  • 1. Data: 2008-02-13 14:50:29
    Temat: [eurobank] Nowe konto on-line
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Z eurobankiem mam mieszane doświadczenia, ale ich nowa propozycja w postaci
    konta on-line może zarządzić (http://eurobank.pl/#products,konto,konto_online) -
    0 zł za prowadzenie, bezpłatne przelewy, wypłaty z obcych bankomatów za 1 zł i
    oprocentowanie 5,55%(!) :D Chyba się z nimi przeproszę...

    Pozdrawiam
    Parl Dro

  • 2. Data: 2008-02-13 15:19:00
    Temat: Re: [eurobank] Nowe konto on-line
    Od: "lookas" <b...@b...pl>

> [...]
    > zł i
    > oprocentowanie 5,55%(!) :D Chyba się z nimi przeproszę...

    w nocy system online pozmieniali do podgladu KK dodali konta itd
    ogolnie calkiem fajny ten podglad widzialem gorsze :)
    tylko 3 dni czekam na zestawienie KK i ciagle zestawiaja ehh

  • 3. Data: 2008-02-13 18:02:34
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Parl Dro pisze:

> [...]
    > 0 zł za prowadzenie, bezpłatne przelewy, wypłaty z obcych bankomatów za 1 zł i
    > oprocentowanie 5,55%(!) :D Chyba się z nimi przeproszę...

    Hmmm... Chyba trzeba będzie wykorzystać
    http://www.polbank.pl/download/regulamin_promocji_gw
    arancja_najwyzszego_oprocentowania.pdf

    ;-)

  • 4. Data: 2008-02-13 18:04:44
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    0 zł za prowadzenie, ale za to 95 groszy miesięcznie za posiadanie karty VE.
    Z innych opłat: 1 zł za przelew internetowy do ZUS/US oraz 2 zł za wysłanie
    wyciągu papierowego pocztą (raz w miesiącu można wydrukować za darmo w
    oddziale). Ale i tak ciekawa oferta.
    --
    Nika
    Pisz tutaj

  • 5. Data: 2008-02-13 19:25:10
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    a da sie u nich robić przelewy zagraniczne?

  • 6. Data: 2008-02-13 20:12:47
    Temat: Re: Nowe konto on-line
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lut, 19:04, "Nika" <n...@a...pl> wrote:
> [...]
    > wyciągu papierowego pocztą (raz w miesiącu można wydrukować za darmo w

    Wyciag na mail jest za darmo.

    Ciekawe jak z tym token gsm na komorke?
    Jakas aplikacje java trzeba sobie sciagac i zainstalowac - potem
    koszty polaczen internetowych z komorki? Ktos cos wie?
    Czekam na informacje od pierwszych tesujacych konto :))

  • 7. Data: 2008-02-13 20:22:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lut, 21:12, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Ciekawe jak z tym token gsm na komorke?
    >  Jakas aplikacje java trzeba sobie sciagac i zainstalowac - potem
    > koszty polaczen internetowych z komorki? Ktos cos wie?
    > Czekam na informacje od pierwszych tesujacych konto :))

    przeczytalem instrukcje - wyglada ciekawie.
    Interesujace jak w praktyce to sie wszsystko sprawdzi
    Szkoda, ze Polbank nie wprowadzil takich rozwiazan zamast tych
    archaicznych certyfikatow pod IE

  • 8. Data: 2008-02-13 20:29:11
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > koszty polaczen internetowych z komorki? Ktos cos wie?
    > Czekam na informacje od pierwszych tesujacych konto :))

    Byłem w placówce, podpisałem umowę, dostałem kartę, zainstalowano mi token GSM i
    testuję :)

    Konto jest bezpłatne jak wpływy miesięczne są min. 800 zł (wystarczy nawet z
    innego banku jednorazowo zrobić przelew ;) Jedyna opłata za faktyczne
    korzystanie to za kartę niecałą złotówkę miesięcznie. Wypłaty z bankomatów
    własnych bezpłatne, z obcych 1 zł niezależnie od kwoty. Wypłata w placówce
    bezpłatna. Oprocentowanie 5,55% naprawdę ma szanse zarządzić bo to już nawet pod
    dumping nie podpada - w końcu to zwykły ROR (czyli _realne_ wpłacanie i
    wypłacanie kiedy się chce) a nie tzw. "konto oszczędnościowe" z restrykcjami
    dot. wypłat.

    Serwis internetowy nawet interesujący, trochę old-schoolowy i mało zróżnicowany
    kolorystycznie i do kilku rozwiązań trzeba się przyzwyczaić, ale robi dobre
    wrażenie. Z tego co się dowiedziałem w placówce to nie mają jeszcze rzeczywistej
    synchronizacji czyli np. transakcje dokonane kartą nie są widoczne od razu w
    systemie transakcyjnym (ani jako zaksięgowane, ani jako blokady) - trzeba czekać
    godzinę, dwie. Fajnie wygląda definiowanie zaufanych odbiorców przelewów. Poza
    tym nawet szybko całość działa.

    Osobne zdanie należy się tokenowi GSM, za który należą się pochwały :) Takie
    małe ustrojstwo a takie sprytne - wysyłają ci z banku linka (przy podpisywaniu
    umowy) do programu, który trzeba ściągnąć i zainstalować. Zajmuje to ledwo kilka
    kB, ładuje się szybko a działa rewelacyjnie. Jakby to opisać... jest
    samodzielnym programem generującym kody jednorazowe do autoryzacji transakcji. A
    dodatkowo sam program jest chroniony pinem. Czyli na początku jak uruchamiamy to
    definiujemy sobie pin, żeby móc uruchamiać program. Potem jak chcemy zrobić
    przelew to wypełniamy sobie wszystko w internecie, otrzymujemy kod, który
    wpisujemy w komórce w tym tokenie GSM a token zwraca nam swój wygenerowany kod,
    który wpisujemy jako hasło jednorazowe (ma też fajny algorytm do pokazywania
    jaką kwotę przelewamy i na jaki rachunek - początkowe i końcowe cyfry - coś jak
    w hasłach smsowych mBanku). Ale najlepsze jest to, że program się nie łączy z
    netem w ogóle tylko sam programowo wszystko zlicza i podaje :) Jak dla mnie
    rewelka. Na początku myślałem, że to jakaś kupa, że będzie pobierało dane, że
    bezpieczeństwo mają w d*** a tu niespodzianka. Dla leniwych jest opcja tokena
    sprzętowego (podobny do tego z Lukasa), ale trzeba za niego bulić 2 zł/m-c ;)

    Jak potestuję kilka tygodni i nie będzie miało większych awarii i wad to chyba
    się zastanowię nad przenosinami :)

    Pozdrawiam
    Parl Dro

  • 9. Data: 2008-02-13 21:02:28
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

    [...]

    > Szkoda, ze Polbank nie wprowadzil takich rozwiazan zamast tych
    > archaicznych certyfikatow pod IE
    To że są używane certyfikaty to akurat fajne. Tylko, że jednie pod IE ...
    KJ

  • 10. Data: 2008-02-13 21:08:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lut, 21:29, "Parl Dro" <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak potestuję kilka tygodni i nie będzie miało większych awarii i wad to chyba
    > się zastanowię nad przenosinami :)

    Faktycznie interesujace.
    jak zwykle, czlowiek chce miec wszystko naraz :) - szkoda, ze nie maja
    2-ch kont, zeby na jednym mozna bylo trzymac kase (i ewentualny limit
    debetowy w koncie, jakby wprowadzili) a do drugiego miec podpieta
    karte do wyplat z bankomatow..

    Wtedy online albo telefonicznie (jest taka funkcjonalnosc?) moznaby
    przerzucic kase na bezpieczne konto pod wyplaty - taki system jest do
    zrealizowania i w Polbanku i w mBanku (w mBanku przy uruchomieniu lini
    debetowej w tym celu trzeba zalozyc sobie izzykonto z bezplatna karta
    debetowa)