną już Twoją rekomendację dla DROZAPOLU sprzed kilku
    lat
    > 10 ---> 20 ---> 33 ----> sky
    > Obecna cena DPL wynosi poniżej 2 zł :-)
    -----------------

    zapominasz ze na wszystko jest wlasciwy czas i wlasciwy moment wejscia do
    spolki:

    obserwowales KGHM i wszedles po 20 zl do spolki?

    jesli tak to gratuluje.

    A EEX ma teraz swoj czas i tylko tyle.

    kroovka

  • 9. Data: 2010-02-04 15:40:54
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

    A EEX ma teraz swoj czas i tylko tyle.
    Ale skąd wiesz, że kurs EEX urośnie w lutym i w marcu o 50% skoro korekta
    szerokiego rynku dopiero się rozkręca?
    Jak widać spółdzielnia już mocno zawyżyła kurs tej małej spółki i skąd ma się
    niby wziąć "naiwny kapitał", który będzie kupował coraz drożej już mocno
    przewartościowane akcje?

  • 10. Data: 2010-02-04 17:19:07
    Od: k...@p...onet.pl

    > A EEX ma teraz swoj czas i tylko tyle.
    > Ale skąd wiesz, że kurs EEX urośnie w lutym i w marcu o 50% skoro korekta
    > szerokiego rynku dopiero się rozkręca?

    1. A co ma NC do szerokiego rynku, ktory jest przewartosciowany?

    > Jak widać spółdzielnia już mocno zawyżyła kurs tej małej spółki i skąd ma się
    > niby wziąć "naiwny kapitał", który będzie kupował coraz drożej już mocno
    > przewartościowane akcje?

    2. Jakie masz dowody ze to jest spoldzialnia? to mocne slowa i patrz ustawa....

    3. Co to jest naiwny kapital? Jaki jest twoj podzial kapitalu?

    4. Na jakiej podstawie oceniasz ze akcje EEX sa przewartosciowane? Nie badz
    goloslowny , bo to niepowazne.

    kroovka

    Jak na to odpowiesz to ja Ci tez dam adekwatna odpowiedz.

    kroovka